Jump to content
Sign in to follow this  
Guest fta

Ovale Elips

Recommended Posts

Guest Stefan

http://ovaleeurope.com/dettaglio_prodotto.php?idprodotto=39

Helaas nog niet echt te bestellen, alleen 'coming soon'.

Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe zit dat met dat lekken? Dit lijkt me namelijk een fijne damper om even mee te nemen op pad. Thuis gebruik ik vooral de Joye eGo-T, maar dat is toch wel een vrij lomp ding als je even de deur uit gaat.

Het punt is, je wilt natuurlijk geen gedoe met lekken als je om in je broekzak heb gepropt.

Overigens vind ik de genoemde $100 ook nog wel vrij prijzig.

Guest Helaas

Heb er net eentje besteld op Ovale France.

Als belg heb ik het "geluk" dat er jaren lang Frans door mijn strot is geduwd dus ik zal de pagina eventjes vertalen.

Introductie-aanbieding:

+ 1 fles van 20ml Black Tobacco Ovale 16mg - Indien beschikbaar/in stock.

+ 2 10ml flesjes vrij te kiezen tussen de beschikbare in het "CRYSTAL" gamma. -  Indien beschikbaar/in stock.

Deze keuze geeft u in bij de "instructions spéciales" tijdens het bestellen.

Dit gloednieuwe model is ontworpen en geproduceerd door OVALE / JOYETECH en is uitgerust met de nieuwe generatie lithium-350mAh batterijen en met nieuwste innovatie van het beroemde tank-systeem, uitgerust met de nieuwe hervulbare tankjes met een inhoud van 1,5 ml.

Voor optimale prestaties van uw Elips, is het belangrijk dat het percentage van 20% plantaardige glycerine (VG) niet overschreden wordt in uw e-liquid.

Verdikking van de E-liquid door het toevoegen van te veel van VG zorgt er voor dat er onvoldoende vloeistof van Tank naar Verstuiver stroomt....

Pack bevat:

2 batterijen van 350mAh

2 Elips Verstuivers

2 Tanks 1,5 ml

1 Plat mondstuk

1 Rondmondstuk

3 Hygiënische siliconen ronde mondstukbeschermers

3 Hygiënische siliconen platte mondstukbeschermers

1 USB-kabel

1 Oplader voor in het stopcontact

1 Handleiding in het Frans

Zes maanden garantie

Verstuivers 1 maand garantie

Zie: http://www.e-liquide-fr.com/Coffrets-elips-Tank-Systeme-Ovale.htm

Prijs: 99,90 EUR. Verzendkosten naar België: 14,35 EUR.

En voor de volledigheid, mijn commentaar bij "Instructions spéciales" was:

Pour l'offre d'introduction:

+ 1 Flacon de 20ml Black Tobacco Ovale 16mg - Offert.

Je choisis les bouteilles de 10ml suivantes:

+ Menthe Verte (CRYSTAL - Premium Vaping Liquide - 18mg de Nicotine - 10ml)

+ Menthocalyptus (CRYSTAL - Premium Vaping Liquide - 18mg de Nicotine - 10ml)

Verschrikkelijk duur. Kijken wat het geeft.

Guest Karlo

okay... ben in de tussen tijd benieuwd naar de vorderingen tussen oval en de cmalo boys..

die hadden plannen om de elipse naar deze kant te brengen..

(bekende leeuw trouwens  :grins)

karlo, in dit topic staat nog zo`n ticker van reinhout, ff terug scrollen. Er is al een pb over naar nin gestuurd, maar misschien kun jij hem ook verwijderen?

Guest Karlo

mooi, opgelost dan.. dit lid was er inderdaad tussendoor geglipt bij de scan van die vierhonderennogwatvijftig.. excuus..  :sip

Guest greall

karlo, in dit topic staat nog zo`n ticker van reinhout, ff terug scrollen. Er is al een pb over naar nin gestuurd, maar misschien kun jij hem ook verwijderen?

Monky  Oh you become a seller,long time did not come. :karlo you become my rival ,,hehehe

yep, and uhm...hi sweety, long time no see :a025 :e65

are you ready for the challange? a115.gif

greall :slam monky

Guest reinhout

Sorry voor de ticker guys!

Hoe zit het nu met die ovale elips, heeft Helaas die al aangekregen?

heeft er iemand een promocode voor die site?

't is jammer dat cmalo dit nog niet heeft! ik moet er zo 5 bestellen! :s

groetjes

Guest Helaas

Ik heb hem donderdag ontvangen. Heb er ondertussen ook al eentje ontvangen voor een collega van me.

Heb geen tijd om hem te reviewen vandaag, maar heb niet geheel tevreden.

Een van de 2 atties geef steeds verbrande smaak. Heb zelf aan de lont moeten prullen om dit op te lossen.

Guest Karlo

mss is hier ook een MT mod van te maken?

zou het lont probleem kunnen oplossen mss..  :weetnie

Guest reinhout

Hey,

Had maandag 4 elips(-en) besteld en ze zijn gisteren (vrijdag) netjes aangekomen vanuit frankrijk. De site van e-liquide werkt goed! ze hadden ook nog een paar goodies in de enveloppe gestoken (balpennen van ovale en een t-shirt) Er zijn intussen al 3 elipsjes in gebruik, en ik moet zeggen dat hier iedereen echt tevreden is tot dusver! hij is echt mooi en handig omdat hij bijlange niet zo groot is dan de ego-t. Wij vinden het alvast een geslaagde uitvoering !  :jahsmke

groetjes

Was wel geinteresseerd in de ovale elips dus ff rondgestruind op internet en daar o.a. dit filmpje gevonden welke ik jullie niet wil onthouden. Veel kijkplezier :grins.

hij neemt er wel de tijd voor zeg :lolz

Het is wel een beetje een kliederboel zo te zien. Er zit dus ook geen 5 click protection op de batterij, jammer want dat is reuze handig.

En waarom neemt hij nu niet even een trekje? Ik had de dampproductie wel eens even willen zien. Hij vergelijkt de batterij met een mega 510 batterij qua damptijd en zegt erbij dat de elipse voor lichte dampers geschikt is. :169

Ik vind het ontwerp keimooi, maar vraag me wel af hoe dat mondstuk aanvoelt, het lijkt me erg groot :weetnie

Het lijkt idd een kliederboel. Ze verkopen er nou ook kleine handoekjes  :JaqV Zegt ook niet zoveel goeds. Als je bij youtube in de kolom aan de rechterkant kijkt zie je nog wat filmpjes waarvan ook een aantal waar je de dampproduktie ziet, die ziet er wel goed uit moet ik zeggen, wacht zal er wel ff een linkje bij zetten.

http://www.youtube.com/watch?v=bWclCSe0C_c&feature=related

Hij kijkt er niet echt vrolijk bij moet ik zeggen :lolz

de dampproduktie lijkt niet verkeerd, dat werd beter naarmate hij meer hees, lekker vrolijk ding trouwens :neenee

Ik denk wel dat hij lekker in de hand ligt, maar in de mond vraag ik me af :weetnie

Denk erover om mij ook zo eentje aan te schaffen.

Nog een paar vraagjes :

- Zou je zeggen dat dit geschikt is voor een echte beginner, zoals bijvoorbeeld mijn moeder die het wel ziet zitten om te veranderen, evenals een goeie vriend van mij

- Ik heb nu een 510-t en dit is echt wel gemakkelijk in gebruik (batterijduur niet bekeken), qua gebruiksgemak kan je dit met iets vergelijken

De Ovale elipse zullen wij waarschijnlijk niet in het assortiment krijgen.

Ovale europe's service was TOP, maar is de laatste maanden zeer slecht.

Ook beloven ze van alles (de elips zou al lang uitgebracht moeten zijn) maar in europe nog steeds niet te krijgen.

Daarom hebben wij "Imitatie" elips modellen ingekocht.

Ik ben ze nu 2 weken aan het testen , en ik moet zeggen dat ze niet tegenvallen.

Al moet ik wel eerlijk toegeven dat de kwaliteit minder is dan bijvoorbeeld een originele Joyetech eGo-T.

Dit is te merken aan een aantal kleine dingen.

Maar daartegenover zal de verkoopprijs van deze modellen ook een stuk lager zijn dan die van de Ovale Elips.

Meer info volgt....