Jump to content

[Poll] Hoeveel Watt gebruik jij normaliter wanneer je vaped ?


Guest Konvict

Hoeveel Watts gebruik jij wanneer je normaliter vaped  

361 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Met mijn Kayfun v5 met een 0.95 clapton op 27 watt. Met obs engine nano 0.35 fused clapton op 45 watt. Tsunami 24 0.15 fused clapton voor wat koelere damp op zo'n 85 tot 90 watt. En voor goed warme damp en de clouds zon 120 watt

Link to comment
Share on other sites

Met mijn twee ADV's, de Smok Spirals en Goblin mini V2 damp ik beiden op een mech op 0,60 ohm, dus van 27 watt tot zo'n 20 watt. En dan gaat er weer een nieuwe accu in :-)

 

Daarnaast nog wat tankjes en RDA's die ik zo tussen de 0,3 en 0,4 ohm wikkel, ook op een mech dus zo tussen de 45 en 60 watt. En ook weer steeds vaker een lekkere MTL set up op 1 ohm, 17 watt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1ohm tot 0,5ohm damp ik tussen de 30 en 45W

0,5ohm tot 0,15ohm damp ik tussen de 45 en 100W

Alles is afhankelijk van het type coil dat ik gebruik, een simpele kanthal en bv. een alien of fused clapton is een groot verschil op gebied van wattage.

Over de 100W ga ik zeer zelden, heb geen behoefte om na 2 puffs een gloeiend hete RDA topcap te hebben.

Link to comment
Share on other sites

On 2015-12-4 at 00:24, TheVapingRaven said:

Je kunt ook de volgende formule gebruiken om het Wattage te bepalen, maar dan weet je niet het aantal Ampere wat je gebruikt, en da's niet handig in verband met batterij veiligheid:

 

Watt = (Voltage * Voltage) / Weerstand

 

(3.7 Volt * 3.7 Volt) / 1.2 Ohm = 11.40 Watt

 

Ik gok op 3.08 Ampere

 

Link to comment
Share on other sites

On 23-4-2017 at 15:27, jim said:

1ohm tot 0,5ohm damp ik tussen de 30 en 45W

 

 

Dat hoef ik met mijn KF5 toch niet proberen. Heb er gisteren een 0.60 ohm micro-coil ingezet en die damp ik nu op 18 Watt. Veel te bang voor een dry-hit als ik hoger ga

 

toch maar even geprobeerd op 30 Watt. Heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Maar dat kan natuurlijk ook aan het type coil liggen

Edited by jbazelmans
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Daar er maar 1 keuze mogelijk is, de gulden middenweg gekozen.

Mijn 0,8 Vapresso coils damp ik op 18 watt.

De 0,6 en 0,3 Vaporesso coils damp ik op 26 en 39 watt.

Hoger hoeft van mij niet, liquid gaat zo al hard genoeg🙈

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...