Jump to content

Review T Rex! Ultimate Vaper.com


Guest Nin

Recommended Posts

Onlangs mocht ik van Mike ontvangen, de Ultimate T Rex Starterskit.

Mijn dank is groot Mike!

http://www.ultimatevaper.com/?menu=article&categoryID=1090922&articleID=18803044

Deze damper komt in vele kleurtjes, wat ik, als vrouw, een groot voordeel vind!

Ik heb gekozen voor de paarse, naast alle roze dampers die ik al heb gehad.

1369137052_6_g_DY.jpeg

Het aparaatje komt overcompleet, dus met vele extra's om alles uit te proberen!

Mijn eerste trekjes na een poos niet meer gedampt te hebben waren zeer verrassend!

Het resulteerde zelfs in een hoestbui,haha.

Tot op heden heb ik alleen de echo cartomizer uit geprobeerd en kan niet anders zeggen dan: GEWELDIG!

Veel damp, veel smaak en voldoende gier met medium.

De batterij, 650 MAH gaat heel lang mee. Nu gaat elke net nieuwe batterij heel lang mee, dus de houdbaarheid is nog even afwachten. Maar ik heb zeker 6 tot 7 uur kunnen dampen met 1 volle nieuwe batterij voor deze het minder goed ging doen. Ik merkte dat ik liquid begon te happen en heb toen dus de batterij verwisseld.

De dampindicator is ook weer eens wat anders dan het lichtgevende drukknopje.

Het geeft namelijk blauw licht in een circeltje rondom het knopje.

De Echo trekt erg licht en maakt een sissend geluidje. Ik vind het licht trekken erg aangenaam.

Deze damper in combinatie met de echo is een aardige vooruitgang in de Erokers wereld!

Mike, heel erg bedankt dat ik dit geweldige apparaatje heb mogen uitproberen, ondanks dat je wist dat ik al een poosje niet meer gedampt had.

Ik ben er heel erg content mee!

Smaak: 9

Damp 8,5

Gier 8,5

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest vixxon

Tis straks ibood hunt of morge,  dan is geld totaal op wss xD ik hoop dat er weer ps3 & iphone voorbij kome ^^

Link to comment
Share on other sites

Guest verstokte smoker

WOW wat een mooie paarse!! echt helemaal geweldig *twijfel,twijfel doen/niet doen* :JaqV

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij wel hoor Vixx!

Oh ik mag nu dan ook eindelijk melden dat ik iemand aan het eroken heb gebracht!

Of in elk geval, ze heeft een setje besteld!

Had de foto op Hyves gezet, ook om hem hier makkelijker te plaatsten en kreeg er reacties op!

Zo kwam van het 1 het ander!

#supertrots

Link to comment
Share on other sites

Guest vixxon

Geloof dat priest al een tijdje met deze trex dampt :p dus steviger haha  :auslach

Kan iemand die 'm heeft eens probere een ego 510-t ato erop te doen ? :) groetjes

Link to comment
Share on other sites

Guest craig

In principe is de batterij ongeveer hetzelfde als die van de EGO. Als je op het knopje drukt licht er een blauw ringetje op rondom de bovenkant van de batterij ipv het knopje zelf. Het hangt er dus een beetje vanaf wat je persoonlijk mooier vindt.

[verwijderd door de beheerder]

Link to comment
Share on other sites

Guest goldenfan

ik heb hem ook besteld. de goedkope van 28 euries, en wel een metalic blauw. alhoewel ik de paarse ook heel mooi vind.

Link to comment
Share on other sites

Guest goldenfan

ik heb hem ook binnen, hij is echt heel mooi. moest alleen even kijken hoe ik dat doen moest met vullen. er zitten cartridges bij. kan gewoon druppelen denk ik. eerst maar effe op de lader en dan gaan testen. ik vind de keuze voor blauw ook niet verkeerd voor mij. maar heb het toch goed, druppelen?

Link to comment
Share on other sites

Guest craig

@Goldfan,

Ja, die ampullen druppel je gewoon vol tot ze verzadigd zijn. Je kan natuurlijk ook een driptip op de 510 atomizer doen. De XL-cone atomizer en de t-rex tank atomizer zijn eventueel ook in metallic blauw te krijgen.

gr. Mike

Link to comment
Share on other sites

Guest Ellema

Heb hem ook besteld, goeie reakties dus vandaar. Heb gelijk de rex tank atomizer en tanks erbij besteld. Hoop dat ik dat goed heb gedaan. Niet druppelen maar tankje vullen toch??? Net zoiets als de Ego T?? Nou ben benieuwd in ieder geval.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de T-Rex atomizer tank A. Ik gebruik hem op mijn ego batterij en ego-t batterij. Ik heb er 4 en bij alle 4 lijkt het alsof ik valse lucht trek en hij zuigt heel licht maar weinig gier en damp. Wie heeft deze combi ook uitgeprobeerd ?

Link to comment
Share on other sites

Guest angie

Lijkt deze ato dan op de ECHO cartomizer? Die moet je ook vullen, waardoor de inhoud verzadigd.........geen watten, maar ander materiaal............ :weetnie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...