Jump to content

Dutch Vape: Smok TFV4 review - Gearbest

Reflow
 Share

Recommended Posts

Ik heb weer een nieuwe review online gezet deze keer de Smok TFV4, uiteraard zijn jullie vrij om jullie mening te geven over wat er verbeterd kan worden! Zodat ik in de toekomst nog betere video's kan schieten!

Er komt nog een vervolg op de TFV4 namelijk de verschillende builds op de RBA en RBA dual!

• Like 2

Leuke review Redflow ?

Lekkere korte intro leader. hou ik wel van.

Even een kleine opmerking...

ik gebruik de tfv4 sinds begin september, en ben ook voornamelijk een rba gebruiker op deze tank.

Je zegt dat de tfv4 iets lekt als je deze vult via de topfill optie. echter is dat niet geheel waar. Alles hangt af van de wicking. Wanneer je je rba goed wickt dan kun je vullen zonder dat er ook maar 1 druppel door de airflow komt. Ik vindt het wicken van de rba overigens toch wel nauw luisteren. je moet echt even de moeite nemen om de wick niet te weinig (veroorzaakt lekken) of teveel (belemmerd liquidflow) in de rba te fixen.

De rubberen ring (zwart en wit) die meegeleverd wordt gebruik ik op de kop van de tank om de topfill dicht te houden als ik hem bv meeneem in mijn jas of broekzak. De topfill kop gaat nl nog vrij makkelijk open als je deze bv in je jaszak steekt.

Met die ring erover weet je zeker dat hij dichblijft.

On 20 november 2015 12:03:41, Aviss3r said:

Leuke review Redflow ?

Lekkere korte intro leader. hou ik wel van.

Even een kleine opmerking...

ik gebruik de tfv4 sinds begin september, en ben ook voornamelijk een rba gebruiker op deze tank.

Je zegt dat de tfv4 iets lekt als je deze vult via de topfill optie. echter is dat niet geheel waar. Alles hangt af van de wicking. Wanneer je je rba goed wickt dan kun je vullen zonder dat er ook maar 1 druppel door de airflow komt. Ik vindt het wicken van de rba overigens toch wel nauw luisteren. je moet echt even de moeite nemen om de wick niet te weinig (veroorzaakt lekken) of teveel (belemmerd liquidflow) in de rba te fixen.

De rubberen ring (zwart en wit) die meegeleverd wordt gebruik ik op de kop van de tank om de topfill dicht te houden als ik hem bv meeneem in mijn jas of broekzak. De topfill kop gaat nl nog vrij makkelijk open als je deze bv in je jaszak steekt.

Met die ring erover weet je zeker dat hij dichblijft.

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik doelde dan ook op de standaard atomizers. Mijn RDA heeft nog niet gelekt. In tegenstelling tot de triple atomizer, die trof ik de volgende morgen leeg aan, in een plas liquid..

• 4 weeks later...

Ik heb hetzelfde probleem. Triple Coil volledig verzopen en de tank leeg ook bij de Rba dual gebeurt dit. Vooral na het vullen ik snap het niet helemaal bij m'n lemo 2 en Ehpro epoch heb ik dit nog nooit gehad.

Ik heb hetzelfde probleem. Triple Coil volledig verzopen en de tank leeg ook bij de Rba dual gebeurt dit. Vooral na het vullen ik snap het niet helemaal bij m'n lemo 2 en Ehpro epoch heb ik dit nog nooit gehad.

• 5 weeks later...

Mooie review :)

Heb er een tijdje over zitten te denken om deze tank te kopen , met name omdat ik zeer gecharmeert ben van het top fill systeem.

Een aantal mensen gaven echter aan dat het niet echt iets voor beginners is en ik hoorde ook van diverse mensen over lekkages...

Blijf het maf vinden dat de tank waanzinnig groot is maar je er ( relatief ) niet heel veel liquid in kwijt kunt..

• 1 year later...

Kleine tip over de SMOK TFV4 tank mbt de ringetjes.

Tussen de coil en de 'schoorsteen' zit een klein rubberen (nu na siliconen schat ik) ringetje. Bij het verwisselen van de coil en/of het uitspoelen onder de kraan, is dat onderdeeltje de eerste die eraan gaat. Of je draait hem stuk bij het op-, en afdraaien van de coil, of je spoelt hem per ongeluk door de gootsteen.

Helaas levert SMOK geen reserve ringetjes erbij van dit type (is ook een simpel vervangbaar/bestelbaar standaard ringetje), maar ik kwam erachter dat in de driptip zo'n zelfde ringetje wordt gebruikt.

In geval van nood kun je dus de driptip uit elkaar schroeven en dit ringetje gebruiken in je tank. De minieme lucht lekje wat dan in je driptip optreedt is niet storend (of je pakt een andere driptip) en zo kun je toch je tank gebruiken en daarna uiteraard nieuwe ringetjes bestellen.