Jump to content

nederlandstalige reviews

tuur69
 Share

Recommended Posts

nieuwe reviews in de toekomst in het nederlands ,

ons 1é introductie filmpje is er , weliswaar met de nodige minpuntjes nog maar waar hard aan gewerkt zal worden 

we zullen wel al doende nog veel moeten leren maar we willen jullie deze toch alvast niet onthouden ,

de DAMPCIRKEL introductie

https://www.youtube.com/watch?v=kWibWy4sBBM

• Like 4

Leuk initiatief, mooi intro. Ik werd wel wat afgeleid van het verhaal doordat de spreker niet richting de webcam keek. Las hij tekst op wat links stond of lag?

:bloem

klopt , de tekst werd afgelezen maar daar word iets voor gemaakt om dit niet meer te laten opvallen maar in de toekomst als de reviews komen met hardware zal er minder afgelezen moeten worden en de cameravrees speelt ook nog wel een beetje mee en dat zal door het meer te doen ook wel beteren 

Jammer dat jullie, waarschijnlijk in navolging van andere reviewers, het nodig vinden om zo'n onnodig lange intro hebben...

patat.gif

als er meer mensen zijn die deze gedachten delen is dat voor ons iets om over na te denken en te veranderen of bij te werken , wat niet goed is mag zeker gezegd worden , dat is een leerproces waar we doorheen moeten en tips zijn altijd welkom  :wink

• Like 1

Wat Rick zegt, het is geen speelfilm.

Nog een paar tips, maak je omgeving wat minder steriel. Het oplezen geeft een beetje het idee van een spreekbeurt, schrijf wat trefwoorden op en vertel uit je gevoel.

Een erg goed initiatief !

dank voor deze tips , die zullen zeker besproken worden hier , dat spreekbeurt gevoel dat is nog de drempelvrees om voor een camera te spreken denk ik maar zoals je zegt om met trefwoorden te werken had ik ook al in gedachten nadat ik het filmpje zelf voor de eerste keer zag en wat dat steriele betrefd heb je ook weel een beetje gelijk in , een beetje meer dampgerief in het zicht kan geen kwaad denk ik ,

en de intro valt precies bij de meeste ook te lang uit dus daar moet ook verandering in komen

we gaan zeker het nodige doen om het zo goed mogelijk te brengen want wij zijn er van overtuigd dat er wel meerdere mensen maar al te graag wat meer nederlandstalige reviews willen zien en vooral voor beginnende dampers die niet zo goed zijn met andere talen zoals engels kan het toch iets betekenen ,

wat de video opmaak betreft zitten we wel goed denk ik , hoe de foto's er in gebracht worden en de close ups maar dat zal duidelijker worden bij een review van een tankje ,

:bedankt   

• Like 1

Leuk initiatief, mooi intro. Ik werd wel wat afgeleid van het verhaal doordat de spreker niet richting de webcam keek. Las hij tekst op wat links stond of lag?

:bloem

Dit is storend het camera standpunt, een tip om dit op te lossen; als je naar rechts kijkt(voor de kijker) zoals nu, ga dan links in het kader zitten, zo ook andersom.

standwithme.jpeg

Zoals ookal aangegeven word, een "fancy" intro is nergens voor nodig. Less is more!

• Like 1

• 4 weeks later...

Hoi tuur,

Het intro is mooi gemaakt maar duurt mij toch echt te lang met 35 sec.

Ik denk ook dat het beter is als je verder van de camera af gaat zitten (want soms verdwijnt je hoofd een stuk uit beeld) en dan kan je misschien ook laten zien waar je over praat.

Zoals je het over de subtank mini hebt, laat hem dan ook even zien.

Meer in het midden zitten en wat al eerder gezegd is, niet zo'n steriele achtergrond.

Ook zou ik beter letten op fouten, zoals je het hebt over een mod op de mod (clouper) draaien.

Zo zitten er meerdere in.

En misschien iets sneller praten en niet zo monotoon.

Dit is geen kritiek maar geef enkel aan wat verbeter punten kunnen zijn.

Vind het knap dat je voor de camera gaat zitten.

Zou ik niet doen ;)

• Like 1

Té lang review over een mod die, laten We eerlijk zijn, al een beetje gedateerd Is.

Wat tips van mijn kant:

- schrijf steekwoorden op, en vertel vanuit je gevoel en wat je echt van het apparaat vindt. Nu zie ik je 30minuten lang(nouja, 30..eerder 1 minuut want ik heb behoorlijk wat geskipt) je verhaaltje aflezen. Als je steekwoorden opschrijft en iets vlotter en minder monotoon praat, dan kan je de review in 5-10 minuten doen. Dit zal plezieriger worden om te kijken.

Kijk voor de grap naar een aantal bekende YouTube reviewers en haal daar je voordeel uit.

Veel succes met je volgende review.

• Like 1