Jump to content

Forum update - 30 oktober 2015


Recommended Posts

Als ik iemand een PB wil sturen, zie ik dat nergens aangegeven staan; er komt alleen maar een envelopje in beeld gevolgd door het woord Message.

Of die 'message' een e-mail of wall-bericht of PB wordt, is mij volslagen onduidelijk.


 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marianna said:

Als ik iemand een PB wil sturen, zie ik dat nergens aangegeven staan; er komt alleen maar een envelopje in beeld gevolgd door het woord Message.

Of die 'message' een e-mail of wall-bericht of PB wordt, is mij volslagen onduidelijk.

 

Als je via het envelopje een berichtje stuurt, is dat een PB'tje, en dus privé.

Als je iets op andermens' profielpagina schrijft, is dat publiek.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BusdriverTheo said:

vraagje: hoe verwijder je de gelezen notificaties?

 

Dat kan niet, en hoeft niet meer.

Hoewel het me wat overdreven lijkt dat de software ze allemaal bewaart...

EDIT: De software bewaart notificaties 2 maanden, en gooit ze dan weg.

 

Oh en ik zie nu ook de short cut naar het aanpassen van je notificaties: ga naar het belete rechtsboven, klik op 'View all notifications', en kies dan 'Notification settings'.

Edited by Karin Spaink
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marianna said:

Linksbovenin beeld zie ik naast Forums: Calendar, Chat, Staff, Online Users

Als ik klik op Staff, krijg ik enorm veel verkopers in beeld....  poeh, als die allemaal tot de staf behoren.... 

 

Ja, iedereen met een speciale positie - FBT, verkooper, Hofnar - staat op die lijst. Op de to-do lijst ermee!

Link to comment
Share on other sites

Als ik nu een wall-bericht stuur krijg ik een waarschuwing "Your content will need to be approved by a moderator" het bericht wordt dan wel geplaatst maar krijgt dan een icoontje "hidden" ernaast. Snap er echt de ballen van...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, lvd said:

Als ik nu een wall-bericht stuur krijg ik een waarschuwing "Your content will need to be approved by a moderator" het bericht wordt dan wel geplaatst maar krijgt dan de status "invisible". Snap er echt de ballen van...

 

Ik krijg het niet uitgezet, vandaar deze omweg. Hopelijk helpt later vandaag een ander FBT-lid om de optie van status-updates / wall-berichten écht uit te zetten.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Karin Spaink said:

 

Kunnen andere leden dat ook niet? Graag commentaar van anderen hierop, want volgens de instellingen van het forum zou het wel moeten kunnen...

Bullit, ik snapte je screenshot gewoon niet. Graag iets meer verduidelijking voortaan want ik loop overal te timmeren en te schaven, en dan is een duidelijk bericht wel zo handig :)

 

Settings is ook bij mij 'aanklikbaar'

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Reflow said:

@Karin Spaink, tapatalk is sinds 27 Oktober uit voor IPB Com. Suite 4: https://tapatalk.com/files/plugin/tapatalk_ipb-4.0_v1.1.1.zip Zul je weer een hoop members gelukkig maken hehe.

 

Dank, ik geef het door aan MisterMike.

En hoe doe je dat met die naamtag? Wil ik ook kunnen :)

Link to comment
Share on other sites

Just now, Karin Spaink said:

 

Dank, ik geef het door aan MisterMike.

En hoe doe je dat met die naamtag? Wil ik ook kunnen :)

Dat is weer een voordeel van deze versie hehe! Met @ en dan direct een naam erachter typen en kiezen :duim

Link to comment
Share on other sites

Via tablet kan ik nog steeds niets posten, krijg gewoon geen toetsenbord in beeld. Nu op mobiel lukt wel, via PC werkt ook. Als ik via tablet in mijn profiel kijk zie ik de posts die ik via pc heb geplaatst ook niet terug. Zal zo ff op mobiel kijken of ze hier wel staan. Blijf het vreemd vinden.

 

edit: ook via mobiel in mijn profiel is het laatste bericht van een paar weken terug

Edited by cleootje pio
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, cleootje pio said:

Heb ik ook gezien dat er nog aan gewerkt gaat worden, dank. Het gaat er mij om dat ik geen berichten kan posten via een tablet.

 

Wellicht handig om erbij te vermelden welke tablet je gebruikt? Android, IOS, Windows? Welke browser? (aangezien tapatalk nog niet klaar is) Via mijn iPad en iPhone 6 Plus werkt het forum prima via de safari browser! Met toetsenbord en al.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...