Jump to content

Clara-T - T-Juice (Snoep, Fruit, Kruiden)

TheVapingRaven
 Share

Recommended Posts

Gemengd 80/20 VG/PG, 0.6% Nicotine en 15% smaakstof. 7 dagen gerijpt

De geur van het pure concentrate doet mij denken aan een zak winegums die opengemaakt wordt.

Bij het inhaleren is er een krachtige maar soepele menthol direct aanwezig. Ook is er een duidelijk zoetje te proeven zonder dat ik daar een duidelijke smaak in kan ontdekken.

Bij het uitademen neemt de kracht van de menthol af en explodeert het zoet in een uitermate sappige roodvrucht smaak (ik moet denken aan een cassis frisdrank of een rode winegum). De roodvrucht smaak zweeft een beetje tussen een natuurlijke karakter en snoep. Ook heb ik het idee dat er een hele lichte drop/anijs toon aanwezig is.

Erg lekkere en geslaagde mix van smaken. Gaat bij mij een tijdje in de All Day Vape roulatie.

(http://www.smokesmarter.nl/t-juice-clara-t-aroma.html)

Edited by DeRaaf
  • Like 3

• 2 months later...
  • 1 month later...

Je beschrijving @TheVapingRavenklopt voor mij als een bus. Ben met deze flavour dan ook echt van mijn geloof afgevallen dat mint / menthol in combi met of zonder andere smaken, niet lekker zou zijn.

Hij of zij smaakt zalig, de naam doet me wel een beetje denken aan koeien maar goed, das een ander verhaal :lach

• Like 1

Heb deze ook bereid, als allereerste DIY.

15% aroma, 12% nic, met 50/50 VG/PG.

Na 1 week steepen is het echt een heel verfrissend, niet al te overweldigend snoeperig-fruitige smaak. Ben er werkelijk blij mee. Anijs is duidelijk aanwezig. In drankjes hou ik daar niet van. Bij het dampen juist wél. Frappant :) 

Wel mis ik wat menthol in het geheel.

Aan dat laatste wordt gewerkt. 

Ik bestel zeker bij.

Top, die clarity.

1 hour ago, j0b said:

Heb deze ook bereid, als allereerste DIY.

15% aroma, 12% nic, met 50/50 VG/PG.

Na 1 week steepen is het echt een heel verfrissend, niet al te overweldigend snoeperig-fruitige smaak. Ben er werkelijk blij mee. Anijs is duidelijk aanwezig. In drankjes hou ik daar niet van. Bij het dampen juist wél. Frappant :) 

Wel mis ik wat menthol in het geheel.

Aan dat laatste wordt gewerkt. 

Ik bestel zeker bij.

Top, die clarity.

Haha...Clarity, nu smaakt ie nog beter :duim

• Like 1

• 2 weeks later...

Ik heb inmiddels ook Red Astair van T-Juice geprobeerd. Red Astair en Clara-t worden vaak genoemd als smaak familie.

Kan alleen zeggen dat ik de Clara-T stukken lekkerder vind persoonlijk. Red Astair is iets te anijsig en veel minder mooi gebalanceerd dan Clara-T in mijn mening.