Jump to content

Show Your (DIY) Vape Stand


Guest billyblanco

Recommended Posts

19 minutes ago, Cigány said:

dit zijn nou "egte"meisje stands...i like :ja

 

Haha, we jatten wat af ihkv kneuterig gezellig idd! (=geïnspireerd op de vissersmandjes, van diezelfde stoere/echte mannen die ons vroeger in wintertijd hebben voorzien van de prachtigste breisels als alle netten waren gerepareerd, manden gevlochten etc. en het geen vistijd was, mag ik graag bedenken).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, BusdriverTheo said:

Dus je zet een doos met tissues onder de deksel om dan een tissue te kunnen pakken?
Begrijp ik dat nou goed?
Kon die doos met tissues er niet gewoon naast staan dan?
Of is dit nou weer typische vrouwenlogica? ??

 

Zo groot is mijn tafeltje niet... En er zit inmiddels een handige gleuf in het deksel van het mandje zodat ik makkelijk een tissue kan pakken.

Ik ben graag praktisch, da's wel typisch iets van mij :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Cigány
6 minutes ago, tsiis said:

 

Zo groot is mijn tafeltje niet... En er zit inmiddels een handige gleuf in het deksel van het mandje zodat ik makkelijk een tissue kan pakken.

Ik ben graag praktisch, da's wel typisch iets van mij :-)

das nou t summumn van compact ,geen ruimte verspillen,gewoon lekkah handig

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, tsiis said:

 

Zo groot is mijn tafeltje niet... En er zit inmiddels een handige gleuf in het deksel van het mandje zodat ik makkelijk een tissue kan pakken.

Ik ben graag praktisch, da's wel typisch iets van mij :-)

Ik persoonlijk, weet een handige gleuf wel te waarderen :holy

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Mijn eigen damp plankje in de keuken met daarop een brieven bakje van de rommelmarkt. 

 

Hij staat momenteel wel iets voller qua tankjes, die staan nu netjes op het brieven bakje op moertjes zodat ze niet omvallen.

 

En de pico is erbij gekomen :wub

20170507_205637.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 28/01/2017 at 20:04, Dr.Smoke said:

Ik persoonlijk, weet een handige gleuf wel te waarderen :holy

 

Dat volkomen onnodige cursief maakt van deze platte seksistische grap een platte seksistische geringschattende grap :gek  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hier eventjes wat inspiratie opgedaan aangezien bij mij nu alles in een kast (bovenste plank in verband met kleintjes) gepropt staat.

 

Had al een idee wat ik bij de meeste mensen toch nog mis....aangezien mijn elektrische apparatuur in de schuur nu toch stof staat te happen begonnen met het ontwerp van de stand die ik in gedachten heb...

 

Omdat ik dit toch wil gaan uitwerken in wat leuke 3D software zal ik dit binnenkort eens plaatsen, inclusief buildlog (we maken en houden het simpel).

 

De ruimte die ik nodig heb :

 

Ruimte voor 2 Eleaf basics met een extra atomizer (GS Air 2)

Ruimte voor 3 type coils

Ruimte voor ten minste 24 flesjes van tenminste 10ml

Ruimte voor uitbreiding

 

Basis voor de rest van bovenstaande is dat ik alle labels wil kunnen zien van de flesjes en uiteraard de resterende inhoud van deze. Daarnaast staat (led)verlichting wel op de planning, echter of dit via adapter of batterijen gaat ben ik nog niet op uit.

 

Materialen :

Hout (Amerikaans Notenhout of Aziatisch Teak)

Glas / Spiegelglas

Metaal (Aluminium en/of staal)

 

Ik hou het spannend

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 10/10/2015 at 14:45, billyblanco said:

Edit: Wie heeft z'n dampertjes ook netjes in een Vape Stand o.i.d. staan? Ik ben wel benieuwd hoe de verzamelingen er bij anderen voor staan. Zelfgemaakt, gekocht, of iets in gebruik wat er eigenlijk niet voor bedoeld was? Show it!

Hierbij mijn knutselwerkje:

 

 

 

Omdat ik mn spullen graag een beetje overzichtelijk heb, was ik op zoek naar een Vape Stand. Helaas zijn de meeste stands ongeschikt, vaak voor tube/ mechmods, en ik ben van de boxjes.

Of ze waren behoorlijk prijzig.

 

Dus maar besloten om er zelf 1 te maken.

Toevallig kwam ik laatst in de ikea leuke snijplankjes van bamboe tegen, hier heb ik er 2 van gekocht.

 

Na wat zagen, boren en schuren is dit het resultaat:

 

2qbws2d.jpg

 

 

2wc2o39.jpg

 

De gaten voor de mods heb ik met een decoupeerzaag gedaan, de gaten voor de flesjes met een 22 mm speedboor.

 

Deze heb ik ook gebuikt om de cirkels voor de tankjes uit te "frezen".

voor de 510 connectie moest ik het gat in t midden nog even uitboren.

 

In de hoeken boutjes 50mm M4 gebuikt, met dopmoeren aan de bovenkant.

 

Ik ben er eigenlijk best tevreden over, en het was nog relatief makkelijk te maken.

Heel mooi! Ga ook maar eens een poging wagen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In verband met het overlijden van mijn handfrees maar even snel wat in elkaar geflanst om toch mijn spullen kwijt te kunnen....

 

Snel word de frees vervangen en dan gaan we weer verder met wat mooiers!

20170716_094435.thumb.jpg.66c0b5c369ab2c58411c8f96cae612c3.jpg20170716_094424.thumb.jpg.22fe595ecfa63bd0654633a22a383370.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 @The Unknown  1 extra mod is goed voor als de andere in panne valt :-)

 

edit: Moet ook nog toegeven dat het leuk is om meerdere soorten mods te hebben, verschillend van uiterlijk en merk.

Edited by K&H
Link to comment
Share on other sites

Ik heb er 2 omdat ik dan altijd een backup heb, eigenlijk heb ik ze altijd beide mee (verschillende smaken zonder dat ik vloeistof hoef te vervangen).

En uiteraard de batterij, als er 1 leeg is heb ik altijd de andere nog :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...