Jump to content

E-sigaretNederland.nl


Guest E-sigaret Nederland

Recommended Posts

Guest E-sigaret Nederland

Steamgunk.png?t=1391460639

De overheerlijke liquids van Steamgunk uit Engeland zijn nu bij ons verkrijgbaar!

Deze handmade liquids zijn een ware smaaksensatie.

Alle Steamgunk liquids hebben een verhouding van 70/30 PG/VG en zijn uitsluitend gemaakt van de fijnste ingrediënten uit Engeland, Europa en Amerika.

De PG (Propyleen glycol), VG (Vegetable Glycerine) en nicotine zijn Pharma-grade en geproduceerd in Engeland.

De aroma's worden ook gebruikt als smaakstoffen in voeding en zijn geproduceerd in Engeland, Europa en Amerika.

Steamgunk is o.a. bekend van de Snicker doodle en Captain Custard.

Op dit moment hebben we de meeste smaken beperkt op voorraad en op = op

Over 2 weken verwachten we een nieuwe Steamgunk levering.

http://www.e-sigaretnederland.nl/c-2395484/e-liquids-steamgunk/

Hieronder nog een review van Captain Custard op Youtube:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z5z1AYH-TzQ

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

Ziet er goed uit !

Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn voor een flesje , anders had ik zeker de strawberry geprobeerd !

Maar om nou bijna net zoveel verzendkosten te betalen als het flesje kost gaat me iets te ver.

De verzendkosten zijn 2.50 euro ongeacht de grootte van de bestelling.

Indien er 4,50 euro wordt aangegeven moet u het land bovenin het totaaloverzicht veranderen van België naar Nederland.

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

Ik kan niet vinden hoeveel ml er in een flesje zit :wink

Ziet er wel goed uit moet ik zeggen !

De flesjes hebben een inhoud van 10ml.

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

De Snicker doodle en Captain Custard zijn echt heerlijk.

De liquids zijn super vers en na een weekje steepen zijn ze nog lekkerder.

Maar meestal kan ik niet zolang wachten  :holy

Link to comment
Share on other sites

Guest Simoontjuh

Ik kon het ook niet laten en heb de snickerdoodle en de captain custard besteld  :zip

En nu moet ik echt een paar weken op mn handen zitten, veel te veel lekkers op dit forum :wink

Same here :ponpon hahaha die 2 had ik dus ook besteld en kreeg net een mail dat ze verzonden waren :grins superrrrsnel

Link to comment
Share on other sites

Goed. Dan toch maar aan de Snickerdoodle.

Gaat lekker, besteld en binnen een minuut al bericht dat het verzonden is. Nu ook al een hoop uitverkocht!  :duim

Ben benieuwd, heb de Raven en Lemon Meringue Pie er ook maar bij besteld!

Marjan, heb je die ook al zelf geproefd?

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

Goed. Dan toch maar aan de Snickerdoodle.

Gaat lekker, besteld en binnen een minuut al bericht dat het verzonden is. Nu ook al een hoop uitverkocht!  :duim

Ben benieuwd, heb de Raven en Lemon Meringue Pie er ook maar bij besteld!

Marjan, heb je die ook al zelf geproefd?

Er was vanmiddag een run op de Steamgunk flesjes en sommige smaken zijn al uitverkocht, maar de nieuwe bestelling bij Steamgunk is onderweg.  :blij

De Raven heb ik nog niet geproefd, maar de Meringue Pie wel en die vind ik erg lekker.(Een heerlijke frisse afwisseling bij mijn Snicker doodle)

Vanmiddag heb ik de Fruition gedampt en dat wordt ook een blijvertje. (een heerlijke Cassis smaak, mmm)

Link to comment
Share on other sites

Goed. Dan toch maar aan de Snickerdoodle.

Gaat lekker, besteld en binnen een minuut al bericht dat het verzonden is. Nu ook al een hoop uitverkocht!  :duim

Ben benieuwd, heb de Raven en Lemon Meringue Pie er ook maar bij besteld!

Marjan, heb je die ook al zelf geproefd?

Er was vanmiddag een run op de Steamgunk flesjes en sommige smaken zijn al uitverkocht, maar de nieuwe bestelling bij Steamgunk is onderweg.  :blij

De Raven heb ik nog niet geproefd, maar de Meringue Pie wel en die vind ik erg lekker.(Een heerlijke frisse afwisseling bij mijn Snicker doodle)

Vanmiddag heb ik de Fruition gedampt en dat wordt ook een blijvertje. (een heerlijke Cassis smaak, mmm)

Oooh cassis, zeg dat nu niettttt  :zoef

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

Casis .....?????

Die heb ik natuurlijk weer niet besteld !

Volgende keer dan maar.

Hopelijk krijg je ook de andere smaakjes en natuurlijk de 30 ml flesjes ?

Alle Steamgunk smaken komen in ons assortiment, maar helaas alleen in 10ml.

Steamgunk wil de liquid exclusief houden en verkoopt de 30ml flesjes alleen zelf.

Ook kan er alleen maar in kleine hoeveelheden besteld worden omdat alles "handmade"is.

Ik verwacht dat we met 2 weken alle Steamgunk smaken op voorraad hebben.

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

Ben nu de captain custard aan het dampen , nog niet gesteept dus , kon ook niet wachten.

Doet me erg denken aan de deadly sin en vind hem heel erg lekker :-)

Toen ik de Captain custard de eerste keer probeerde, wist ik niet wat ik ervan moest denken.

Maar na een dag kon ik al niet meer zonder die lekkere smaak en nu vind ik het een van de lekkerste smaken.

Link to comment
Share on other sites

Oeh..... die Raven!!!!! :jolleke

De beschrijving klopt exact! Tis geen tabak, tis geen gourmet, is het drop of koffie of caramel? Ben benieuwd hoe die is na een weekje staan!

Lemon Merengue Pie is ook erg lekker. De Snickerdoodle moet ik ff over nadenken. Had ik iets steviger verwacht. Nou ja, blij dat ik ze kan proberen, verrassend merk!

Link to comment
Share on other sites

Oeh..... die Raven!!!!! :jolleke

De beschrijving klopt exact! Tis geen tabak, tis geen gourmet, is het drop of koffie of caramel? Ben benieuwd hoe die is na een weekje staan!

Lemon Merengue Pie is ook erg lekker. De Snickerdoodle moet ik ff over nadenken. Had ik iets steviger verwacht. Nou ja, blij dat ik ze kan proberen, verrassend merk!

Dat had ik ook bij de snickerdoodle, erg pittig, maar wel enorm lekker, denk dat i kdie bewaar voor bij mn heksenthee :wink

Link to comment
Share on other sites

Guest E-sigaret Nederland

Oeh..... die Raven!!!!! :jolleke

De beschrijving klopt exact! Tis geen tabak, tis geen gourmet, is het drop of koffie of caramel? Ben benieuwd hoe die is na een weekje staan!

Lemon Merengue Pie is ook erg lekker. De Snickerdoodle moet ik ff over nadenken. Had ik iets steviger verwacht. Nou ja, blij dat ik ze kan proberen, verrassend merk!

Toen ik mijn eerste flesje Snicker doodle binnekreeg dacht ik ook: hmmm waar is die volle stevige smaak die ik geproefd had van een sample.  Maar na een paar dagen was die volle smaak aanwezig... nog eventjes geduld  :aai

Link to comment
Share on other sites

Guest Simoontjuh

:bloos Proeft iemand anders ook alleen maar gember in de snickerdoodle ??

Baal er zo van  :klop........zie ik smaakomschrijvingen en dan denk ik YES !!!..........Proef ik zelf, dan denk ik bleh....is mijn smaakbeleving dan zoooo anders?......alweer een  :zoef voor mij

Overigens ben ik wel erg blij met de Captain Custard, die lijkt idd veel op Deadly sin (mijn bescheiden mening)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...