Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Lette

Evo-T Tankjes twee verschillende?

Recommended Posts

Guest Lette

Inmiddels ben ik 5 dagen aan het dampen. De a-tjes heb ik sindsdien niet meer aangeraakt. Mijn eGo-T bevalt prima (totaal geen vergelijkingsmateriaal gezien of geprobeerd maar toch) Bij het startpakket van cmalo zaten 5 tankjes. Nou zijn er 4 tankjes die aan de bovenkant van het mondstuk een tussenschotje hebben. Een tankje heeft dat niet en die bevalt stukken beter dan die met de tussenschotjes. In dat tussenschotje gaat namelijk liquid zitten wat vervolgens een behoorlijk onprettige smaaksensatie veroorzaakt in de mond, dampen prima maar slikken ho maar! Daarnaast lekken de tankjes met het tussenschotje ook veel meer vloeistof in de atomizer wat er vervolgens bij de batterij weer uitkomt. Op het forum heb ik verder niets kunnen vinden over de verschillende soorten tankjes.  Wat zijn jullie ervaringen er mee? Herkennen jullie mijn verhaal in de 2 soorten tankjes?

Guest Lette

:bloos heb zitten drukken met een naald en tussenschotje van de andere kunnen verwijderen, waarschijnlijk productiefoutje van die lekkere. Eens kijken of er nu geen vloeistof meer lekt met deze! Veel meer smaak ook zonder dat schot en minder hard trekken  :ponpon

Ondertussen al  5 dagen geen a-tjes meer gerookt! Helemaal tevreden met mijn gedamp! A-tjes niet gemist!

Guest Cruz

Dat klinkt goed!  :ponpon

Dat tussenschotje haal ik er altijd meteen uit. Veel lekkerder  :meisje

Je bedoelt toch dat schotje (langwerpig) dat na de afdichting van het mondstuk zit?

Guest Lette

Ja, dat bedoel ik! Maar weet ik veel als newbie dat dat ding er los 1 zit? Dacht dat ik 2 verschillende had joh  :weetnie Maar ben er nu achter en er lijkt ook geen vloeistof meer te lekken naar mijn mond zonder dat schot.

ik haal ze er ook altijd meteen uit....meer damp zonder dat ding erin :yeahh

hihi kheb um er al uit gesloopt!!....meer damp ja en de smaak lijkt me ook beter!!

Waarom zit dat ding er dan in vraag ik me af....

R@tje is weer blij en dat was ik al!!! :bliss

Guest Robokitty

Oeh!! :D Vandaag 1 weggeflikkert omdat het schotje eruit floepte! Zag kort erna op youtube video van iemand (dr vapor ^^;; nu maak ik alweer youtube reclame voah die geweldige man!) dat als dat eruitging je toch nog gewoon verder kon roken zonder lekken, maar heb het idee weggeschud denkend dat het niet nodig was.

^_^ Jullie zijn maj hero's thank you!

Guest Robokitty

hahaha r@tje!! :D

moet het nog proberen! Iets zoeken wat het weggepriegeld krijgt. :P Wat gebruiken jullie???

speld, verbogen paperclip, naald, splinterpincet.....eigenlijk alles wat in het gaatje past hehe! :JaqV

ff eruit wippen..... :onschuldig

Ben ook effe aan het uitwippen geweest haha en het scheelt echt ja. Denk dat de condens tussen die schotjes blijft hangen en dat je dat vocht meehapt....

Guest Robokitty

speld, verbogen paperclip, naald, splinterpincet.....eigenlijk alles wat in het gaatje past hehe! :JaqV

ff eruit wippen..... :onschuldig

:D bwehehe ik zat eerder al bij the hole te koekeloeren (XD!!!! ahum!) maar dacht dat het van de zijkanten moest en durfde het niet zo. :P Ben misschien te voorzichtig! het is gelukt! :D Nu zit er alleen nog zo'n schotje, kan dat ook weg of moet er tenminste 1 tussenzitten. ^^;;; najaa toch maar weggehaald, ik merk het wel! :P

Kmoet nog even wachten tot ik weer wat lekkere trekjes kan nemen, misschien wat teveel gehad haha!

Mondstuk ffies tussen je tanden en voorzichtig bijten heb je 'm er zo uit. (of in je slokdarm...). Maar bij mij werkt dat het best.  :knip

lol, de mijnes vliegt wel eens door de kamer als ik mn tankje eruithaal :lolz

Guest Lotje

hihihi ik zie het al voor me

eentje stikt er in

bij de ander vliegt alles door de kamer

:lolz :lolz :lolz

Guest Lette

Haha, ik zie dat ik, als newbie mensen op een idee heb gebracht! Maar wel voorzichtig he? Misschien die tip van Monky maar eens flink negeren! Gewoon aan een van de zijkanten er op duwen en hij klapt om. Zo gebeurd!

:169 tip negeren? welke tip? Ik wip hem eruit met een pincetje in dat gaatje. En als ik dan mijn tankje bovenaan beetpak tijdens het wisselen, schiet hij er door de druk soms ineens uit, ook zo gebeurt :fluit

Guest Lette

:trekhaar Sorry Monky! Dat was Frankie die met die stikgevaar tip kwam van vliegende onderdelen in slokdarm na bijten in mondstukje! *Slaat zich zelf* :slam