Jump to content
Sign in to follow this  
Guest leoniev1

Ervaring met Joyetech 18650 Variabel volt Mod : HELP

Recommended Posts

Guest leoniev1

Hallo Forum leden (die al heel veel wijzer zijn dan ik),

Wie heeft er ervaring met de Joyetech 18650 Variabel volt Mod inclusief Head.

Type: eGo-T upgrade.

Ik heb hem vandaag besteld met de originele Joyetech batterij erbij, maar heb er ook nog  Panasonic 3,7 Volt 3100 mAh 18650 oplaadbare li-ion batterij, Type: NCR18650A bij besteld. Gaat dit werken? Ook kan ik eigenlijk niet zien of dit zgn "protected" batterijen zijn. Ik damp pas sinds 2 maanden en wil iets wat ik niet zo vaak hoef op te laden. Is dit wel een verantwoorde keuze geweest? Of had ik beter iets anders kunnen bestellen ? (beetje laat natuurlijk, wat is al besteld). Hoef ik niet bang te zijn voor exploderen etc? Kortom, nitwit als ik ben wat e-dampen betreft, heb ik wel ok spullen aangeschaft?

Heb al eerder een vraag gesteld over zonnepaneeltje voor e-sigs, maar een batterij die langer meegaat lijkt me meer praktisch.

Graag reactie (en natuurlijk heel erg bedankt),

Groetjes,

Leonie

PANASONIC NCR18650A zijn origineel UNprotected. Ik damp van in begin unprotected in Provari, alhoewel protected wordt aangeraden.

Er is altijd beter, zolang je knip het aankan  :cigar

Na at ik heb gelezen over deze tube is de tube protected, dus moet dit wel gaan werken. Maar protected zou wel beter zijn.

Ik denk dat je echt wel plezier kunt beleven aan deze tube ;)

Bij mijn weten zijn die NCR18650A UNprotected (de originele dan). Kijk hier anders ook even. En ook hier, met name de tekst die onder de tabel staat.

De vraag is dus of het échte Panasonics zijn, of opgekochte waaraan een protection circuit is toegevoegd...

Je hebt gelijk, diegene in mijn link zijn er waar protection circuit is aan toegevoegd.

Ik heb de link verwijderd en tekst aangepast.

Sorry voor de verwarring :e15

Het zijn trouwens wel kanonnen zeg! Ik heb zelf de CGR18650CH van Panasonic en ben er erg tevreden over. Maar uit die NCR18650A haal je zowaar 200 pufjes meer uit. Da's weer bijna een dag extra dampen :cigar

De NCR 18650A is een goede keuze hoor.Orgineel unprotected maar als je mod protected is dan is dit geen enkel probleem.Er zijn inderdaad firma's die ze beveiligen met dit printje:

12245867.jpg

Er loopt dan nog een filterdun stripje over de polen zodat deze bij een iets langere kortsluiting zal fungeren als smeltzekering.De chip heeft ook een over en onderlaadfunctie.

Momenteel ben ik de NCR18650B grondig aan het testen die nog wat verder gaat,deze beschikt over een nieuwe technologie.

Al bij al een goede keuze hoor :ja

Zappa, echt 200 pufjes een dag extra. Niet bij mij hoor  :wink

Nee bloes ik weet het, jij dampt zo hard met die Aga van je, zodat je de topcap bijna niet meer kunt aanraken met blote handen :grins 

Guest Briggitte

Zappa, echt 200 pufjes een dag extra. Niet bij mij hoor  :wink

Nee bloes ik weet het, jij dampt zo hard met die Aga van je, zodat je de topcap bijna niet meer kunt aanraken met blote handen :grins 

Oa. daarom heb ik nu ook 3 a 4 dampers tegelijk in gebruik...  :bloos

Is de ene net genoeg afgekoeld voor ik aan de volgende begin...  :tong

Guest leoniev1

Hallo Forum leden (die al heel veel wijzer zijn dan ik),

Wie heeft er ervaring met de Joyetech 18650 Variabel volt Mod inclusief Head.

Type: eGo-T upgrade.

EEen nieuwe vraag:

Wie heeft hier ervaring mee? Kraak nog smaak van mijn liquid. Nauwelijks smaak en gier. Op advies van Oliespuitje een 1.8 coil, maar het werkt gewoon niet. Wat doe ik fout?  Mijn ego twist is vele malen beter en gaat m.i. ook langer mee dan deze batterijen. Ik vind het vreemd. Wie heeft suggesties?

Guest leoniev1

Een nieuwe vraag:

Wie heeft hier ervaring mee? Kraak nog smaak van mijn liquid. Nauwelijks  gier. Op advies van Oliespuitje een 1.8 coil, maar het werkt gewoon niet. Ook verschillende clearomizers gebruikt. Wat doe ik fout?  Mijn ego twist is vele malen beter en gaat m.i. ook langer mee dan deze batterijen, die toch vrij veel capaciteit hebben. Ik vind het vreemd. Wie heeft suggesties?