Jump to content

Schermnaam veranderen? Vraag 't hier


Recommended Posts

Wil je je schermnaam veranderen?

  • Post dan hier een berichtje
  • Zet daarin je gewenste schermnaam
  • Let op: we nemen de spelling die je hier neerzet, exact over
  • Mocht je een schermnaam hebben gekozen die al in gebruik is, dan nemen we z.s.m. contact met je op.

We zullen de verzoeken in volgorde van binnenkomst afhandelen. Na het wijzigen van je schermnaam verwijderen we je aanvraag :grins

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Just now, tsiis said:

@Jayjay die zijn niet meer van toepassing, als het gewijzigd is, is het klaar.

Vreemd, zo weet ik toch niet meer wie, wie is? Als iemand dan ook nog eens zijn profielfoto wijzigd dan is het helemaal een puzzelstuk. Hebben jullie hier net nog over besloten of zo? Meende dat eerst alle oude berichten van iedereen die zijn schermnaam heeft gewijzigd hier terug te vinden was? Dat is ook de reden dat ik dit topic volg, dan hoeft dat vanaf nu ook niet meer.

Link to comment
Share on other sites

@Jayjay Inderdaad, je hoeft dit topic niet te volgen, je mag stoppen met puzzelen. Het zou niet uit moeten maken wie wie is en hoe iemands avatar eruit ziet, de inhoud (van een post) is belangrijker (om op te reageren, te helpen, te bevragen etc.).

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Jayjay said:

Hebben jullie hier net nog over besloten of zo? 

Wij niet, maar de EU wel (en ik zou willen zeggen het enige goede dat tot dusver uit de EU naar voren is gekomen). 

Met de AVG op komst hoeven we hier niet een heel archief van schermnamen te behouden. Zeker niet van hen die zich (al dan niet via Facebook) met hun echte naam hebben aangemeld. 

Aanmeldingen zullen een aantal dagen zichtbaar blijven ter kennisgeving en daarna toedeledoki. 

 

Excuus voor het verpesten van je puzzel hobby :haas

 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Jayjay said:

Vreemd, zo weet ik toch niet meer wie, wie is? Als iemand dan ook nog eens zijn profielfoto wijzigd dan is het helemaal een puzzelstuk.

Maakt weinig verschil toch, want de nieuwe naam zie je volgens mij ook op de oudere berichten (of je moet er snel bij zijn). Enige houvast is dan nog de profielfoto’s.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, DeParelVanHetZuiden said:

Maakt weinig verschil toch, want de nieuwe naam zie je volgens mij ook op de oudere berichten (of je moet er snel bij zijn). Enige houvast is dan nog de profielfoto’s.  

Nou voor mij heel veel maar verbaas mij erover dat ik waarschijnlijk de enige ben. Stel: ik heet nu Jayjay met een grappige profiel foto. Iedereen herkent mij hierdoor. Nu beheer ik ook nog eens toevallig de dampbank. Volgende week heet ik Piet met een foto van mijn auto (bijvoorbeeld). En dan denkt iedereen in één keer how the fuck is Piet met zijn grote bek. Maar goed nogmaals frustratie van mij wat niet iedereen begrijpt zie ik wel.

Edited by Jayjay
  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Jayjay said:

Nou voor mij heel veel maar verbaas mij erover dat ik waarschijnlijk de enige ben. Stel: ik heet nu Jayjay met een grappige profiel foto. Iedereen herkent mij hierdoor. Nu beheer ik ook nog eens toevallig de dampbank. Volgende week heet ik Piet met een foto van mijn auto (bijvoorbeeld). En dan denkt iedereen in één keer how the fuck is Piet met zijn grote bek. Maar goed nogmaals frustratie van mij wat niet iedereen begrijpt zie ik wel.

Ik snap precies wat je bedoelt, ik kan er ook slecht tegen. Je bent dus zeker niet de enige. 

 

Als nieuweling kan het gebeuren dat je een beetje ongelukkige forumnaam hebt gekozen, en dan is het fijn als je die nog even kun veranderen. Maarja, dan "kennen"  mensen je toch nog niet. 

 

Maar als je al langere tijd op een forum meeloopt en een zekere reputatie hebt verworven ? Nee, dat vind ik ook not done. Tenzij er een heel goede reden voor is. 

Ik heb het zelf op mijn eigen fora altijd ontmoedigd. Ben er zelfs persoonlijk geen liefhebber van dat mensen hun avatar kunnen veranderen, want daar hou ik nog meer aan vast dan aan namen. Maar ook dat hou je niet echt tegen. 

 

Nu is het wel zo dat je geschiedenis wel aan je account blijft hangen. Dus stel ik zou ineens morgen mijn naam en avatar willen veranderen, en je weet toevallig wie ik ben, dan valt op een gegeven moment het kwartje wel en is het terug te herleiden. En uitelindelijk is het natuurlijk maar een illusie dat je denkt te weten wie wie is, met uitzondering van de mensen die je IRL ontmoet hebt.

 

Maar inderdaad, nogmaals, ik ben er geen voorstander van. 

Edited by L33ntje
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Jayjay said:

Nou voor mij heel veel maar verbaas mij erover dat ik waarschijnlijk de enige ben. Stel: ik heet nu Jayjay met een grappige profiel foto. Iedereen herkent mij hierdoor. Nu beheer ik ook nog eens toevallig de dampbank. Volgende week heet ik Piet met een foto van mijn auto (bijvoorbeeld). En dan denkt iedereen in één keer how the fuck is Piet met zijn grote bek. Maar goed nogmaals frustratie van mij wat niet iedereen begrijpt zie ik wel.

Ik snap je punt wel maar dan nog ga je die geschiedenis hier niet terug vinden. Ook voorheen niet. Als ik een bericht van jou van een jaar geleden op zou zoeken heet je Piet met een foto van je auto (en zou je alleen herkennen aan je grote bek ?). Enige wat je daaraan kan doen is verbieden je naam (en foto) te veranderen. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, L33ntje said:

Als nieuweling kan het gebeuren dat je een beetje ongelukkige forumnaam hebt gekozen, en dan is het fijn als je die nog even kun veranderen. 

Dat is ook een beetje de doelstelling. Anders hadden we de optie wel aangevinkt dat iedereen het naar gelang zelf kan veranderen. 

Persoonlijk ben ik ook erg in de war als avatars veranderen, maar doe het sporadisch ook wel eens. Toch een beetje een creative signatures

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik vind t ook ontzettend vervelend. Als ik de regels zou maken, zou je na +/- 25 posts gewoon niet meer kunnen veranderen, want dan ben je gewoon bij die naam bekend.

Ik snap als je via fiacebook met je eigen naam bent aangemeld, dat je dat wel wilt veranderen, maar iedere keer als je n nieuw ADV hebt of een nieuwe mod is n beetje teveel van t goede

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Jup, heerlijke serie, mijn favorieten karakters zijn Vicky Pollard, de bodybuilders en Lou and Andy [emoji1787][emoji23] [emoji1787]
Jaaaa geweldig! Ken je de Fast Show ook? Swiss Tony? Tegen ons zou ie zeggen "vaping is like making love to a beautiful woman" hahaha
Red Dwarf? Bad News! "Hey hey bad news, FUCK OFF BAD NEWS!"

hihi sorry voor de topicvervuiling, nou ja vervuiling, verdomme juweeltjes wat ik hier opnoem
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Oomkobus said:

Ken je de Fast Show ook? Swiss Tony?

Swiss Toni, britse humor, the best, heb zelfs nog DVD'S van The fast show, Bottom, The Young ones, Little Brittain, Blackadder, AbFab enz....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik vind het achteraf ook achterlijk dat ik mijn gewone naam hier neer heb geplant want was deze week aan googlen en kom iets tegen van mezelf in afbeeldingen , dat kan niet!

Het wordt Tilltheman, dus zal Sub is vragen, SUUUUUUUUUuuuuub, yow kan dat? aub,bvd @Sub-Ωhm    normaal vraag ik alles aan @tsiis, ik wens haar het allerbeste??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...