Jump to content

Show Your (DIY) Vape Stand


Guest billyblanco

Recommended Posts

Guest Willymule

Ik zie een heerlijk project aankomen voor de zomervakantie! Nu staat ze nog allemaal netjes in het doosje op de kast bij mij :) Tijd voor wat beunwerk!

Link to comment
Share on other sites

Guest pietjeekes

@Dampertje ben ik ook niet van plan. dit was een snelle testfitting. moet nog een beetje aan gewerkt worden. en geloof me de kids kunnen er nooit aan hoor staat op een hoogte van 2 meter. enkel voor de foto staat het op tafel.

Link to comment
Share on other sites

Guest pietjeekes

8972c5e1b8489b7b08d3eeafbd0c0ff3.jpg

Zo beter. Normaal staat hij ook zo. Let wel niet op de rommel want is mijn hobbyruimte en heb niet veel plaats.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Mark De Vylder

van zulke mooie projectjes te zien begint het toch wel lekker te kriebelen om zelf aan de slag te gaan. Eens zien wat we kunnen ineen flansen :gek

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Had "De Mijne" al in een ander draadje gepost. Vind het toch nog steeds een enig dingetje, om het nog een keer te posten.

 

Dampstand von Dampenstein. Door een mattie gemaakt van Zebrano hout. Met een likje speciale olie.

DampBlok01.jpg

Edited by Dampenstein
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest spacedeee
12 hours ago, Dampenstein said:

Had "De Mijne" al in een ander draadje gepost. Vind het toch nog steeds een enig dingetje, om het nog een keer te posten.

 

Dampstand von Dampenstein. Door een mattie gemaakt van Zebrano hout. Met een likje speciale olie.

DampBlok01.jpg

Aha op de veemarkt geweest zie ik bij vapr...red light?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...