Jump to content

Erg veel spam de laatste dagen.

Recommended Posts

Net even geruimd, ze hadden stiekem een ingangetje gevonden.

Dank ook voor alle "gerapporteerde inhoud", daar hebben we echt wat aan. Helaas (in dit geval) wordt de inhoud van het gerapporteerde bericht ook verstuurd in de bijbehorende mail. Deze hangt dan ook "netjes" in mijn spamfilter. Dus mede daardoor wat trage reactie van de kant van het FBT.

Verder blijft het altijd een continue strijd, binnen de marges van het gebruiksgemak voor de echte leden, en ja, dan trekken spammers soms even aan het langste eind. Helaas, want dat het irritant is hoef je ons niet te vertellen.

• Like 9

Net even geruimd, ze hadden stiekem een ingangetje gevonden.

Dank ook voor alle "gerapporteerde inhoud", daar hebben we echt wat aan. Helaas (in dit geval) wordt de inhoud van het gerapporteerde bericht ook verstuurd in de bijbehorende mail. Deze hangt dan ook "netjes" in mijn spamfilter. Dus mede daardoor wat trage reactie van de kant van het FBT.

Verder blijft het altijd een continue strijd, binnen de marges van het gebruiksgemak voor de echte leden, en ja, dan trekken spammers soms even aan het langste eind. Helaas, want dat het irritant is hoef je ons niet te vertellen.

:clap helemaal goed 

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik me niet actief heb betrokken bij de antispam instellingen na de overzetting naar de huidige software.

Was ook geen aanleiding toe, want er was nagenoeg geen spam (en wel een ellenlange lijst met dubieuze aanmeldingen die automatisch preventief geblokkeerd zijn)

Maar we proberen het in de gaten te houden.

• Like 3