Jump to content
wahanassatta

Belangrijk nieuws voor de lolbroeken & grapjurken

Recommended Posts

gooi mij ook maar bij de relkeet ik ben een vrouwtje en nieuwsgierig en ik erger me niet heel snel aan dingen en lachen doe ik toch al heel erg graag.

3 hours ago, Priegel said:

maar was het juist de bedoeling dat hier een anti groep beleid is / was ik weet dat veel mensen ook een hekkel haden aan de oliespuitjes club nu werdt daar niet veel mee gedaan. maar om nu een special acount aanpassing tegaan invoeren om het was rustiger tehouden op het normale forum is na mijn idee not don.

Het beleid was om niet voor elke groep dampers -mods, mechs, tc, sub-ihm, tootlers- een nieuwe groep te starten. Deze groep is er als een noodgree gekomen: om de rest van het forum de relketerij een beetje te besparen. Geen gouden oplossing, maar een betere dan niets doen.

1 hour ago, dirodi said:

gooi mij ook maar bij de relkeet ik ben een vrouwtje en nieuwsgierig en ik erger me niet heel snel aan dingen en lachen doe ik toch al heel erg graag.

Loop maar door!

3 hours ago, Priegel said:

..maar om nu een special acount aanpassing tegaan invoeren om het was rustiger tehouden op het normale forum is na mijn idee not don.

Het is pas iets meer als een dag oud.

Het zal dus nog wel even duren voordat we weten of het niks is, of toch een geniale zet.

Vooralsnog lijkt het te werken.

Het publiekelijk deel van het forum gaat weer voornamelijk over dampen ( zoals het volgens velen ook hoort )

En er is ( erg open minded van FBT ) voor de iets minder "mainstream" denkende een geluiddicht hoekje gemaakt waar je mag "rellen" 

Dit "rellen" bestaat overigens vooralsnog veel uit droge humor ( met name over "de relkeet" aka "de kelder" ) , politiek geneuzel , klagen dat rellen onder gelijkgezinden niet mogelijk is en lezen over Hans zijn problemen met aankomend kerst diner.

Al dit soort zaken kunnen nu dus zonder dat het sommige andere mensen stoort.

Maar belangrijker : in de toekomst kunnen meningsverschillen die ontstaan in het publiekelijk deel nu achter gesloten deuren worden uitgevochten ( als men dat wil ) zonder dat anderen daar last van hebben.

Is voor FBT bij accefietjes wel lekker makkelijk.........koppen dicht of de kelder in.

Let wel op: lees goed de voorwaarden van het FBT. Als je niet tegen een stootje kan kun je beter wegblijven uit de kelder.

Mensen mogen daar dus hun ongezouten mening ventileren en het is dus goed mogelijk dat dat niet de jouwe is.

Ik begin wel nieuwsgierig te worden naar wat er allemaal in de krochten van dit forum gebeurd...

Mag ik ook afdalen?

Edited by Stevie

En als de kemphanen weer de trap op komen lopen is alles weer koek en ei natuurlijk.

Er is een reden waarom ieder forum, waar ik tot nog toe heb gezeten tenminste, moderatoren heeft.

Maar goed, hopelijk zie ik het helemaal fout.

9 minutes ago, jpy said:

En als de kemphanen weer de trap op komen lopen is alles weer koek en ei natuurlijk.

Er is een reden waarom ieder forum, waar ik tot nog toe heb gezeten tenminste, moderatoren heeft.

Tja als ik een mod. was en je relt door aan de verkeerde kant van het hekje.......

to_get_kicked_out,_phrasal_verb_for_engl

Mijn kort verblijf in de kelder resulteerde in enkele  ignores. Dus wat daar beneden gebeurt heeft daadwerkelijk invloed op hierboven. 

1 hour ago, jpy said:

Opzich zou het kunnen werken maar helaas enkele loose cannons met hun puberale gedrag zullen het verpesten voor de echte lolbroeken/grapjurken.

Het wachten is op een betere versie van IP.Board waar mogelijk is om te kiezen welk content je voorgeschoteld krijgt, zoals in oudere versies. Dat plus moderatie op board niveau kan iig mijn dampforum ervaring zeker plezieriger maken. Lang leven de forum!

Edited by ʁowɑ

28 minutes ago, ʁowɑ said:

Mijn kort verblijf in de kelder resulteerde in enkele  ignores. Dus wat daar beneden gebeurt heeft daadwerkelijk invloed op hierboven. 

On 12/21/2015 at 11:50 PM, wahanassatta said:

• Whatever happens on the board, stays on the board: geen voortzetting van flauwekul in andere draadjes buiten de Relkeet. We treden hard op als dit wel gebeurt.

:mmm

@wolo

So..? Volgens mij overtreed mijn post niet de voorwaarden. Ik heb de ignores uitgedeeld, ja. Dat het veroorzakt is door wat beneden gebeurde doet niet toe anders dan illustreren van de invloed dat de onder- kan hebben op de boven forum. Correct me if I'm wrong.

Het heet niks voor niks relkeet, en betreden is op eigen risico, men kan ongezouten zaken uiten, en jij begint gelijk te ignoren, dan mijn vriend is de kelder niks voor jou :) regels geen regels down under, hierboven weer nette kleertjes aan, gekapt en geschoren en zich vooral weer fatsoenlijk gedragen, anders  :zweep  Back to the dungeons, in ketens :lol 

Edited by Meyeke52

3 hours ago, BurmaShave said:

Het is pas iets meer als een dag oud.

Het zal dus nog wel even duren voordat we weten of het niks is, of toch een geniale zet.

Vooralsnog lijkt het te werken.

Het publiekelijk deel van het forum gaat weer voornamelijk over dampen ( zoals het volgens velen ook hoort )

En er is ( erg open minded van FBT ) voor de iets minder "mainstream" denkende een geluiddicht hoekje gemaakt waar je mag "rellen" 

Dit "rellen" bestaat overigens vooralsnog veel uit droge humor ( met name over "de relkeet" aka "de kelder" ) , politiek geneuzel , klagen dat rellen onder gelijkgezinden niet mogelijk is en lezen over Hans zijn problemen met aankomend kerst diner.

Al dit soort zaken kunnen nu dus zonder dat het sommige andere mensen stoort.

Maar belangrijker : in de toekomst kunnen meningsverschillen die ontstaan in het publiekelijk deel nu achter gesloten deuren worden uitgevochten ( als men dat wil ) zonder dat anderen daar last van hebben.

Is voor FBT bij accefietjes wel lekker makkelijk.........koppen dicht of de kelder in.

Let wel op: lees goed de voorwaarden van het FBT. Als je niet tegen een stootje kan kun je beter wegblijven uit de kelder.

Mensen mogen daar dus hun ongezouten mening ventileren en het is dus goed mogelijk dat dat niet de jouwe is.

Na deze beschrijving wil ik ook graag blijven lezen wat er zich daar afspeelt

Bij deze een verzoek om toegang

21 minutes ago, Meyeke52 said:

Het heet niks voor niks relkeet, en betreden is op eigen risico, men kan ongezouten zaken uiten, en jij begint gelijk te ignoren, dan mijn vriend is de kelder niks voor jou :) regels geen regels down under, hierboven weer nette kleertjes aan, gekapt en geschoren en zich vooral weer fatsoenlijk gedragen, anders  :zweep  Back to the dungeons, in ketens :lol 

Je hebt volkomen gelijk! Het is niets voor mij gebleken. Mijn laatste woorden over de kelder: 

Have fun.

:wink

Ben benieuwd, dus nogal nieuwsgierig van aard. Vervolgens zal ik de voor mij geldende conclusie trekken :mmm

Zou ik ook binnen mogen?

…ik kan er niets aan doen, maar ik zie toch telkens de hellepoort van Dante voor me :-)

"gij die hier binnengaat, laat alle hoop varen"

Met de moderators als de drie koppen van Cerberus dus…

5 minutes ago, Eelco said:

…ik kan er niets aan doen, maar ik zie toch telkens de hellepoort van Dante voor me :-)

Bedoel je te zeggen dat je eens wilt gaan kijken hoe hard het vuur daar nu precies brandt? 

14 minutes ago, Eelco said:

........................

......................…

Net als op het toilet.

Soms vinden mensen daar hun eigen stank fijn.

In de kelder zelfs die van anderen.

(Je bent er in elk geval vlakbij om soms even over je nek te gaan :grins )

27 minutes ago, Eelco said:

Euh...welke moderators?

patat.gif

mmmm.... Mensen die hun ding moeten gaan doen op een apart plekje omdat anderen er last kunnen hebben. En dat het daar uiteindelijk gezelliger wordt zodat anderen er ook bij komen staan.

Dat ken ik ergens van...

wacht

Het rokershokje op kantoor!