Jump to content
Toon

In één keer omschakelen van roken naar dampen?

Recommended Posts

33 minutes ago, balling said:

Valt wel mee hoor. Zo chagy is het daar nou ook weer niet.

Alleen Hanselmans is een probleem evenals een zekere Eline (met veel nummers erachter) die als troll fungeert en er dus elke keer weer van af gegooid wordt (vandaar die nummers).

Callahan is "om" en vindt nu dampen niet echt een probleem meer. Sterker nog: Hij ziet het als een echt hulpmiddel om te stoppen met roken.

Ja dat gezeik daar met die eline is voor een reden om niks meer te posten wbt dampen elke keer krijg je weer een domme reactie van die troll

@Selina12 Er zijn er wel veel meer daar die domme reacties kunnen geven..... Daar zijn de anti's en trol en co echt niet de enige in.

Maar ik blijf daar schrijven over mijn ervaring met het dampen en dat ik daardoor toch echt van de één op de andere dag gestopt ben met het roken. Zo heb ik toevallig vandaag daar mijn 7500 niet gerookte peuken beloning in een blogbericht geplaatst.....

Edited by Quidam

24 minutes ago, Quidam said:

@Selina12 Er zijn er wel veel meer daar die domme reacties kunnen geven..... Daar zijn de anti's en trol en co echt niet de enige in.

Maar ik blijf daar schrijven over mijn ervaring met het dampen en dat ik daardoor toch echt van de één op de andere dag gestopt ben met het roken. Zo heb ik toevallig vandaag daar mijn 7500 niet gerookte peuken beloning in een blogbericht geplaatst.....

Ik heb er werkelijk een sardonisch genoegen in daar de zaken soms eens goed op te schudden ofschoon @Quidam zich ook niet bepaald onbetuigd laat.

@Maarten https://stoprokenblog.nl/recent_posts 

30 minutes ago, Quidam said:

Zo heb ik toevallig vandaag daar mijn 7500 niet gerookte peuken beloning in een blogbericht geplaatst.....

Proficiat :duim

32 minutes ago, Quidam said:

Zo heb ik toevallig vandaag daar mijn 7500 niet gerookte peuken beloning in een blogbericht geplaatst.....

Zo! Da's een hele berg.

20 minutes ago, balling said:

Ik heb er werkelijk een sardonisch genoegen in daar de zaken soms eens goed op te schudden ofschoon @Quidam zich ook niet bepaald onbetuigd laat.

Elkaar liken dat kunnen ze daar nog beter dan wij! Verder niet zo interessant voor mij. Ik ben toch meer een dampert. :spam

21 minutes ago, balling said:

Ik ben daar al jaren actief en ik zit daar echt niet om iets op te schudden..... eerlijk gezegd zit niemand daar op te wachten... ook al denkt @balling daar anders over.  Ik ben daar om mensen te steunen en gesteund te worden. Niets meer en niets minder.