Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Message added by wahanassatta

Recommended Posts

Goedemiddag 

Ben Erik Eikenaar uit Overijssel ben 36 jaar voorheen rookte ik sigaren maar nu ben ik overgestapt op het vapen het bevalt mij goed 

Ik zoek steets naar nicotine 48 milligram waar kan ik dat nog buiten Nederland bestellen ik hoop dat jullie mij kunnen

Helpen hier mee 

Groet Erik Eikenaar 

On 11-8-2017 at 09:56, balling said:

5% na 1 jaar nog rookvrij.

Van alle stopvormen de minst efficiënte.

Maar ja! Je bent dan wel een echte man (als het je lukt, dan).

@balling Ik ben over twee weken een jaar rookvrij . Dank je wel, jouw reactie toen heeft mij enorm geholpen om dit vol te houden. 

2 hours ago, MissDamp said:
On 8/11/2017 at 9:56 AM, balling said:

Maar ja! Je bent dan wel een echte man (als het je lukt, dan).

@balling Ik ben over twee weken een jaar rookvrij . Dank je wel, jouw reactie toen heeft mij enorm geholpen om dit vol te houden. 

Ben je nu ook n echte man geworden dan? 🙂

Posted (edited)

hallo allemaal, ik ben goofy 3 en damp sinds september 2018.

Edited by tsiis
Vraag verwerkt in topic in subforum Je eerste vragen

Ik zal mij even voorstellen.

Ben Ismail en kom uit Lelystad. Ben nu geruime tijd aan het dampen naast het roken (ja helaas nog steeds).

Uiteindelijke doel is om van het roken af te komen en lekker te gaan dampen.

Na het doorspitten van het internet kwam ik regelmatig op deze site terecht, waardoor ik mezelf direct heb aangemeld.

Leuke site en alle hulp kan ik goed gebruiken.

15 hours ago, MissDamp said:

Graag gedaan, hoor. Het doet er niet toe hoe je van 't roken afkomt, als je re maar van afkomt.

Goedendag allemaal, Even voorstellen...

Roel, gestopt met roken en begonnen met dampen op 10 november 2017. 35jr gerookt, pakkie shag per dag. (50 a 60 cigs)

Begonnen op een Joyetech EgO AIO box die na 2 weken vervangen werd door een Vaporesso revenger met een fabriekscoil tank.

Die fabriekscoils werd ik snel zat en kocht mijn eerste RTA, een GV Zeus.

Nu enkele maanden later en veel verschillen soorten atomizers geprobeerd te hebben, ben ik volledig verzot op de top airflows.

Ben inmiddels in het trotse bezit van 9 verschillende top airflow tanks en 4 mods.

3 nieuwe top airflows onderweg en in afwachting van de release van een nieuwe mod voor de aanschaf.

5 hours ago, Wu-Tangcl said:

Roel, gestopt met roken en begonnen met dampen op 10 november 2017. 35jr gerookt, pakkie shag per dag. (50 a 60 cigs)

Begonnen op een Joyetech EgO AIO box die na 2 weken vervangen werd door een Vaporesso revenger met een fabriekscoil tank.

Die fabriekscoils werd ik snel zat en kocht mijn eerste RTA, een GV Zeus.

Nu enkele maanden later en veel verschillen soorten atomizers geprobeerd te hebben, ben ik volledig verzot op de top airflows.

Ben inmiddels in het trotse bezit van 9 verschillende top airflow tanks en 4 mods.

3 nieuwe top airflows onderweg en in afwachting van de release van een nieuwe mod voor de aanschaf.

Welkom op het forum.

Ik ben ongeveer hetzelfde begonnen.

Nu tweeënhalf jaar geleden.

Mijn gezondheid is er op vooruit gegaan.

Gewoon volhouden en proficiat met de rookstop.

6 hours ago, Wu-Tangcl said:

Roel, 

Welkom terug Roel, fijn dat je je toch weer hebt aangemeld :duim

Dank je wel, aantal maanden later, iets wijzer en nog steeds geen peuk meer aangeraakt 😄

SyncBE 

27 jaar, damp nu al meer dan 2 jaar.

Eerst gestart op 8mg dan naar 6, 3 , 1 en dan volledig op 0.

Damp nu dus al meer als jaar op 0mg. 

Doe ook al iets meer dan een jaar  aan coils builden, en heb er ondertussen ook al paar leren bouwen. 

Woon in Belgie, jammer genoeg. 

Posted (edited)

Chaerin / Kelly 

27 jaar  en 15 jaar gerookt,

Voorheen gebruikte ik de q16 naast het roken maar het was niet voldoende...  nu 5 weken volledig overgestapt op vapen met een ander apparaat en het bevalt me zeer goed! 

Al heel snel van de 12 mg naar de 3 mg gegaan..  en het gaat me makkelijker dan verwacht af 🙂

Gebruik een Vapresso tarot nano maar opzoek naar een betere/makkelijkere/mooiere 2e mod 

Edited by Chaerin

Hoi,

Ik ben Mark uit Leiden. Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met vapen. Een vriend van mij had een vape gekocht. Ik vond het lekker smaken, vond het een potentieel alternatief voor roken, en vond het stieken ook wel cool eruit zien. 

Toen ik mijn eerste liquid in mijn nieuwe vape pen probeerde (aardbei natuurlijk) wilde ik snel al een betere vape. 

Nu na een kaar ben ik nog niet geheel tevreden met wat ik bereikt heb. Ik geef veel uit aan tanks en liquids, maar hoor iedere keer dat ik elders een betere tank kan kopen en ik ben bijna altijd teleurgesteld in de liquids. 

Ik ben nu op zoek naar mn laatste tank en hoop daar de ultieme smaak uit te halen

1 hour ago, MarkieMark said:

Ik ben nu op zoek naar mn laatste tank en hoop daar de ultieme smaak uit te halen

Rda of rdta. Denk dat je daar de meeste smaak uit kan halen in vergelijking met fabriekscoils👍

8 minutes ago, Sebas said:

Rda of rdta. Denk dat je daar de meeste smaak uit kan halen in vergelijking met fabriekscoils👍

Zwz.

Als je voor smaak gaat raad ik een single coil rda aan.

7 hours ago, Benzoboss said:

Zwz.

Als je voor smaak gaat raad ik een single coil rda aan.

Of r(d)ta. Misschien wil meneer helemaal niet drippen of squonken maar gewoon een tankje😉

maar dit is een vraag en of discussie voor een ander draadje👍

Hallo allemaal! 

Ik ben Klaas en kom uit Rotterdam. Ik was een kettingroker en zou nooit verwacht hebben compleet te stoppen hiermee.

Sinds 2 maanden in een stap volledig over gegaan op het dampen en het bevalt me zeer prima. Ook maak ik gewoon mijn eigen liquids, meestal alleen fruit smaakjes.

Ik damp sub ohm op 3mg en ben toch echt na enige wolken al volledig verzadigd van mijn nicotine behoefte (iets wat ik nooit meemaakte na 4 zware shaggies op rij)

Jammer genoeg maakt de overheid het straks moeilijk voor nieuwe dampers. Want dat het mensenlevens red, is nu toch wel duidelijk.

Met vriendelijke groet,
Klaas

1 hour ago, Vaper101 said:

Jammer genoeg maakt de overheid het straks moeilijk voor nieuwe dampers. Want dat het mensenlevens red, is nu toch wel duidelijk.

Helaas is dat niet de bedoeling. Kost teveel geld.

1 hour ago, balling said:

Helaas is dat niet de bedoeling. Kost teveel geld.

Spijtig genoeg. Het is diep triest. Maar ooit komt de waarheid bovenwater. Of wij dat nog gaan meemaken is een tweede. Steun je mederokers en geef ze wijs advies, is het enige wat wij kunnen doen. Want er zijn altijd meerdere wegen naar Rome (Londen) 🙂 

4 hours ago, Vaper101 said:

. Steun je mederokers en geef ze wijs advies, is het enige wat wij kunnen doen. 

Dat is exact onze doelstelling, dus ik hoop je adviezen veel en lang te mogen lezen :clap

Hoi

ik ben Dennis kom uit Dongen. Ik damp nu bijna 3 jaar ben begonnen met mtl en ben vorig jaar overgestapt naar subohm dampen dl. Ben nu ook begonnen met zelf eliquids te maken. Ik houdt van zoet en zo laag mogelijk nicotine ik maak ze zelf rond de 2 Mg. Ben nog verschillende aroma’s aan het proberen en kan hier veel informatie vandaan halen.