Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×

Recommended Posts

Nutteliesje, ik sluit me aan bij het advies van Payday hierboven. Amsterdam is in de buurt van jouw woonplaats toch? Vapr is niet ver van het Centraal Station in Amsterdam. Daar kun je verschillende mods en tankjes uit proberen. Ze hebben een ruime keus en zijn supergeduldig.

Niet opgeven hoor, er is heus een setje  dat voldoet aan de door jouw gewenste dampbeleving.

Hier in de buurt bij mij zit er ook eentje, en inderdaad centraal is ook niet ver weg. Dus dat ga ik zeker even doen, eerder was ik wat bangig om naar winkels te gaan omdat ik geen ''zeikerd'' wil zijn. Maar goed dan maar even een zeikerd, flinke schop onder m'n kont en toch gaan, want ik wil gewoon echt heel graag stoppen. En ja een setje zit er sowieso tussen! Maar er is zoveel keuze en in mijn ogen ook een stuk moeilijker geworden dat ik even een shit momentje had.

Dank voor de hulp allemaal!

Nutteliesje, even zomaar een gedachte die van een hele andere kant komt: ook ik ben nog maar heel kort geleden gestopt met roken. Nu al een week , o nee, 8 dagen al, en zo af en toe ben ik aan het zoeken waar ik de tabak ook al weer heb gelaten. Dan moet ik mijzelf even toespreken dat ik niet meer rook maar wel volop mag dampen. Er gaat dan ook vlot 2 tot 4 ml per dag doorheen. De sapjes zijn vooralsnog op 12 mg.

Zou het zo kunnen zijn dat je wellicht (zie de tig slagen om de arm) wat weinig dampt om voldoende nicotine binnen te krijgen in de moeilijke eerste dagen dat je clean bent?

Die 10w had ik sowieso al in mijn hoofd maar werd al door een paar mensen met wie ik chat op fb afgeraden, dus toen sloeg de twijfel weer toe. 

Ik damp op max 8 Watt en hoef nooit hoger te gaan, krijg dikke dampwolken, maar dat ligt grotendeels aan de liquid die ik gebruik.

Wil je meer keelprikkel, dan is PG daar geschikt voor. Wil je grotere dampwolken, dan neem je een liquid van bijvoorbeeld 50%VG/50%PG.

Met b.v. een coil van 1.8 Ohm op een iStick en 8 Watt kan ik mijn hele longen volzuigen tot ik bijna uit elkaar knal en een hoestbui krijg.

Met een coil van 0.6 Ohm op een iStick en 10 Watt gaat 't precies hetzelfde.

Als ik normaal damp, dus niet zo overdrijf, gaat 't gewoon prima en krijg ik geen hoestbui.

De iStick mini heeft wel slechts 1050mAh en zal dus eerder leeg zijn dan de iStick 40Watt met 2600mAh (die je ook gewoon kunt gebruiken als VariabelWattage-batterij, dus je hoeft je niets aan te trekken van de temperatuurtoestanden.

Je zou ook eerst een VV-batterij kunnen uitproberen, hier in de aanbieding: https://www.zwoofs.nl/batterijen-opladers-elektrisch-roken/batterij-met-verstelbaar-voltage/vision-spinner-batterij/

Edit: typfoutje

Edited by Marianna

Dit is 'm dan! En tot zo ver heel tevreden mee. omnomnom...39b4f831a1d24e85ea3b9a166297e5be.jpg

Mooi hoor! Nutteliesje. Maar welk tankje staat op welke mod en dat pantervelletje daar wil mijn vrouw meer van weten....

Hoi , het is de istick mini, met de tank die daar bij hoort het tijgerprintje heb ik er zelf opgeplakt. Had hem toevallig nog liggen, anders gewoon even op internet zoeken naar een leuke mobiel sticker!

jj

Dit is 'm dan! En tot zo ver heel tevreden39b4f831a1d24e85ea3b9a166297e5be.jpg

Dat is nu echt een klein lief modje, dit zou een leuk kerstcadeautje voor mijn vrouw kunnen worden.

Wat voor mod is dit en waar is deze eventueel te koop ?

Haha wel he, maar dat is heel simpel hoor, had een paar van die stickers gekocht voor mijn ego batterijen toen, aantal jaar geleden had deze nog over. Ik heb ze toen der tijd gekocht bij xenos voor 2,50. Zijn gewoon stickers die je normaal over je mobiel kan plakken ter decoratie. Even op maat knippen en hoppa.