Jump to content

Innokin iclear 16


iamjayami

Recommended Posts

Hi vapers!

 

Nu twee dagen gevaped op een iclear 16 met batterijtje van 900mah! Super blij mee. Dikke upgrade na mn cigalike. Tank gaat lekker lang mee en batterij idem! Super tevreden. Ik ben nieuw in de vape wereld maar kan toch heel eerlijk zeggen dat ik ben verkocht!

 

heb twee egosticks! Kan er geloof ik twee dagen mee door komen. Helemaal super. Yes ik ben blij! Bye bye sigaretten en 200/300 eu per maand verspillen! 

Oh en binnen roken, welkom welkom hahaha.

sorry beetje hyper want ik ben zo pleased en blij aaaah! 

 

Xx

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, ff.stoken said:

Lekker hè. Van alle eGo clearo's die ik geprobeerd heb is de iTaste16 inderdaad degene met de beste smaak. Na een dik jaar heb ik deze nog steeds (als bijdamper naast twee T3'D's)

Ja echt super chill! Ben blij dat ik voor deze ben gegaan ????

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb vandaag mijn iClear 16 binnengekregen..

 

Eerste ervaring is dat het een ontzettend vaste 'trek' heeft.. er zit nu de (standaard?) 2.5 ohm coil in, ik heb hem aangesloten op mijn VTC mini (met zo'n 510 -> Ego verloopje). Op 8Watt lurk ik me ongans om er een redelijke hijs mee te kunnen doen.. 9Watt gaat ook maar dan wordt het erg warm.

 

Kan het zijn dat het verloopje de luchtinlaat teveel afsluit?

Of is die coil ééntje met te hoge weerstand? De extra's die ik kocht zijn 2.1 ohm.

 

De smaak is overigens veel duidelijker aanwezig dan bv bij m'n Kanger BCC E-smart. 

Edited by MrSmiley
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, MrSmiley said:

Kan het zijn dat het verloopje de luchtinlaat teveel afsluit?

 

Dat zou zomaar eens kunnen...

Bekijk de adapter en de onderkant van de iClear eens goed, en kijk of de luchttoevoerkanaaltjes niet geblokkeerd worden.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, JaWa said:

 

Dat zou zomaar eens kunnen...