Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
billyblanco

Show Your (DIY)Vape Stand

Recommended Posts

IMG_20170724_162600660.jpg

Heb de tankjes die ik in gebruik heb gewoon in glaasjes. Weinig DIY gehalte :)

Die standjes van de meeste zien er prachtig uit ?.

Ik ben er al enkele keren aan begonnen, maar als het bijna af is heb ik weer wat bijgekocht en kan ik opnieuw beginnen.

Nu denk ik er aan een salontafel van 150 op 75 te maken met open schuivende bovenkant.

Heb ik ruimte genoeg.

1 hour ago, Cyber_Huub said:

Welk virus :gek

Waar nog steeds geen medicatie voor ontwikkeld is :ponpon

Wel eens een keertje wat 3d-gefröbeld maar ik gebruikt geen vapestand. Atomizers in gebruik (2x) staan op mod's, flesjes staan in bakje en de andere zaken liggen schoon in zo'n soort vakjesdoos.

SP-UB4LDC-1.jpg

NtbmuKH.jpg

Edited by Bobby

2 hours ago, Dr.Smoke said:

Gelukkig, want ik wil ook niet genezen.

3 hours ago, Dr.Smoke said:

Jawel hoor, dat heet faillissement :gek

T'IS elke maand terug feest, en telkens weer is er wat in promotie ?? of is er een flashdeal die niet te versmaden is.

Of ben ik mijn adv beu.

On 18-10-2015 at 19:20, Manny4pacman said:

Hehe met voorbedachte raden he :clap

En anders 1 (of meerdere) onderdelen in de verkoop om nieuwe te kunnen kopen :gek

Ik had nog wat hoek- en deklatjes liggen. En een hotglue gun die ik een 1/2 jaar of zo geleden had aangeschaft maar nog nimmer gebruikt. En ik zocht wat afleiding en bezigheidstherapie. Combineer dat met de irritatie die loslopende liquidflesjes me bezorgen en je komt net als ik tot de onvermijdelijke conclusie dat er een flessenrekje gemaakt moest worden. Het is wat rudimentair, maar dat past hier goed. 

IMG_8999.JPG

On 28-7-2017 at 00:42, wahanassatta said:

Ik had nog wat hoek- en deklatjes liggen. En een hotglue gun die ik een 1/2 jaar of zo geleden had aangeschaft maar nog nimmer gebruikt. En ik zocht wat afleiding en bezigheidstherapie. Combineer dat met de irritatie die loslopende liquidflesjes me bezorgen en je komt net als ik tot de onvermijdelijke conclusie dat er een flessenrekje gemaakt moest worden. Het is wat rudimentair, maar dat past hier goed. 

IMG_8999.JPG

Die etiketjes, is dat ook huisvlijt? 

Eindelijk, na 8 uur printen en vervolgens 2 weken spuiten, drogen, schuren, opnieuw spuiten etc, is mijn eerste 3d geprinte dampstandaard klaar.

Edited by Zappa

Nog eentje, die ik snel in elkaar heb gedraaid voor vrouwlief haar Joyetech Evic V2.

11 minutes ago, Zappa said:

Eindelijk, na 8 uur printen en vervolgens 2 weken spuiten, drogen, schuren, opnieuw spuiten etc, is mijn eerste 3d geprinte dampstandaard klaar.

Heel mooi afgewerkt :duim

11 minutes ago, Cyber_Huub said:

Ksie niks Zappa

Nu wel, toch?

Weliswaar niet dampgerelateerd, maar deze standaard voor mijn vulpen heb ik ook nog gemaakt. Geprint in hout-filament en gebeitst.

Mocht iemand zich afvragen waar ik de afgelopen weken was? Nou, thuis, bezig met deze (nieuwe) hobby dus.

9 minutes ago, Zappa said:

Mocht iemand zich afvragen waar ik de afgelopen weken was? Nou, thuis, bezig met deze (nieuwe) hobby dus.

ik vraag me meer af welke 3d printer je hebt eigenlijk :gek  (linkje misschien?)

ziet er best heel goed uit namelijk :ja :duim

28 minutes ago, BusdriverTheo said:

ik vraag me meer af welke 3d printer je hebt eigenlijk :gek  (linkje misschien?)

ziet er best heel goed uit namelijk :ja :duim

Ik dacht exact hetzelfde...

@Zappa Welke 3d printer heb je gebruikt? En heb je daar een linkje van?

@BusdriverTheo en @SubVapeLeon, het is een Wanhao Duplicator i3 Plus geworden, aangeschaft bij 3d Ninja. Hier is de link.

Ik wilde eerst voor de Prusa gaan. Maar die heeft een levertijd van 7 weken. Dan is mijn vakantie al weer ruim voorbij. Omdat ik meteen aan de slag wilde heb ik voor de Wanhao gekozen. En daar heb ik geen spijt van. Out-of-the-box print deze meteen al hele goede resultaten.  En hoewel ik nog niet uitgeprutst ben zijn de resultaten de afgelopen 3 weken alleen maar beter geworden, na het fine-tunen van de printer en de instellingen.

Overigens is 3d Ninja erg  aan te bevelen. Snelle levering en, belangrijker nog, een super aftersales service.

betaalbaar nog dacht, dat veel duurder zou 

wie weet ooit ,moest ik kunnen met autocad werken of andere 3d software