Jump to content
Blob

PureSmoke in Groningen

Recommended Posts

Vandaag bij Puresmoke in Groningen wezen kijken. Voor het eerst in een stenen winkel geweest. Zag er mooi en schoon uit. Aardige collectie aan startersets, maar ook iSticks en andere bekendere merken boxmods en tankjes.

Redelijke collectie e-liquid en de mogelijkheid om te proeven.

Ik werd zeer vriendelijk en informatief geholpen. Ik wilde vooral even kijken wat het was en heb niets gekocht. Wel heb ik even gespeeld met een iStick 30w omdat ik die misschien op het oog heb als damper voor tijdens het uitgaan (concerten en festivals, mijn 50w is daar te lomp voor) en dat was allemaal prima.

Prima sfeer hing er in ieder geval.

Ik ben helemaal enthousiast over de sfeer bij puresmoke.nl. Maar ook over heel erg goede service, heb ik ervaren. Voor het geval je na aanschaf wat minder blij bent. Ook heel handig vooraf als die smaken proeven. Scheelt echt heel veel miskopen in dampvloeistof, omdat je iets zonder te proeven wilt uitproberen.

Verder ook helemaal niet te beroerd om even te kijken naar het probleem dat ik met het apparaat dat ik bij concurrent aangeschaft had, en dat even op te lossen.

ben er een tijdje geleden ook eens wezen kijken uit pure nieuwsgierigheid, even gezellig een praatje gemaakt met shophoudster, was erg leuk.....prima winkeltje voor de aanstormende damper, helaas geen echte advanced spullen, maar voor de startende damper of iemand die net ietsje verder is (Istick etc.) is er wel een aardige collectie.

Ook handig dat het in de buurt is voor als ik een keer wat coils/liquid nodig heb :-)

Ben er in december 2015 voor het eerst geweest met partner.

Partner wilde van roken af, en werd geduldig, vriendelijk en deskundig geholpen.

Ik overwoog zelf wel om eventueel naast de peuk te gaan vapen.

Na weer een geduldige sessie, ben ik als zware roker met een eleaf en een nautilus mini de deur uitgegaan.

Tot nu zeer tevreden, ook na een aantal bezoekjes.

Het maakt niet uit of de eigenaresse of een medewerker je helpt, het is in onze ogen allemaal perfect, en zeer belangrijk, men spreekt elkaar niet tegen.

Minpuntje is misschien dat de winkel midden in het centrum van de stad Groningen is gevestigd.

Voor mensen van buiten de stad is de dichtstbijzijnde gelegenheid om te parkeren de parkeergarage Damsterdiep.

En van daaruit is het maximaal 5 minuten lopen naar de winkel. Vanaf het CS het dubbele. Uitstekend bereikbaar juist, dus dat lijkt me vooral een pluspunt en niet een minpunt.

Mmm vanuit CS 10 minuten? Stevig doorfietsend bedoel je?

Maar service is boven uitmuntend. Regelmatig ook nog ongeregeldheden door fouten die ik gemaakt hebben, helemaal gratis vervangen ......

Ook niet te beroerd om mee te denken, ook meedenken over spul dat je bij de concurrent gekocht hebt.

5 minutes ago, elja said:

Mmm vanuit CS 10 minuten? Stevig doorfietsend bedoel je?

Gewoon normaal wandelend is dat prima te doen, hoor.

Blob.

Als je het in loopafstand bekijkt, ben ik het met je eens.

Alhoewel vanaf het CS in tien minuten, lijkt me wel heel erg snel.

Waar ik op doelde is dat ik van buiten de stad met de auto om de hele stad heen moet, en dat resulteert wel eens in een heen reis van ongeveer 45 minuten over 12 kilometer en een terugreis even zo lang.

Ons gemiddelde bezoek in tijd aan de winkel ligt beduidend lager.

De afstand van CS naar winkel is precies 1 kilometer. De gemiddelde wandelsnelheid is 5 km/uur, dus als je iets sneller dan gemiddeld wandelt is dat makkelijk te doen hoor.

De afstand van mijn huis naar de dichtstbijzijnde halte voor openbaar vervoer is 50 minuten lopen, en een kleine 20 minuten met de auto............

Dan nog een half uur om in de stad te geraken, en dan nog maar PureSmoke.......

Met de auto naar de stad is op drukke momenten 45 minuten.

banner.png?data=1702201603031331200101

Edited by Hakar

Top zaakje... kom van uit Friesland apart naar de stad omdat ik het echt een top zaakje vind ?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Zeer goede Service heb er vorige week de Eleaf 30 watt gekocht. Ze hebben alle tijd voor je ook als je met problemen zit.

Ook kun je er smaakjes uit proberen. Echt een winkel voor de beginnende damper.

Hele goede winkel, je wordt altijd met veel geduld geholpen. Alle medewerkers zijn bekwaam en vriendelijk. Niets dan lof. 

Over de locatie: stevig doorlopen is 5 min en stevig doorfietsen is 10, maar dat is prima te doen met de betere conditie na het stoppen met roken ;) . En ach, als ze aan de andere kant van het centrum hadden gezeten, was het weer minder goed bereikbaar voor de mensen in het oosten van de provincie Groningen.

Op mijn fietsje de binnenstad in....de nieuwe start maken met frisse vloeistof.

Wat een leuke en sfeervolle zaak !!!

Goed geholpen, alle tijd en geen vraag teveel.

Op basis van de hardware die ik nog heb een eerlijk advies gekregen.

Nieuwe aspire 2 aangeschaft en 3 vloeistoffen. Waarvan 1 nog moest worden verdunt en na mijn uitleg dat getallen abracadra was....

duidelijk uitgelegd in jip en janneke taal....was helemaal niet zo moeilijk hahaha