Jump to content
collinneke

Griifin

Recommended Posts

Hoi,

Hier mijn ervaring met mijn nieuwste winst de Griffin Van Greek vape, gekocht bij e-wolk.

Wat een lekker ding is dat opbouwen gaat heel gemakkelijk, geen lekkage.

Heb hem opgebouwd met 2x ti coils voor tc dit is wel een tank voor dual coil maar heel gemakkelijk te doen, dit is de eerste tank die ik lek vrij op kan bouwen.

Smaak en damp is voortreffelijk wil gèèn ander meer.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben zeker voor de beginnende zelfbouwer.

Groeten

Fijn dat je het doe het zelven zo oppikt! Maarrehhh  een foto of tien zegt veel meer dan een woordje of tienduizend dr bij. Lukt het om je post met een  plaatjes te larderen?

Ik heb er ook twee in bestelling staan, eentje voor mezelf eentje voor een maatje van me. (die mij aan het vapen heeft geholpen) Ben ook wel benieuwd naar foto's en wat vergelijkmateriaal!

Ik heb dus ook de griffin besteld bij e-wolk en ben er ronduit ontevreden over ik heb al contact gehad met e-wolk ik heb dus denk ik een fabrieksfoutje van de griffin bij mij zeikt dus de vloeistof aan alle kanten uit de tank heb hem al op verschillende manieren opgebouwd maar niks helpt bij mijn griffin zit er heel veel speling op de airflow ring daar komt de vloeistof doorheen en er staan helemaal geen logos op de tank ik krijg een nieuwe van e-wolk maar door het Chinese nieuwjaar kan dat nog wel een paar weken duren volgens e-wolk dus ik hoop dat ik straks ook zo tevreden kan zijn over de tank. 

Geen logo? Dat klinkt als namaak dan. Heb je zo'n certificate of authenticity erbij gekregen?

De mijne staat in bestelling bij de Chinezen, ik ben benieuwd of hem voor april heb. :/

4 minutes ago, Blob said:

Geen logo? Dat klinkt als namaak dan. Heb je zo'n certificate of authenticity erbij gekregen?

De mijne staat in bestelling bij de Chinezen, ik ben benieuwd of hem voor april heb. :/

Ja alles is origineel doosje certificaat alles zit erbij denk dat ik een foute levering heb ofzo

Brrrrr.. Hopelijk is de mijne beter. Heb een zwarte besteld die waren volgens nordic fog (YouTube) degene met de strakste airflow ring. Hij merkte ook op dat daar verschil in zat en de kwaliteitscontrole bij geekvape te wensen overliet.

On vrijdag 12 februari 2016 at 12:44, Blob said:

Oh, hij is vandaag al op de bus gegaan. :)

"Includes one (1) High Grade Blue Screwdriver"

Interessant, voor mij meer dan de 30mm (!) BFT variant, maar toch wel duur voor nog weer een tank erbij.