Jump to content

wie ervaring met aankoop uit china


Rene Wieland

Recommended Posts

had even zitten kijken voor een paar clones 

omdat ik nu alleen  subtank mini heb en niet iedere keer alles wil schoonmaken voor een ander smaakje

kan je problemen verwachten met de douane of ligt dat aan de hoogte van het aankoop bedrag

clone kayfun v4 

smok tfv4

wie heeft hier ervaring mee 

René

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Rene Wieland said:

had even zitten kijken voor een paar clones 

omdat ik nu alleen  subtank mini heb en niet iedere keer alles wil schoonmaken voor een ander smaakje

kan je problemen verwachten met de douane of ligt dat aan de hoogte van het aankoop bedrag

clone kayfun v4 

smok tfv4

wie heeft hier ervaring mee 

René

 

Ik bedoel het niet rot, maar gebruik eens de zoekfunctie. Er lopen hier een aantal draadjes over aankopen in China en het wel en wee met onze douane, waarin heel veel informatie in te vinden is. In ieder geval een antwoord op al de vragen die je stelt.

 

Zoektermen:

 

FastTech

Gearbest

FocalEcig

Douane

China

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meestal glipt het er wel door, ik heb nu 2 keer moeten bijbetalen, en 10 keer niet of iets dergelijks. Probeer gewoon zo dicht mogelijk bij die 22,- euro te blijven per pakket.

Heb in middels bij:

 

fasttech

gearbest

3fvape

focalecig

heavengifts

 

zonder problemen bestelt.

Edited by drugarth
Link to comment
Share on other sites

Ik heb toch al aardig wat bestellingen gedaan in China. Bv fasttech en gearbest en vele daarvan waren boven de 22 dollar. Nog nooit heb ik iets hoeven bijbetalen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Handige topics voor hen die in het Verre Oosten of elders buiten de EU gaan bestellen:

 

Zoals @Chasepoes terecht aangeeft, probeer de zoekfunctie eerst te gebruiken voordat je een nieuw topic post. Dit zijn veelvoorkomende vragen, waarop reeds uitgebreid antwoord is gegeven in de bovenstaande topics. Kun je geen antwoord vinden, stel je vraag dan gerust in het desbetreffende topic. 

Edited by Marco
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

had ff hier gekeken bij de zoll  tot 150 euro alleen btw als ik het goed begrepen heb

dus ik ga alles maar apart bestellen 

en tot 22 euro is het hier ook vrij

Vergeet de inklaringskosten niet. Afhankelijk van de vervoerder en wat andere zaken die mij nooit helemaal duidelijk zijn geworden variëren die van een euro of 12 tot een euro of 18.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...