Jump to content

Liquid gaat snel


Guest Arno

Recommended Posts

Ik heb inmiddels een favo sapje gevonden. Na verschillende tabaksjuices misschien toch wel ontdekt dat tabak niet mijn ding is. Waar ik momenteel niet genoeg van krijg is Vaponaute Pure Morning. Deze heb ik met 6mg nicotine en damp ik rond de 22,5W op de iStick 40W met Sense Hydra Tank 1.8ohm coils.

Wat mij echter opvalt dat de liquid echt snel gaat. Buiten dat ik hem heerlijk vind en dus geregeld aan zit gaat sneller mijn tank leeg dan overige liquids.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Is het de verhouding 50/50 (wat ik overigens er fijn vind). Het Wattage heb ik bij andere sapjes weleens hoger dus zal het niet aan liggen denk ik.

Deze Pure Morning is namelijk niet de goedkoopste en een flesje is op deze manier met 2 dagen leeg.

Heb ook van Vaponaute 'On the Storm' geprobeerd maar die vond ik ronduit smerig. 

 

Link to comment
Share on other sites

Flesje Vaponaute is 10ml. 

En het valt reuze mee hoeveel ik eraan hang. Als mijn vrouw en kinderen thuis zijn ga ik buiten dampen. Zou ik dat niet doen kom ik wel aan 10ml per dag. Denk nu gemiddeld 2 tankjes op een dag (4ml dus)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...