Jump to content

Belangrijk nieuws voor de lolbroeken & grapjurken


Recommended Posts

Ja, nou wil ik ook natuurlijk.

Voor leesvoer, ff lachen of me gewoon ergeren en negeren ben ik wel in. Tis al best druk daar!

(Wat een gedoe allemaal zeg, maar kan me wel vinden in de oplossing zo. Maar kan er natuurlijk niet tegen dat ik iets niet kan lezen. Das toch anders als iets niet willen lezen. Daar ben ik wel goed in geworden inmiddels. Maar dat terzijde.)

May I enter?

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Jip said:

Ja, nou wil ik ook natuurlijk.

Voor leesvoer, ff lachen of me gewoon ergeren en negeren ben ik wel in. Tis al best druk daar!

(Wat een gedoe allemaal zeg, maar kan me wel vinden in de oplossing zo. Maar kan er natuurlijk niet tegen dat ik iets niet kan lezen. Das toch anders als iets niet willen lezen. Daar ben ik wel goed in geworden inmiddels. Maar dat terzijde.)

May I enter?

Go for it. 

Link to comment
Share on other sites

Bad, bad idea. De relkeet gaat veel schade leveren aan de forum. Zelfs als het onzichtbaar is voor de meesten. Ik roep de FTB tot  bezinning en het eventueel ongedaan maken.

Moderators aanstellen, admins laten het technisch beheer doen en overal ietsjes minder coulante zijn. Straf punten uitdelen als nodig en wie zich niet wenst te houden aan de regels van de forum wordt uitgesloten. De relkeet was/is bedoeld voor grappenmakers en niet voor respectloos geouwehoer over wie er niet aan deelneemt.

Burn it to the ground before is too late!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ʁowɑ said:

Bad, bad idea. De relkeet gaat veel schade leveren aan de forum. Zelfs als het onzichtbaar is voor de meesten. Ik roep de FTB tot  bezinning en het eventueel ongedaan maken.

Moderators aanstellen, admins laten het technisch beheer doen en overal ietsjes minder coulante zijn. Straf punten uitdelen als nodig en wie zich niet wenst te houden aan de regels van de forum wordt uitgesloten. De relkeet was/is bedoeld voor grappenmakers en niet voor respectloos geouwehoer over wie er niet aan deelneemt.

Burn it to the ground before is too late!

Sorry dat ik het vraag hoor, maar ben je nu serieus? Ik weet het af en toe niet meer. :weetnie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Geen idee of dit een goed of niet zo'n goed idee is, maar ik wil ook graag kunnen kiezen voor wat ik wel of niet lees, dus wil ik ook graag toegelaten worden.

Link to comment
Share on other sites

het zou aan mij kunnen liggen

maar was het juist de bedoeling dat hier een anti groep beleid is / was ik weet dat veel mensen ook een hekkel haden aan de oliespuitjes club nu werdt daar niet veel mee gedaan.

 

maar om nu een special acount aanpassing tegaan invoeren om het was rustiger tehouden op het normale forum is na mijn idee not don.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...