Jump to content
DX2

alternatief RY4hangsen , verschil andere verpakking

Recommended Posts

hallo allemaal 

ik damp nu met de ry4van hangsen en die smaak bevalt me erg goed . 

Maar weet iemand een wat goedkoper alternatief ? 

verder vind ik het ook gek dat de verpakkingen van hangsen soms wat verschillen . 

de doosjes van de ene shop van hangsen  lijken totaal niet op de doosjes van een andere shop . 

heb nu eens de tabacco E Liquid van hangsen besteld . is een eurotje goedkoper dan de RY4 .

Als iemand vergelijkbare smaak weet tegen een goede prijs , roept u maar .......

Probeer eens zwoofs pure e liquit had voorheen ook die van hangsen wat jij hebt. Maar vind die van zwoofs net iets fijner van smaak. Prijs 3.99 euro en vaak met kortings aanbieding.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

hallo allemaal 

ik damp nu met de ry4van hangsen en die smaak bevalt me erg goed . 

Maar weet iemand een wat goedkoper alternatief ? 

verder vind ik het ook gek dat de verpakkingen van hangsen soms wat verschillen . 

de doosjes van de ene shop van hangsen  lijken totaal niet op de doosjes van een andere shop . 

heb nu eens de tabacco E Liquid van hangsen besteld . is een eurotje goedkoper dan de RY4 .

Als iemand vergelijkbare smaak weet tegen een goede prijs , roept u maar .......

Hangsen is zo'n beetje de goedkoopste liquid op de markt. Hier heb je het al voor 82 eurocent per 10ml. Hoeveel goedkoper wil je het nog hebben?

Hangsen is zo'n beetje de goedkoopste liquid op de markt. Hier heb je het al voor 82 eurocent per 10ml. Hoeveel goedkoper wil je het nog hebben?

Lol 

ik betaalde het 5.75 per flesje . vind dat best prijzig 

Ps , helaas bestel ik nooit meer dingen buiten europa . 

heb ooit eens een fikse boete gekregen door de douane 

Lol 

ik betaalde het 5.75 per flesje . vind dat best prijzig 

Ps , helaas bestel ik nooit meer dingen buiten europa . 

heb ooit eens een fikse boete gekregen door de douane 

Als je €5,75 voor een flesje Hangsen betaalde, moet je snel een andere shop zoeken, want dan wordt je afgezet. Zolang je onder een orderbedrag van €22,- blijft geeft de douane je geen boete en kijk je ook niet tegen extra import/inklaringskosten aan. Dat kun je dus gerust bestellen.

Indien je uit de UK besteld (bargainvapour) dan is het helemaal geen probleem en kun je nagenoeg vrij invoeren.

En mocht je echt aan Nederland vastzitten, dan heb je hier een betrouwbare shop die het voor de helft van het geld van jouw leverancier doet.

Mijn broertje heeft pas bij de primera een flesje hangsen/dekang gekocht die zijn herlabeld naar sansie? Vragen ze 5 euro voor. Bovenop staat gewoon hangen/dekang

d1dfef180b813848ae59c40ac00b7079.jpg

Sent from my SuperNintendo

Bargainvapour.com, de link die MarkN gaf, is een shop uit Ierland. Daar heb je dus ook geen risico op douanekosten. Verzenden kost geloof ik iets van 5 euro en je hebt het met een dag of 4 in huis.

Mijn broertje heeft pas bij de primera een flesje hangsen/dekang gekocht die zijn herlabeld naar sansie? Vragen ze 5 euro voor. Bovenop staat gewoon hangen/dekang

d1dfef180b813848ae59c40ac00b7079.jpg

Sent from my SuperNintendo

Buiten het feit dat ze overpriced zijn, stoor ik mij vooral aan de opdruk: GETEST.  Waarop zijn ze getest dan? De bruikbaarheid als baby-olie? En wat was de uitkomst van de test?

Net zo ziekelijk als de term: "Dermatologisch Getest" op al die huidverzorgingsproducten. Dat statement zegt niets en klopt ook nog eens als uit de test bleek dat het volledig ongeschikt was als huidverzorgingsproduct.

On Sunday, September 06, 2015 at 11:14 PM, Chasepoes said:

Als je €5,75 voor een flesje Hangsen betaalde, moet je snel een andere shop zoeken, want dan wordt je afgezet. Zolang je onder een orderbedrag van €22,- blijft geeft de douane je geen boete en kijk je ook niet tegen extra import/inklaringskosten aan. Dat kun je dus gerust bestellen.

Indien je uit de UK besteld (bargainvapour) dan is het helemaal geen probleem en kun je nagenoeg vrij invoeren.

En mocht je echt aan Nederland vastzitten, dan heb je hier een betrouwbare shop die het voor de helft van het geld van jouw leverancier doet.

Bargainvapour has the best prices for 100ml liquids (15€)

I have used them for several years

Great customer Service

And Never a problem with delivery to utrecht 

Max 2 days with ups

Dr.No.

Utrecht

(Sorry for the english)