Jump to content

Gevanceerde spullen voor tootle dampers


Karin Spaink

Recommended Posts

1 hour ago, Vaper69 said:

In de categorie ‘Kent u deze nog, nog, nog, nog…’ Antiek in een nieuw jasje. Geen slecht batterij leven trouwens. Duidelijk geen slechte optie. 

 

1 hour ago, Vaper69 said:

Net geen pen, maar hier zou hij ook wel tof op staan:

https://www.zwoofs.nl/justfog-jeasy-9-box-mod/

 

of deze https://www.zwoofs.nl/eleaf-istick-amnis-box-mod/

De Amnis had ik wel gezien, ziet er op zich niet slecht uit, maar 900meh. Ik ben bang dat de J-Easy de helft weegt van wat de tank weegt. ?

 

Nou zeg ik wel 900meh, maar m’n 1000mah Nautilus AIO is pas na 1,5 á 2 dagen op de helft. ?

 

Ik bedoelde eigenlijk iets “luxers” dan een eGo pennetje, maar het is absoluut geen slechte optie. Misschien wel de beste op’t moment. 

 

Ik denk dat ‘ie erg tof zou zijn op de Dicodes Telegonos, albeit prijzig en probeer er maar eens aan te komen. 

 

E6F1CDED-505E-4EB3-B762-E6D34EFD2CEA.jpeg

Edited by WaCro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De Amnis had ik wel gezien, ziet er op zich niet slecht uit, maar 900meh. Ik ben bang dat de J-Easy de helft weegt van wat de tank weegt. [emoji1]
 
Nou zeg ik wel 900meh, maar m’n 1000mah Nautilus AIO is pas na 1,5 á 2 dagen op de helft. [emoji39]
 
Ik bedoelde eigenlijk iets “luxers” dan een eGo pennetje, maar het is absoluut geen slechte optie. Misschien wel de beste op’t moment. 
 
Ik denk dat ‘ie met de beauty ring aangepast van 16-22 naar 16-19 ook wel tof zou zijn op de Dicodes Tiny (als looks en “status” 10x zo zwaar zouden wegen dan de prijs). 
Tiny_1__04300.1499984518.1280.1280.jpg&key=b5a9eb96caea247b88f257698f7f650d23d18126f31f9064c9f23eb45d803dc0
 

Ik heb de Dicodes Telegonos klaar liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 
Lucky you! Dan heb je er denk ik een heel tof tankje aan. 

Ik had het geluk om de Dvarw snel te ontdekken en heb er toen vlot een aantal kunnen kopen dus ik weet wat te verwachten.
De Justfog Q14 wil ik ook als mod gebruiken in combinatie met de D16.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, instantlady said:

Ik had het geluk om de Dvarw snel te ontdekken en heb er toen vlot een aantal kunnen kopen dus ik weet wat te verwachten. 

Ik heb geen originele, maar vlak voordat ik stopte met dampen heb ik een clone gebruikt. Is een chille tank. Heb hem nog niet lekvrij gekregen helaas, maar de 1 en 1,2mm airflow zijn top. Maar Telegonos/Dvarw16 is wel een beetje een ander verhaal dan Q14/D16. 

 

Als de Dvarw 16 echt goed is en niet (te ver) uitsteekt op de Telegonos wil ik wel m’n best doen om er aan te komen. Lijkt me een toffe combi. 

 

Momenteel gebruik ik alleen een Nautilus AIO, maar RTA’s en Dicodes mods beginnen toch weer te lonken. 

Edited by WaCro
Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen originele, maar vlak voordat ik stopte met dampen heb ik een clone gebruikt. Is een chille tank. Heb hem nog niet lekvrij gekregen helaas, maar de 1 en 1,2mm airflow zijn top. Maar Telegonos/Dvarw16 is wel een beetje een ander verhaal dan Q14/D16.   

Als de Dvarw 16 echt goed is en niet (te ver) uitsteekt op de Telegonos wil ik wel m’n best doen om er aan te komen. Lijkt me een toffe combi. 

 

Momenteel gebruik ik alleen een Nautilus AIO, maar RTA’s en Dicodes mods beginnen toch weer te lonken. 

 

 

Nautilus mini is voor mij eigenlijk altijd in het gamma gebleven (al vind ik de Vika Fantasy Holy Grail ook super met de Nauti coils). Edit: sorry je had het over de AIO. Ik heb mijn broer van de sigaretten af geholpen dankzij de AIO. Alleen jammer van de kwetsbare verf.

 

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik heb op vraag van enkelen een filmpje gemaakt hoe ik mijn Dvarw 22mm lekvrij opbouw :

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Potverdorie, ik heb me alweer gecommiteerd aan de keuze. Voor £50 (ex verzending) een gloedje nieuwe Telegonos 14500 op de kop kunnen tikken. Dan gelijk maar morgen bij herr @Redchillyde Dvarw 16 scoren dan. ?

 

Wel even gauw m’n nauwelijks gebruikte Lost Vape Therion BF DNA75C  verkopen, want zo breed zit ik op’t moment niet met moneys. ?

Edited by WaCro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Potverdorie, ik heb me alweer gecommiteerd aan de keuze. Voor £50 (ex verzending) een gloedje nieuwe Telegonos 14500 op de kop kunnen tikken. Dan gelijk maar morgen bij herr [mention=492]Redchilly[/mention]de Dvarw 16 scoren dan. [emoji28]
 
Wel even gauw m’n nauwelijks gebruikte Lost Vape Therion BF DNA75C  verkopen, want zo breed zit ik op’t moment niet met moneys. [emoji854]

Super vondst! Veel plezier met de F5 knop morgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, instantlady said:


Super vondst! Veel plezier met de F5 knop morgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je bedoelt vast het EF menu.  F5 is de error melding voor te lage batterijspanning. Het zal wel even geleden zijn dat je hem hebt gebruikt, of nie? ?

 

@instantlady (sorry, quoting werkt niet ineens)

“Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik heb op vraag van enkelen een filmpje gemaakt hoe ik mijn Dvarw 22mm lekvrij opbouw”

Ik zie dat je een kleiner juiceflow gat hebt, de mijne is ovaal. Ik damp 70VG en men had het erover dat ovaal (latere versies) beter geschikt waren voor hogere VG sapjes. 

 

Cool, die oldschool Kayfun. En een leuk liedje over heroine op de achtergrond. ??

Edited by WaCro
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, WaCro said:

Je bedoelt vast het EF menu.  F5 is de error melding voor te lage batterijspanning. Het zal wel even geleden zijn dat je hem hebt gebruikt, of nie? ?

 

@instantlady (sorry, quoting werkt niet ineens)

“Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik heb op vraag van enkelen een filmpje gemaakt hoe ik mijn Dvarw 22mm lekvrij opbouw”

Ik zie dat je een kleiner juiceflow gat hebt, de mijne is ovaal. Ik damp 70VG en men had het erover dat ovaal (latere versies) beter geschikt waren voor hogere VG sapjes. 

 

Cool, die oldschool Kayfun. En een leuk liedje over heroine op de achtergrond. ??

Eh, denk dat ze F5 op je toetsenbordje bedoeld.......... Grote kans dat ze snel uitverkocht zijn (?). 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, M3NN0 said:

Eh, denk dat ze F5 op je toetsenbordje bedoeld.......... Grote kans dat ze snel uitverkocht zijn (?). 

Oooo, hahaha. Dank voor de verduidelijking. 

De wijntjes waren lekker gister. ?

Edited by WaCro
Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2018 at 11:18 PM, instantlady said:


Super vondst! Veel plezier met de F5 knop morgen.

Niet geF5’d en uit voorraad, maar

uiteindelijk maakte het niets uit, want de Telegonos bleek een voorraad fout.

???

 

Gelukkig waren ze bij Nkon zo chill dat ik de net bestelde 14500’s kon annuleren, die ik had besteld nadat ik een verzendbevestiging van UK Ecig had gekregen. 

Edited by WaCro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Na de bare bones Dvarw en de Kayfun Lite 2019 komen binnenkort twee nieuwe tankjes op de markt mét alle toeters en bellen. Topfill, fatsoenlijke AFC en zelfs JFC - het kan niet op. Beide made in China (dat dan weer wel), maar het ziet er allemaal niet slecht uit. 

 

De Ambition Mods Gate MTL RTA:

image.png.4dfd800de5e33fa6d75efb7b84491926.png

 

En de Expromizer V4: 

image.png.210da97680e5320a1ebf2a0836151e63.png

 

 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Een nieuwe MTL tank-RTA - ditmaal van Augvape, de Merlin Nano MTL

https://www.ecigwarehouse.co.uk/augvape-merlin-nano-mtl-rta.html

 

Lijkt me een leuk ding zeker met de meegeleverde attributen...

en voor 30 euro ook niet gelijk de duurste....

foto's geleend van Ecig Warehouse UK

 ecigwarehouse.co.uk_Augvape_Merlin_Nano_MTL_RTA-6__18889_std.jpg   ecigwarehouse.co.uk_Augvape_Merlin_Nano_MTL_RTA-1__48535_std.jpg

 

 

ecigwarehouse.co.uk_Augvape_Merlin_Nano_MTL_RTA-2__58340_std.jpg   ecigwarehouse.co.uk_Augvape_Merlin_Nano_MTL_RTA-4__75577_std.jpg

 

 

ecigwarehouse.co.uk_Augvape_Merlin_Nano_

 

 

Edited by Camikease
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 6/25/2019 at 5:45 PM, Camikease said:

Augvape, de Merlin Nano MTL

Het zat er natuurlijk dik aan te komen dat er een Chinees met een Dvarw16 kopie zou komen. Goed voor mensen met een budget, hopelijk werkt ‘ie een beetje. 

 

On 6/25/2019 at 9:56 PM, Cumulus said:

Alleen dat bubble glaasje ??

Ja, ugh. ?

Edited by Crow
Link to comment
Share on other sites

Ik had hem ook al ergens voorbij zien komen en leek me wel een leuk tankje. Tot dat ik zag dat ook deze weer een niet verstelbare airflow heeft en met inserts werkt. Voor mij is dat echt een no go inmiddels. Ik heb er twee of drie met zo'n systeem gehad, maar dat werkt voor mij echt niet. Ik wil gedurende de dag mijn airflow nogal eens veranderen van los naar strak of andersom. Dat is met zulke tanks echt geen doen, ook kan kun je bij sommige de inserts plaatsen zonder de coil te verwijderen. (weet niet of dat bij deze ook is). 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...