Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
simply73

Batterij opnieuw plastificeren

Recommended Posts

Zie dat allemaal op youtube Instagram en dergelijke maar neem aan dat je dit ook gewoon kan kopen in Nederland maar waar

De kans is wel dat ze daar een stuk duurder zijn.
Ik heb de mijne indertijd bij FT gekocht voor een prikkie.

1 hour ago, simply73 said:

Zie dat allemaal op youtube Instagram en dergelijke maar neem aan dat je dit ook gewoon kan kopen in Nederland maar waar

Hoeveel sleeves heb je nodig? Ik wil je er best een paar opsturen.

Ik heb ze ook op een rol (kleur rood), destijds gekocht voor de batterijen te rewrappen in de Subox (omdat daar een opening in de batterij klep zit). Echter moet je dan eerst de oude wrap eraf halen anders worden de batterijen te dik voor sommige mods. Btw, ook via FT gekocht.

Zojuist heb ik een krimpkous bij Conrad besteld. Ik wil niet wachten tot Slowtech het aflevert, (geduld is niet mijn sterkste kant) dus dan maar uit NL. :fluit

Wel een transparante kous omdat ik er iets onder wil schrijven of een printje onder wil schuiven.

Link: https://www.conrad.nl/nl/krimpkous-transparant-voorna-krimping-19-mm95-mm-krimpverhouding-21-transparant-222119.html

Zal wel even vertellen hoe het is gegaan als hij binnen is en ik m'n eerste VTC4 een re-wrap heb gegeven.

1 hour ago, Aai said:

Zojuist heb ik een krimpkous bij Conrad besteld. Ik wil niet wachten tot Slowtech het aflevert, (geduld is niet mijn sterkste kant) dus dan maar uit NL. :fluit

Wel een transparante kous omdat ik er iets onder wil schrijven of een printje onder wil schuiven.

Link: https://www.conrad.nl/nl/krimpkous-transparant-voorna-krimping-19-mm95-mm-krimpverhouding-21-transparant-222119.html

Zal wel even vertellen hoe het is gegaan als hij binnen is en ik m'n eerste VTC4 een re-wrap heb gegeven.

Uhm, heb ik al eens geplaatst hoe te rewrappen van een accu.

Gewoon de wrap erom heen , en dan in de magnetron toch?

:zoef

Als je dit een goed idee lijkt , doe het dan toch maar niet!

Edited by Jasp3r

6 hours ago, Jasp3r said:

Gewoon de wrap erom heen , en dan in de magnetron toch?

:zoef

Ik hoop niet dat iemand dergelijke opmerking voor slim neemt.

Ik zou het dan niet "slim" noemen , net zoals je geen huisdieren in de magnetron moet stoppen.

:zoef niet genoeg? zal er dan nog een disclaimer bijzetten.