Jump to content
wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Message added by wahanassatta

Recommended Posts

Holla Allemaal!

Mijn naam is Jordy, 26 jaar jong en kom uit Krommenie!

Heb vorig jaar al eens een damper gekocht maar helaas niet vol kunnen houden door middel van verkeerde liquids en gelijk aan een Sub Ohm te beginnen...Rookie mistake i guess! 

Echter sinds 4 maart 2019 toch weer opgepakt. Begonnen met een Justfog Q16, heerlijke damper al was voor mij de batterij aan de te lage kant. Momenteel gebruik ik de iStick Pico mod met een Eleaf GS Drive clearomizer. Werkt perfect! 

Ben van dik een pakje marlboro red per dag naar 0 sigartten gegaan door middel van dampen! Nu alleen nog hopen dat mijn favoriete liquid terug gaat komen....

Groetjes!!

Hoi!

Net mijn eerste vraag gesteld en zal me ook even voorstellen. De verkeerde volgorde, excuses 🙂

Ik ben Seven en 3.5 maand geleden voor de derde keer gestopt met roken, ik rookte  een pakje per dag. Eerdere pogingen waren mislukt helaas. Ooit ben ik begonnen met dampen met een kanger vape pennetje.

Twee jaar geleden heb ik  kort gedampt met een istick basic. 

En nu was ik begonnen met de pico 75 en Nautilus 2 en Triton mini. 

Nu heb ik een Hastur mtl mini rta. Maar het loopt niet echt soepel allemaal!

Hopelijk ga ik hier veel nieuwe dingen leren, zodat ik het nu wel vol ga houden 🙂

Groetjes, Seven  

@Seven zo jalours op uwe nickname 😄

Veel succes! je gaat hier vast alle hulp en steun vinden die je nodig hebt 😄

1 hour ago, sxt said:

zo jalours op uwe nickname

Nine is nog beschikbaar hoor evenals Annika en Hansen.

Jah, maar dan weet niemand meer wie ik ben he! 😂

Melody pond had ook een leuke geweest!

1 hour ago, sxt said:

Jah, maar dan weet niemand meer wie ik ben he! 😂

Als je dezelfde avatar blijft gebruiken, herkennen we je toch wel. 

On 28-12-2018 at 21:40, PetraO said:

@WvE: ik hoop dat je bedoelt dat je door gezondheidsklachten bent gaan dampen. Er zijn weinig tot geen mensen die klachten krijgen van het dampen. Integendeel, zou ik willen zeggen.

Nee hoor, zoals ik het geschreven had klopt precies, hier terecht gekomen vanwege gezondheidsklachten door vapen.

Posted (edited)

Dan lijkt het mij heel verstandig als je bij een huisarts terecht komt met die klachten. Op het forum kunnen we je helpen met problemen rond het dampen, niet met gezondheidsproblemen. Daar zijn huisartsen over het algemeen echt vele malen beter in.

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗

Goedenavond!

Mijn naam is hessje, ♀, 34 jaar oud en vapen/dampen doe ik nu ruim een jaar.

Ik heb in de aanloop van het stoppen met gewoon roken na 16 jaar (sinds december 2017) een Kangertech Emow gekocht.

Op een misstap na rond feestdagen heb ik dit tot nu toe goed vol kunnen houden 😊.

Inmiddels ben ik sinds deze week 'geupgrade' naar een Vaporesso Armour pro.

Heb me aangemeld op het forum omdat een nieuwe setup ook veel vragen met zich meebrengt.

Ik hoop hier veel nieuwe informatie te kunnen vinden!

Groetjes!
hessje

Welkom op het forum.

Dat zal wel lukken, alhoewel de meningen soms wel wat verdeeld zijn.

Iedereen heeft wel een andere smaak en goesting.

Jim heeft al heel wat getest en er een onpartijdig oordeel van gemaakt.

Die kan je er altijd op na lezen. (Doe ik soms ook wel eens )

Hallo iedereen!!

Mijn naam is Maaike, uit het noorden des lands :)

Ik ben sinds een paar dagen weer begonnen met de esmoker/dampen/vapen (hoe de hippe mensen het tegenwoordig ook maar noemen)! Het is wel weer even wennen, heb het 4 jaar geleden ook eens gedaan, maar kon het niet eens worden met de esmoker die ik toen had en toen werd ik zwanger en ben ik lange tijd helemaal gestopt met dampen/aroken. Toch sloop het roken er weer in toen ik een nieuwe baan kreeg, dan heb je toch mensen om je heen die roken en denk je oeh....nou misschien 1tje dan? En voor je het weet....Dus!! Tijd voor verandering! Ik hoop hier adviezen en tips te vinden en leuke vragen en verhalen mee te lezen :)

Groetjes, Maaike!

Welkom Ad uit Drenthe, altijd leuk om nog iemand hier uit Drenthe tegen te komen. @Adeo

Hallo mensen, ook ik stel me even voor. Ik ben Sam, 39 jaar uit Dordrecht..  2 weken geleden kwam ik met iemand in gesprek die mod heeft en hij vertelde over het zelf maken van smaken en creëren van flavours, ik als Chef-Kok was direct getriggerd.. Ik heb eigenlijk de week erna gelijk mijn eerste gekocht, een Smok Devilkin en dit was het begin voor mij in de dampwereld. Ik heb al heel wat lekkere smaakjes gezien, en zeker ook geproefd maar ben dan sinds gisteren ook begonnen met het extraheren van smaken om vervolgens zelfs aroma`s en tincturen te maken. Dit is een beetje een inleiding, mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag..! Groet..!  

18 minutes ago, Quidam said:

Welkom Ad uit Drenthe, altijd leuk om nog iemand hier uit Drenthe tegen te komen. @Adeo

Ja, daar wonen de echte tevreden dampers, vooral in de omgeving van Exloo.