Jump to content

Verzoek: Eigen subforum voor reviews van DIY concentraten


Recommended Posts

Just now, wahanassatta said:

 

Ik denk dat je dat dan ook op kunt lossen door twee categorieën te noemen. In jouw voorbeeld dan dus tabak/fruit. En als je het echt niet weet noem je ze gewoon alle drie. : )

Laten we maar even kijken hoe het loopt. Als we tegen gekke dingen aanlopen kunnen we e.e.a. altijd aanpassen.

 

Mogelijk dat er dan vier smaak categorieën genoemd moet worden in de "lees mij", Tabak(achtig), Snoep, Fruit en Bakkerij (koekjes, roomachtig, etc)?

 

Misschien een idee om mensen op te roepen als ze het kunnen indelen dit te doen, en als ze het niet kunnen de categorie gewoon weg te laten? Maakt op die manier ook veel duidelijk vind ik.  

2 minutes ago, Sledge said:

Tags gebruiken in de topic titel kan ook een oplossing zijn om eea verder onder te verdelen.

 

Ook een hele goeie

Link to comment
Share on other sites

Ik heb regelmatig zitten lezen in een topic over CDD tabakssmaakjes, zeker gezien het feit dat er daar zoveel van zijn en heel veel dampers hun mening over de verschillende nummers (smaken) hebben gegeven: Kan deze hier ook onder svp?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, jon said:

Ik heb regelmatig zitten lezen in een topic over CDD tabakssmaakjes, zeker gezien het feit dat er daar zoveel van zijn en heel veel dampers hun mening over de verschillende nummers (smaken) hebben gegeven: Kan deze hier ook onder svp?

 

Eén van de reden dat ik een verzoek heb gedaan. Jammer dat het CDD topic niet in de verschillende aroma's is opgedeeld. 

 

Ik kon/kan er door de bomen het bos haast niet meer zien. Erg gewaardeerd topic maar vreselijk onoverzichtelijk. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, DeRaaf said:

Misschien ook een categorie "Drank". Rum, Pinacoloda, The, Koffie etc, etc.

Ik heb dat nog even gedaan. Wat mij betreft zijn we duidelijk en helder nu.

 

Het is denk ik ook een goed plan dat jij jouw draadjes even naloopt en de titels aanpast.

Uiteindelijk is een goed voorbeeld veel duidelijker dan een paar richtlijnen ; )

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, wahanassatta said:

Ik heb dat nog even gedaan. Wat mij betreft zijn we duidelijk en helder nu.

 

Het is denk ik ook een goed plan dat jij jouw draadjes even naloopt en de titels aanpast.

Uiteindelijk is een goed voorbeeld veel duidelijker dan een paar richtlijnen ; )

 

Moet je me even helpen. Kan niet vinden hoe ik de titels kan veranderen.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, wahanassatta said:

Als je op de openings post in een draadje op 'edit' klikt, kun je de titels aanpassen. 

 

Oké gevonden. 

 

Heb toch nog een categorie meer gevonden "Kruiden". Anijs, venkel, etc.

 

Heb dat echt nodig als ik die Absolum in wil delen. Heb er in ieder geval "Kruiden" bijgezet. Mogelijk ook een categorie "Menthol"?

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, wahanassatta said:

Menthol is m.i. geen categorie maar een smaak uit de categorie 'snoep'.

Kruiden is inderdaad wel weer een categorie. 

 

Pepermunt (peppermint) en munt zijn wel degelijk kruiden. Ik had ze vroeger in mijn tuin. Menthol is een organische verbinding die sterk naar mint of munt smaakt en ruikt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, jon said:

Pepermunt (peppermint) en munt zijn wel degelijk kruiden. Ik had ze vroeger in mijn tuin. Menthol is een organische verbinding die sterk naar mint of munt smaakt en ruikt.

Ik heb ze nog steeds in mijn tuin. Naast de roosmarijn, thijm, basilicum, etc. : )

Dus is dit een smaak die in twee categorieën kan. Maar het is in ieder geval geen categorie op zichzelf.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, wahanassatta said:

Ik heb ze nog steeds in mijn tuin. Naast de roosmarijn, thijm, basilicum, etc. : )

Dus is dit een smaak die in twee categorieën kan. Maar het is in ieder geval geen categorie op zichzelf.

Helemaal mee eens!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13-12-2015 at 00:29, Sledge said:

Tags gebruiken in de topic titel kan ook een oplossing zijn om eea verder onder te verdelen.

 

Ik zou graag tags gebruiken, maakt het makkelijk zoeken (zou een kwestie van op de gewenste smaakrichting klikken kunnen worden). Maar er zit geloof ik een limiet van maximaal 3 tags die je kunt toevoegen. Bij complexe smaken zou dat te weinig kunnen zijn (bijvoorbeeld voor de Absolum).

Link to comment
Share on other sites

Just now, wahanassatta said:

Klopt inderdaad. Het maximum aantal tags staat op 3. Ik weet niet of dat een beleidsbeslissing is geweest of dat het gewoon een default setting van de nieuwe software is. Dus ik gooi dat even in de groep.

 

Goed om te weten. Dacht in eerste instantie dat ik iets verkeerd deed.

 

Iets meer tags zou handig zijn.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, DeRaaf said:

Iets meer tags zou handig zijn.

 

Heb je genoeg aan vijf? Ze zullen geheid ook in andere topics worden gebruikt, en het overzicht van topics oogt daardoor snel rommelig. Overal uithangborden, enzo :)

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Karin Spaink said:

 

Heb je genoeg aan vijf? Ze zullen geheid ook in andere topics worden gebruikt, en het overzicht van topics oogt daardoor snel rommelig. Overal uithangborden, enzo :)

 

 

Hmmm, is moeilijk te zeggen om eerlijk te zijn. Begrijp dat het met teveel tags onduidelijk wordt. Denk ook dat de smaken met meer dan 5 profielen zeldzaam zijn. Maar ik calculeer graag altijd een kleine overhead in. Denk bijvoorbeeld aan een tag DIY en Kant en Klaar 

 

Als je het mij vraagt zou ik voor 6 tags gaan. Denk dat je daarmee in lekker loszittende trui zit. 

 

Edited by DeRaaf
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, DeRaaf said:

Hmmm, is moeilijk te zeggen om eerlijk te zijn. Begrijp dat het met teveel tags onduidelijk wordt. Denk ook dat de smaken met meer dan 5 profielen zeldzaam zijn. Maar ik calculeer graag altijd een kleine overhead in. Denk bijvoorbeeld aan een tag DIY en Kant en Klaar 

 

Als je het mij vraagt zou ik voor 6 tags gaan. Denk dat je daarmee in lekker loszittende trui zit.

 

Het punt is dat ze ook in allerlei andere topics gebruikt gaan worden. Deze beslissing geldt niet alleen het DIY-forum, maar het hele forum. En het overzicht van topics wordt dan licht een kerstboom... We moeten niet alleen met jouw wensen rekening houden, maar ook met het overzicht (en het incasseringsvermogen) van alle andere gebruikers.

 

Ik bied nogmaals vijf :)

 

Edited by Karin Spaink
Link to comment
Share on other sites

Wordt helemaal blij van hoe die tags zouden kunnen gaan werken!

Just now, Karin Spaink said:

 

Het punt is dat ze ook in allerlei andere topics gebruikt gaan worden. DHet overzicht van topics wordt dan allicht een kerstboom...

We moeten niet alleen met jouw wensen rekening houden, maar ook met het overzicht (en het incasseringsvermogen) van alle andere gebruikers.

 

Ik bied nogmaals vijf :)

 

 

Snap ik. Maar je vroeg het me.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...