Jump to content

Joe

Recommended Posts

Ben het wikkelen een beetje beu aan het worden en daarom de vraag of iemand mij een shop kan aanraden waar je goedkoop kant en klaar coils kan kopen.


 


Zie ze bij zwoofs maar mss kennen jullie er betere en goedkopere?


 


Eventueel met link als kan waarvr dank.


:bedankt


Link to comment
Share on other sites

Fasttech

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

ja daar zijn er veel maar geven niet altijd het juist aantal ohm wat vermeld staat op de site

Beu aan het worden? 1 minuut werk en je hebt terug een coiltje :)

 

Wat lukt er dan precies niet of wat vind je er niet leuk aan?

Als je altijd dezelfde bouwt dan wel maar zo niet heb je verschillende soorten kanthal nodig, titanium of nikkel.

Goede kant en klaar bespaart tijd, nu nog iemand vinden om mijn tanks zuiver te maken. Er kruipt toch een paar uur in per week om alles netjes te houden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Xreasonz

Zou het dan niet beter zijn om over te gaan op premade coils, laten we zeggen van kangertech?


Zoals de coilheads gebruikt in de Subtank mini?


 


Simpel weg in en uitschroeven. Tankje uitspoelen en voila klaar voor een nieuwe ronde :)


Link to comment
Share on other sites

ja daar zijn er veel maar geven niet altijd het juist aantal ohm wat vermeld staat op de site

Dat zal elders niet veel anders zijn.

 

Als je altijd dezelfde bouwt dan wel maar zo niet heb je verschillende soorten kanthal nodig, titanium of nikkel.

Ook dat is niet anders bij voorgedraaide coils

 

Goede kant en klaar bespaart tijd,

Je bent nu al drie dagen bezig om uit te vinden van hoe, wat en waar. En dan wil je nog tijd besparen :-)

 

nu nog iemand vinden om mijn tanks zuiver te maken. Er kruipt toch een paar uur in per week om alles netjes te houden.

Geen idee wat je allemaal uitspookt met je spullen maar in die tijd maak ik er denk ik een stuk of 100 schoon

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Den ene doet het graag den andere niet maar ik geniet ervan om s'avonds op de keukentafel men materiaal boven boven te halen en een coiltje te draaien , één maal heb ik ze eens aangekocht bij ft omdat het niet anders kon na een operatie aan men arm maar als het alleszins kan draai ik ze liever zelf .


Link to comment
Share on other sites

Zou het dan niet beter zijn om over te gaan op premade coils, laten we zeggen van kangertech?

Zoals de coilheads gebruikt in de Subtank mini?

 

 

Goede kant en klaar bespaart tijd,

Je bent nu al drie dagen bezig om uit te vinden van hoe, wat en waar. En dan wil je nog tijd besparen :-)

 

nu nog iemand vinden om mijn tanks zuiver te maken. Er kruipt toch een paar uur in per week om alles netjes te houden.

Geen idee wat je allemaal uitspookt met je spullen maar in die tijd maak ik er denk ik een stuk of 100 schoon

 

Den ene doet het graag den andere niet maar ik geniet ervan om s'avonds op de keukentafel men materiaal boven boven te halen en een coiltje te draaien , één maal heb ik ze eens aangekocht bij ft omdat het niet anders kon na een operatie aan men arm maar als het alleszins kan draai ik ze liever zelf .

 

Zo simpel is het niet. Schoonmaken en schoonmaken is iets wat je ruim kan interpreteren :o)

 

Probleem is dat ik bij sommige coils zoals die occ van de subtank mini keelpijn krijg. Probleem opgelost met cotton van vapeexperience  http://www.vapexperience.nl/chilly-s-cotton.html

 

En natuurlijk kan ik begrijpen dat sommige het fijn vinden maar ik dus niet. Er zijn leukere dingen.

 

En lageveld ik zit echt niet drie dagen te zoeken hoor. Alleen deze post gemaakt en de reacties gelezen. Duurt amper paar minuten :o)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...