Jump to content

Filmpje plaatsen

Recommended Posts

33 minutes ago, peterp0st said:

Sinds de nieuwe software gaat dat anders,het is me een paar keer gelukt door de url te plakken en dan enter maar dat werk bij mij niet meer.Hoe moet je nu een YouTube filmpje plaatsen?

Url plakken gevolgd door enter. De video moet dan gelijk vershijnen in de editor. 

• Like 1

Dat plaatsen op de iPad gaat hier ook niet... Toen ik het bericht maakte en de YouTube url plakte verscheen voor een seconde het filmpje maar toen sprong die terug naar de link...

Edit: Na het aanpassen van de link werkt het dus wel. Bij de door YouTube gebruikte korte link (dus zonder www ervoor en niet de verkorte landcode zoals youtu.be gebruiken) werkt het niet, link werkt dan wel gewoon.

Dus kopieer je op YouTube de link en plakt deze in een bericht dan moet je even de link aanvullen met www en de link zelf aanpassen van bijv: youtu.be/*** naar youtube.be/***

Edited by Tony
Aangevuld met oplossing bij niet verschijnen filmpje...

12 minutes ago, dew said:

Cursor onder de video en dan backspace. Lukt mij altijd in Windows, soms in android :mmm.. alternatieve is tapatalk, de post wordt in code weergegeven. Selecteer de video part en delete het.

Ik moet het met Apple doen en ik krijg dat knipperende streepje (hoe heet zo'n ding eigenlijk) niet achter het plaatje,ik ga van de week maar weer Windows bootcampen kijken of dat soelaas biet.

Peter, dan moet je 2x achter elkaar even geheel aan de linkerzijde van het YouTube schermpje tikken (bij de eerste tik wordt het binnenste kader blauw en bij de 2de tik het buitenste), dan pakt die hem wel en kun je via backspace het filmpje (of quote, dat werkt net zo) wel verwijderen...

Andere oplossing: Even tikken en vasthouden tot je de cursor (knipperend streepje) kunt verplaatsen, dan ónder het filmpje zetten, tenslotte 2x op backspace en dan is die ook weg...

Edited by Tony

1 hour ago, peterp0st said:

Maar nu een filmpje verwijderen,in dit topic wil ik dat filmpje van Hans vervangen maar hoe?

Wat een leuk filmpje van Hans! Waarom zou je dat willen vervangen?

Groetjes, Hans.

Edited by hans

3 minutes ago, Tony said:

Dat plaatsen op de iPad gaat hier ook niet... Toen ik het bericht maakte en de YouTube url intikte verscheen voor een seconde het filmpje maar toen sprong die terug naar de link...

http://www.dampforum.nu/topic/29195-subox-mini-gescoord-en-eerste-echte-build/?do=findComment&comment=679280

En ondertussen naar de video gesprongen:)

De editor is allerminst betrouwbaar, in android als je iets wilt aanpassen dan wordt het spannend. Wanneer je een bericht met quotes etc. niet plaatst, volgende keer als je een bericht in die topic wilt plaatsen zit de ongeplaatste bericht daar nog en is onmogelijk de opmaak te verwijderen. Het zal een probleem met de android besturing zijn omdat in

Windows gaat het goed. 

1 minute ago, Tony said:

Peter, dan moet je 2x achter elkaar even geheel aan de linkerzijde van het YouTube schermpje tikken (bij de eerste tik wordt het binnenste kader blauw en bij de 2de tik het buitenste), dan pakt die hem wel en kun je via backspace het filmpje (of quote, dat werkt net zo) wel verwijderen...

Dank je Tony,ik ga er morgen mee aan de slag,ik zit nu met de iPad te werken en daar kan ik dus helemaal niet mee overweg maar ben morgen vrij en kan dan lekker met m'n desktop klooien.

6 minutes ago, dew said:

En ondertussen naar de video gesprongen:)

De editor is allerminst betrouwbaar, in android als je iets wilt aanpassen dan wordt het spannend. Wanneer je een bericht met quotes etc. niet plaatst, volgende keer als je een bericht in die topic wilt plaatsen zit de ongeplaatste bericht daar nog en is onmogelijk de opmaak te verwijderen. Het zal een probleem met de android besturing zijn omdat in

Windows gaat het goed. 

Dat is niet alleen bij Android zo, ook op IOS bestaat dat probleem, hoofdzakelijk bij privé berichten (PM)...

Dit had ik al ook aangekaart...

@peterp0st Dat was ook bedoeld voor iPad/iphone/imac :wink

Edited by Tony
  • Like 1

5 minutes ago, hans said:

Wat een leuk filmpje van Hans! Waarom zou je dat willen vervangen?

Groetjes, Hans.

Niks mis met dat filmpje Hans,ik bekijk je YouTube bijdragen altijd met plezier maar ik wil de link naar je YT-kanaal plaatsen ipv dat filmpje,maar volgens mij had je dat wel begrepen.:ja