Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
billyblanco

Show Your (DIY)Vape Stand

Recommended Posts

On 13-1-2017 at 21:27, Sub-Ωhm said:

@heirloom, mag ik je vragen waar je die mooie stand vandaan hebt ❔

Ik heb die samen met mijn vape buddy zelf ontworpen.

Het meeste werk zat hem in de logo's naar vector te brengen.
Hij heeft een grote laser machine in zijn bedrijf. Onderaan dan een alu profiel met rgbww strip met rc sturing, er zijn erg mooie effecten en waves mogelijk.
Er is plaats voor 171 rta's/rda's.

Ondertussen de rest van mijn collectie ultrasoon gereinigd en bijgezet. Staat bijna vol. TPD ready.

3 minutes ago, heirloom said:

Ik heb die samen met mijn vape buddy zelf ontworpen.

In een woord, waanzinnig ❕

4 minutes ago, heirloom said:

Er is plaats voor 171 rta's/rda's.

Ondertussen de rest van mijn collectie ultrasoon gereinigd en bijgezet. Staat bijna vol. TPD ready.

Met jouw collectie is heel België TPD proof.

On 13-1-2017 at 14:53, heirloom said:

DSC_0010.JPG

DSC_0009.JPG

DSC_0015.JPG

Opmerkelijk, nagenoeg hetzelfde idee als mijn stand: een vlak met gaten, tanks rechtop erin. Great minds think alike:

AqU3EPur.jpg

1 hour ago, Leo Bak said:

Great minds think alike:

Precies hetzelfde, nu alleen de verlichting nog.

Met zulke voorbeelden kan ik natuurlijk niet achterblijven, hè... Ziehier mijn vape stand, of hoe je het ook wil noemen.. ?
26d908974102de2b61ff091831cb5f06.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heirloom: met een beetje ondernemerschap kun je hiervan een leuke bijverdienste maken.. resizen naar andere formaten + plaats voor box mods of pennen en je hebt een winner in handen. Eventueel verdelen via vapeshops. 

Dat is helemaal niet de bedoeling @damp4ever.
Mijn maatje en ik hebben beiden een goed draaiende zaak in iets helemaal anders.
Dit is de speeltuin. We zijn al blij dat we al een hele poos niet meer roken en volledig DIY zijn van wire tot coils tot juice.

We ontwerpen die stands gewoon voor onszelf. Ze worden alsmaar mooier en beter doordacht.
De beginnersfoutjes zijn er al grotendeels uit, het laatste jaar veel geleerd. In bijlage een beginners standje van vorig jaar.
De moeilijkheidsgraad zit hem vooral in de logo's te kunnen omzetten in vector om het echt mooi te krijgen.
Die e cig bedrijven zetten dat niet zo online dus moeten ze omgezet worden in adobe illustrator.

Alle dubbele lijnen moeten eruit voor de lasermachine en er word extra 3d diepte effecten toegevoegd. Het is tijdrovend.

Qua complexiteit kunnen we eigenlijk alles bouwen en ook qua led mogelijkheden is het oneindig.

Je kan bijvoorbeeld ook spiegel in gaan werken en zo een oneindige dieptelook te krijgen, dat ontstaat dan door de led invloeden op spiegel vs plexi.

Die lasermachine werkt op alles en niet alleen plexi. Hout, kunstoffen, glas, spiegel, ... er zijn geen limieten.
Toen ik mijn foto's twee weken geleden op enkele fb groepen zette kreeg ik onmiddellijk berichten van shophouders en particulieren voor custom stands.
Ok, ik heb die mensen vriendelijk mijn vapebuddy zijn gegevens doorgespeeld en er zijn er een paar ontworpen op maat.

Voor alle duidelijkheid, ik zag jullie hier stands posten en wou mijn nieuwe eens laten zien ... en dat mag zeker niet op reclame ofzo gaan lijken.

DSC_0002 (Medium).JPG

10 minutes ago, heirloom said:

en dat mag zeker niet op reclame ofzo gaan lijken.

En toch heb ik eigenlijk wel interesse... ?

53 minutes ago, heirloom said:

De moeilijkheidsgraad zit hem vooral in de logo's te kunnen omzetten in vector om het echt mooi te krijgen

In Illustrator CC werkt de Live trace en Image trace erg goed voor logo's. Met zo'n vapestand van jullie zou ik nou weer heel lang bezig zijn.

5 hours ago, Sub-Ωhm said:

Fuck, hier krijg ik dus gewoon een strakke pl*ssert van.

Veel te veel informatie @Sub-Ωhm :shock.

23 hours ago, Leo Bak said:

Opmerkelijk, nagenoeg hetzelfde idee als mijn stand: een vlak met gaten, tanks rechtop erin. Great minds think alike:

AqU3EPur.jpg

Ik zie de gelijkenis.. :clap

Edited by MrSmiley

On 18-1-2017 at 22:36, heirloom said:

Dat is helemaal niet de bedoeling @damp4ever.
Mijn maatje en ik hebben beiden een goed draaiende zaak in iets helemaal anders.
Dit is de speeltuin. We zijn al blij dat we al een hele poos niet meer roken en volledig DIY zijn van wire tot coils tot juice.

DSC_0002 (Medium).JPG

Hij heeft een aanbod gekregen om dit professioneel te doen, maar da "Woudie" nie?:wink Hele gave stands! Ik moet ook maar eens wat gaan rommelen. En ruimte maken om de stand kwijt te kunnen:roll

Mijn huidige vapestand-voor-op-het-bijzettafeltje is een (thee)mandje van de Action (met een lintje van mezelf), en kun je in de schappen vinden voor €2,79:

z69VZlg.jpg

(om een idee te krijgen van de maatvoering: in de voorste twee vakjes zitten pico's in de achterste een aster, allen hebben flink de ruimte, en onder het deksel staat een doos tissues)

16 minutes ago, Leo Bak said:

Als je gaten in het deksel boort kan die dicht.

Het deksel kan er ook af, maar is tot nu toe handig gebleken (als extra plankje voor een bordje met ander lekkers).

En zou ik er ook nog een gat in kunnen breien om makkelijker een tissue te kunnen pakken :-)

33 minutes ago, tsiis said:

Mijn huidige vapestand-voor-op-het-bijzettafeltje is een (thee)mandje van de Action (met een lintje van mezelf), en kun je in de schappen vinden voor €2,79:

z69VZlg.jpg

(om een idee te krijgen van de maatvoering: in de voorste twee vakjes zitten pico's in de achterste een aster, allen hebben flink de ruimte, en onder het deksel staat een doos tissues)

Handig die mandjes van de Action. Ik heb 'm zonder vakverdeling en dan voor m'n liquids, gaan er behoorlijk veel in. Zijn € 2,99 geloof ik.

20170128_133218.jpg