Jump to content

sbody macro vervanging...


Guest manon77

Recommended Posts

Guest manon77

Chips...Sbody weer kapot...de derde al....

Toe aan iets anders....redelijk klein en 18650 batterij gevoedt...

 

Ik zie de Hcigar 40, vind ik wel mooi, maar de eleaf 60 ook..

 

Mijn elaeaf 30 vind ik echt super, gaat al bijna een jaar probleemloos mee...

Maar nu ik een kayfun heb besteld wil ik toch net iets meer...de sbody erg praktisch in de broekzak, maar na 3 kapotte ben ik m wel zat. Tja, het ding valt bij mij wel eens, dus daar moet ie wel tegen kunnen....iemand nog andere tips? Hcigar is mooi in de aanbieding nu!

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77

very much like indeed:)

 

niet dat ik met die dingen gooi maar toch. I stick 30 doet het nog wel super. das ook best stevig dingetje

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77

ga zo na mijn werk eens lekker googlen....en toch denk ik dat die hcigar wel een goede is....een jaar garantie! Maarja...dan is ie allang uit het assortiment natuurlijk..

Tjemig wat gaan die ontwikkelingen snel...Heb je net een lekkere gevonden, moet je weer een goede vervanger regelen...

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77
3 hours ago, Rickw57 said:

Heatvape invader Mini 50w TC. Klein, kan ZEER tegen een stootje. " Drop it, dunk it, step on it or squeeze it in a vice – the Invader Mini will win ".

 

Denk dat zoiets wel wat voor jou is :ja

haha, maar ga m toch niet kopen...lijkt wel terug in mijn VTR tijd.....:)

ODe aan zwoofs trouwens...wat een super service hebben zij toch....mijn macro gerepareerd en nu weer onderweg terug..

 

maar toch...toch nog 1 erbij want geen zin in die stress van niet werkende apparaten...want ook al heb ik er twee, vandaag was er 1 in reparatie en was van de ander de accu leeg...

 

ik ga sowieso een istick40 erbij voor handzaam formaat, en verder twijfelen over de hcigar of of of...

 

thanx ieg!

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77
2 hours ago, Niels said:

Redelijk klein

18650 gevoed

Mooi

 

Wat dacht je vaan de SXK Nebula Zero Mini 60W TC?

DAs een mooi dingetje ook! Sterk? 

Tja...het is dus ECHT niet zo dat ik onhandig ben (...) maar af en toe valt er bij mij toch ook iets uit mijn zak....

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77
2 hours ago, DianeV said:

COV mini volt een idee? Zeer compact/klein en max 40watt

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

hmm....wel mooi klein maar niet mijn ding...thanx voor de tip!

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77
3 hours ago, Rickw57 said:

Heatvape invader Mini 50w TC. Klein, kan ZEER tegen een stootje. " Drop it, dunk it, step on it or squeeze it in a vice – the Invader Mini will win ".

 

Denk dat zoiets wel wat voor jou is :ja

gaaf filmpje trouwens....heb zoiets als telefoon gehad...deed ik ook eens voor, een vriend deed het na met zijn telefoon op het gras maar die overleefde het niet:)

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, manon77 said:

DAs een mooi dingetje ook! Sterk? 

Tja...het is dus ECHT niet zo dat ik onhandig ben (...) maar af en toe valt er bij mij toch ook iets uit mijn zak....

Ik weet niet hoe sterk hij is.

 

Maar voor de prijs van 1 sbody kun je er 2,5 van kopen.

 

Ik ga geen dure mods meer kopen, de peperdure vaporshark met dna 40 chip bijvoorbeeld is inmiddels al aan alle kanten verouderd door tig nieuwe mods die maar een kwart ervan kosten.

 

Het heeft geen zin om veel te betalen voor een extra duurzame mod. In de dampwereld danst de planned obsolescence op tafel.

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77

ja dat klopt....al bijna een jaar niet rond hoeven kijken omdat ik prima voortkwam met mijn macro en istick met aerotank...

en nu moet ik me weer gaan inlezen.....toch die TC maar gaan proberen, en daarbij nog een kayfun besteld...

 

het gaat echt snel...las net al ergens over geen wicks en coils meer nodig....ga ik net zelf lopen klooien..haha...

 

maar toch...ik vind service en kwaliteit wel belangrijk, en uiterlijk/formaat...en doe liever een jaar met een verouderd exemplaar dan na 3 maanden weer moeten kijken..maar ja..das ook kwestie van mazzel hebben...

 

thanx anyway!

Link to comment
Share on other sites

Heb de invader toevallig nu in de handen,

zelf geen problemen ermee, maar moet wel zeggen dat het een behoorlijk zware mod is,(met batterij bijna 400gram ::ja moet er ook nog een atomizer op hahaha

ben zelf ook in het bezit van hcigarVT40, zelfde chip dacht ik als de sbody mischien zelfs nieuwere versie, en 2xlichter in gewicht dan de heatvape invader ,ik zoupersoonlijk toch voor de Hcigar VT40 gaan.,

By the way,

ook in het bezit van de sxk zero mini, toppertje maar is wel een mooiboy,hij wil er altijd glanzend bij lopen dus ene hand de mod en de andere hand een doekje :)

  heb hem gelukkig nooit laten vallen of zo, maar denk dat dan de mod een val niet helemaal overleeft,

hij is wel de mooiste van allemaal, (maar ook een beetje mannelijk )

 

Link to comment
Share on other sites

Guest manon77
34 minutes ago, manon77 said:
3 minutes ago, Niels said:

Ik weet niet hoe sterk hij is.

 

Maar voor de prijs van 1 sbody kun je er 2,5 van kopen.

 

Ik ga geen dure mods meer kopen, de peperdure vaporshark met dna 40 chip bijvoorbeeld is inmiddels al aan alle kanten verouderd door tig nieuwe mods die maar een kwart ervan kosten.

 

Het heeft geen zin om veel te betalen voor een extra duurzame mod. In de dampwereld danst de planned obsolescence op tafel.

DAs een mooi dingetje ook! Sterk? 

Tja...het is dus ECHT niet zo dat ik onhandig ben (...) maar af en toe valt er bij mij toch ook iets uit mijn zak....

enige nadeel: dat wordt kopen in buitenland...hoe is GEARBEST met retour bij problemen? Kost dat niet veel om te retourneren? 

vind mijn zwoofs daarin zo super!

Link to comment
Share on other sites

Ja je moet wat meer geduld hebben, maar het scheelt enorm veel geld. In NL kopen betekent doorgaans 50% extra betalen.

 

Ik heb nooit hoeven retourneren bij Gearbest, dus ik weet niet hoe dat gaat maar het is niet zo dat ze geen service verlenen omdat ze Chinees zijn.

 

Is NL service je een toeslag van 50% waard?

 

Als je een apparaat met goede recensies koopt durf ik wel de aanname te doen dat de kans minder dan 2% is dat jij net de rotte appel uit de mand krijgt, en als dat al gebeurt zal een China shop je ook niet helemaal in de kou laten staan.

 

Statistisch geredeneerd is het niet handig om de helft meer te betalen voor het geval dat. Zou je voor dezelfde tv geen 500 euro maar 750 euro betalen omdat je waarschijnlijk beter geholpen wordt als je net een pech exemplaar blijkt te hebben?

 

 

Link to comment
Share on other sites

geen ervaring met Gearbest returns, wel met Fasttech....het is makkelijk, maar duurt laaaaang....eerst een video op YouTube posten om het defect te demonsteren, dan het apparaat opsturen (duurt een week of 3, verzenkosten kreeg ik wel vergoed), dan wachten op de retour zending (duurt weer een week of 3). Een Xvostick clone die ik begin november had bestelt had ik uiteindelijk vorige week werkend in de hand.....

De iets duurdere mods zou ik altijd in nl kopen vanwege dit soort ellende.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...