Jump to content
Sign in to follow this  
Marcel

Een terugblik - Twee jaar actief voor dampen

Recommended Posts

Oh! Ik schrok van de titel: ik was even bang dat je afscheid ging nemen, Marcel. Pak vanmijn hart dat dat niet het geval blijkt te zijn :)

wauw, is het al weer 2 jaar joh?

ongelofelijk hoe de tijd vliegt.

ik heb de hele pagina gelezen, maar mis ik dan ergens een knop om te doneren?

want al kan ik maar een kleinigheid missen is het wel weer tijd.

en natuurlijk ben ik zoals zoveel anderen te lui om de links die hier op het forum tig keer voorbij gevlogen zijn op te zoeken, en uiteraard lees overal overheen.

ik hoop erbij te zijn als jullie zeggen: "we zijn overbodig geworden"

en dat ik dan kan zeggen: "een tijdperk is voorbij, ik was erbij van het begin tot het eind"

tot dan mogen jullie weten dat ook al ben ik het (NATUURLIJK) niet overal mee eens, ik jullie altijd voor 100% steun. (al laat ik dat misschien net als veel anderen veel te weinig merken)

zie je ik lees overal overheen.

nogmaals de link klikken helpt dan en ik heb dan ook gelijk maar weer een frutsel gesteund ;)

Gefeliciteerd Acvoda lekker jong nog dus :grins

Hoop dat jullie het nog vele jaren vol houden :duim

ik hoop dat dat niet nodig is.

:clap  Hartelijk dank voor jullie inzet!!! :clap

En inderdaad hopelijk is het snel niet meer nodig, maar ja... dat is ijdele hoop vrees ik...

Hmmm, ik zou best wat meer vrije tijd kunnen gebruiken....En mijn vakantiedagen willen gebruiken om ook echt op vakantie te gaan ;)

Heee Bappie, lang niet gezien!

Het is fantastisch wat jullie doen en teweegbrengen: heel langzaam komt er toch een kentering op gang. Dank jullie voor al het werk dat jullie verzetten!

Jullie verleden loopt gelijk aan mijn damp carrière. Ik ben begonnen met dampen (en lid geworden van dit forum) rond de tijd dat Acvoda is opgericht en heb alles eigenlijk meegemaakt. Leuk om alles terug te lezen.

Ik zag ook dat julie krap bij kas zitten dus gelijk een bescheiden donatie gedaan in de hoop dat jullie ons voor nog meer ellende kunnen behoeden. Bedankt! 

Hmmm, ik zou best wat meer vrije tijd kunnen gebruiken....En mijn vakantiedagen willen gebruiken om ook echt op vakantie te gaan ;)

Heee Bappie, lang niet gezien!

Klopt, maar nog altijd wel een damper! ;) Alles werkte tot voor kort naar tevredenheid. Totdat mijn VTR kapot ging ( versleten) en mijn Kanger Aerotank het even later ook begaf. Ik dacht even snel op het forum te kijken naar wat nu gangbaar is, maar jeetje wat voelde ik me al snel weer in noob in de dampwereld. De tijd heeft duidelijk niet stil gestaan tijdens mijn aanwezigheid.

Zo bleek al snel dat ik nieuwe tanks in het buitenland moest bestellen, omdat in NL het er kennelijk al doorheen was gedrukt om tanks met een grotere inhoud dan 2 ml verboden moeten zijn. Op mod gebied is er inmiddels ook veel meer mogelijk. Uiteindelijk kocht ik al eerste de Koopor Mini (Smok) bij Zwoofs, beetje impuls aankoop daar er nog niet echt reviews van waren. Maar geen miskoop, ligt lekker in de hand, reageert lekker snel, makkelijk menu etc. Temperatuur dampen heb ik nog niet geprobeerd. Puur omdat ik twijfel aan het gebruik van andere materialen dan kanthal.

Maar nu lees ik wel weer mee en reageer daar waar ik dat leuk vind. Moet alleen nog even in de instellingen van Tapatalk duiken. Kennelijk krijg ik geen meldingen meer van topics waar ik op heb gereageerd en privé gesprekken. ;)

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk