Jump to content

Schermnaam veranderen? Vraag 't hier


Recommended Posts

4 minutes ago, Madman said:

n Guru is toch iemand die de wijsheid in pacht (denkt te hebben) heeft? Antwoord heeft op alle vragen en dus niet n hoop vragen bij elk antwoord? ? ?:tong

 

Yep, en dat staat reeds onder zijn forumnaam... dus dat moet kloppen   :wink

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Jayjay said:

Wie weet een leuke naam?

Jayjay, iedereen kent jou onder de naam Jayjay, het is niet je eigen naam dus waarom zou je die in hemelsnaam veranderen, was jij trouwens niet diegene die zich zo druk maakte als een ander zijn naam veranderde ?

 

Beetje hetzelfde als wanneer ik mijn naam verander in Brutus of Marianna haar naam veranderd naar Liesbeth ofzo.

 

En mocht je toch eigenwijs zijn dan is "Here's Johnny" een passende naam.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ik snap m wel eigenlijk. Hij wilde eigenlijk Jay, maar die was al bezet. Toen moest ie adhoc wat anders verzinnen en werd t (toen) Jayjay bij gebrek aan inspiratie.

Dat gebrek aan inspiratie is trouwens nog steeds zo te zien ? 

Maar kan me wel voorstellen dat je dan na 1,5 jaar wel eens een 'eigen' nick wilt

 

Je hebt natuurlijk wel gelijk @Sub-Ωhm........dit is een staaltje hypocrisie van de bovencategorie ?

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL200718

Bovenstaande zal wel lekker motiverend werken voor iemand die zijn nickname wil veranderen.  Een ieder heeft het recht dat te doen. En jayjay heeft niet gevraagt wat andere forumleden daar van vinden maar gevraagd om suggesties voor een nieuwe nickname. Ik word hier een beetje misselijk van. 

 

Link to comment
Share on other sites

 

14 minutes ago, MoonDogg said:

Bovenstaande zal wel lekker motiverend werken voor iemand die zijn nickname wil veranderen.  Een ieder heeft het recht dat te doen. En jayjay heeft niet gevraagt wat andere forumleden daar van vinden maar gevraagd om suggesties voor een nieuwe nickname. Ik word hier een beetje misselijk van. 

 

Ach, die ouwe Blokkeer Damper loopt al even mee en kan het wel hebben van z'n vape buddy's.

 

 Ik heb eens opgezocht wat damp en mist in 't Fries is, maar daar kom ik niet verder mee. Verder doet hij nog de dampbank (hulde!), maar ook daar schoot mij geen inspiratie te binnen. Jayjay, you're on your own! :gek (en stiekem vind ik Jayjay eigenlijk wel leuk)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, MoonDogg said:

Bovenstaande zal wel lekker motiverend werken voor iemand die zijn nickname wil veranderen.  Een ieder heeft het recht dat te doen. En jayjay heeft niet gevraagt wat andere forumleden daar van vinden maar gevraagd om suggesties voor een nieuwe nickname. Ik word hier een beetje misselijk van. 

 

Joh MoonDogg doe is ff niet zo dramatisch serieus, iedereen hierboven is gek op Jayjay, we geven alleen maar aan dat "Jayjay" inmiddels een begrip is op ons forum, persoonlijk zou ik het zonde vinden als hij zijn naam veranderd.

 

Jayjay heeft zich in het verleden uitgelaten over de naam en avatar veranderingen en dat hij het vervelend vindt steeds weer nieuwe namen of nieuwe avatars bij personen te moeten onthouden... vandaar dat we hem daar nu een beetje mee pesten, all in good fun and friendship.

 

Jay is een grote vent en kan prima tegen een stootje.

  • Like 6
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Eclecticon said:

Doe lekker wat je wil.. Ik zou Paardenhaar kiezen.. Dan staat er Paardenhaar Guru.. wie wil dat niet? ?

 

Ja, hou effe op zeg, straks gaan we 't hier over paardenhaarextensies hebben: https://www.paardenextensions.nl/Los-paardenhaar

Krijgt ie al die paardenmeisjes over zich heen, hoewel de Guru daar een simpel antwoord op heeft: "Niet met je eten spelen". :grins

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Zoals @Madman al aangeeft ben ik het idd een beetje zat. Iets kiezen dat al gekozen is, en dan maar een dubbele woord van maken was meer genoodzaakt om het te doen. En @Sub-Ωhm klopt ik was idd diegene die er vel tegen was. Maar de afgelopen maand ben ik mijzelf een beetje tegen gekomen. Ook daarom vind ik het juist leuk en tijd voor een nieuwe identiteit. En zoals @Marianna al aangaf Guru. Daar heb ik nog serieus 2 dagen over na zitten denken om idd Guru te kiezen. Maar aangezien ik al een Guru member Ben vond ik het dubbelzinnig. De leuke nominatie had @Madman. Die kon ik zeer waarderen. Echter zoals ik al zei ik ben eigenlijk compleet veranderd de afgelopen maand. In de positieve zin, daar meer over binnenkort in mijn persoonlijke topic. Maar daar komt wel Guru, spiritualiteit, yoga, mindfulness ect bij kijken. Dus wat in die hoek qua benaming was wel erg leuk geweest. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jay! 'goosfraba'!

Is een uitspraak van Jack Nicholson in een film waarvan ik de naam ff kwijt ben, dat gebruikt ie iedere keer als z'n patiënten even zichzelf moeten herpakken en weer zen moeten worden, aangezien jij dan nu zen bent, hoop ik dan, GOOSFRABA!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Oomkobus said:

Is een uitspraak van Jack Nicholson in een film waarvan ik de naam ff kwijt ben...

Anger Management ? 

 

28 minutes ago, Jayjay said:

Maar daar komt wel Guru, spiritualiteit, yoga, mindfulness ect bij kijken. Dus wat in die hoek qua benaming was wel erg leuk geweest. 


image.jpeg.96d80f38fd94f9cad7e26019c41fc937.jpeg

Edited by WaCro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@JayjayJammer dat je van Jay afwilt. Zen Master Jay, play-on-words op Jam Master Jay van Run-DMC, klinkt dan wel weer geinig. 
Past ook wel een beetje bij het omarmen van alles wat jou jou heeft gemaakt en toch laten zien dat je een nieuwe weg bent ingeslagen. 

Edited by WaCro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Raycoupe said:

LOL, je wacht geeneens tot de alcohol is uitgewerkt? :hihi

 

Edit: Niet lullig bedoeld naar Jayjay/Zen Master Jay als dit serieus is ..

(..alsof dat nog helpt achteraf, zei hij, die zich weer eens vergaloppeerd, tegen zichzelf :bloos)

Dat het rijmt betekent niet gelijk dat ik niet serieus genomen word. Maar ik ben er ieder geval blij mee. Met dank aan @WaCro

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...