Jump to content
Demonaz

smaakkanon gezocht

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar n nieuwe rta, ik gebruik momenteel de taifun gt2, en ben er wel tevreden over, maar wil er graag nog een 2e tankje bij.

Wat heb ik nog staan? N heel leger aan kayfun light plus en 3.1, n squape r (n echte bitch voor ni200 builds), een subtank mini, n fogger 4, en nog wat verschillende dingen waar ik niet meteen opkom...

Wat wil ik in mn tank?

-rond de 5ml opslag

-single coil mogelijkheid (ik maak meestal claptons, en n dual ni200 clapton zal gigantisch zijn gok ik)

-ni200 compatibel (niet zoals de squape r dus, wat n teef is dat!)

-mogelijkheid om aan te coil te werken zonder je tank te moetel leegzuigen

-100% vg

-afc zodat ik zowel mtl als direct lung kan dampen

-makkelijk vullen zou leuk zijn maar is geen verreiste

-22 of 23mm

Glazen of stalen tank, geen plastics

-geen clones

+1 voor de fev. De glasskit is behoorlijk aan de prijs dus je kunt hem ook met ss tank bestellen. Ook prima geschikt voor nickel builds. Als je van een open draw houd dan kun je de airflow schroef eruit laten.

De gsl heb ik over getwijfeld, maar die ziet er gigantisch uit, en de manier van wicken ziet er veel werk uit... iemand die deze heeft en wat info kan over geven? Ik heb de review al gezien op de site van smokerstore, en ik snap het niet zo goed met die 2 buisjes...

De fev ga ik eens nakijken straks... als er iemand een linkje heeft van waar je m kan halen id buurt... altijd welkom!

Ik twijfelde zelf ook over de GSL, of liever initieel over de GSII, het kleine broertje of zusje. Heb sinds vandaag de Hotcig GSII clone in gebruik genomen (half uurtje geleden). Wilde eerst eens testen i.p.v. meteen de originele aan te schaffen, dan was het risico maar €20. Wicken is inderdaad wat meer werk, maar denk dat eens je daar mee weg bent dat het kwestie van gewoonte is, het is mij zelfs van de eerste keer gelukt (wel met Kanthal). De buisjes, of liever de rolletjes mesh dienen als liquidtransport, en zijn echt niet zo moeilijk aan te brengen. Het is wel meer werk als een GTII of een Squape, maar moet zeggen als eerste indruk vind ik de smaak echt wel top.

Op foto lijkt de GSL mss gigantisch, maar is wat minder lang dan de GTII (50 vs 57), al is die laatste wel al een grote jongen op zich, heb hem hier ook. Als je twijfelt, zou ik zeggen probeer de Hotcig GSL clone, dan weet je voor weinig geld of het wat voor je is.

De FEV en de Horizon ben ik ook wel benieuwd naar.

En werkt het goed met die buisjes in ptfe die erbij zitten? Die zitten ook bij de gt2, al denk ik dat dat is voor je afc aan te passen, ik zou niet weten wrm ze anders zouden dienen...

Ik heb hier de Hotcig GS2-22mm en zo ook de 19mm.

Zelf vind ik qua smaak de 19mm wat beter uit de verf komen maar dat zal veel te maken hebben met het feit dat de 22mm versie een airhole van 3mm heeft en de kleine maar 1.5mm.

Hoe dat bij de originele grote GS2 is weet ik niet.

De 3 genoemde RTA's werken allemaal wel met hetzelfde systeem en ze zijn inderdaad net iets meer werk om te wicken maar je krijgt er veel voor terug vind ik.

Demonaz de PTFE buisjes als liquid toevoer schijnt toch niet altijd even lekker te lopen, zelf ben ik maar meteen mesh gaan gebruiken en dat werkt prima.

Net een kijkje genomen bij e-wolk... Die tf4v of hoe heet ie daar van smok ziet er ook wel leuk uit, en dat voor een kleine prijs... de hurricane ziet er me ook een topper uit, maar 175euro voor n tankje vind ik wat teveel van het goeie... ns ff wat reviews van de tf4v opzoeken...

Net een kijkje genomen bij e-wolk... Die tf4v of hoe heet ie daar van smok ziet er ook wel leuk uit, en dat voor een kleine prijs... de hurricane ziet er me ook een topper uit, maar 175euro voor n tankje vind ik wat teveel van het goeie... ns ff wat reviews van de tf4v opzoeken...

De TFV4 is imo echt een super tank.. super veel airflow (aanpasbaar), goede smaak, lekkere dikke wolken..

De TFV4 is imo van goede kwaliteit.. hij voelt goed in de hand en hij staat prachtig op mijn SX Mini M.. 

UD Zephyrus of Vapor Giant Go! Voor single coiling is de Vapor Giant Go waarschijnlijk beter.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Die had een forumlid vanmiddag bij de meeting in Maasbree,ik heb hem ook mogen dampen..waauw.

Een zuiperd maar een heerlijke tank,en heeft ook nog een single en een dual rba als je dat wilt.

De Aromamizer RDTA vondt ik ook een geweldige tank.

veel goeie dingen gehoord over de fev, ik ga hem volgende week ook bestellen.

Is ook goed maar de prijs is me veel te duur.

origen genesis V2.

Ik heb er ook al naar gekeken, maar een gennie is niet mn ding spijtig genoeg... op mn werk zit mn damper altijd in mn zak, en ik zou niet willen dat die begint te lekken...

De fev vind ik lelijk, dus die zal het niet worden...

De kanshebbers zijn de zephyrus, maar die gaat denk ik dezelfde kant op als n sibtank, de triton, maar daar heb ik van gelezen dat ie moeilijk overweg kan met hoge vg liquid, en dan de smok...

De TFV4 is imo echt een super tank.. super veel airflow (aanpasbaar), goede smaak, lekkere dikke wolken..

De TFV4 is imo van goede kwaliteit.. hij voelt goed in de hand en hij staat prachtig op mijn SX Mini M..

Heb je soms n foto van de tfv4 op je sx mini m class? Ik twijfel wat omdat die zo breed is...

Ik heb er ook al naar gekeken, maar een gennie is niet mn ding spijtig genoeg... op mn werk zit mn damper altijd in mn zak, en ik zou niet willen dat die begint te lekken...

De fev vind ik lelijk, dus die zal het niet worden...

De kanshebbers zijn de zephyrus, maar die gaat denk ik dezelfde kant op als n sibtank, de triton, maar daar heb ik van gelezen dat ie moeilijk overweg kan met hoge vg liquid, en dan de smok...

Als je de FeV lelijk vindt, zou je toch eens naar de Horizon kunnen kijken. Het is een beetje leren werken ermee, maar met nagenoeg dezelfde eisen als jij stelt laat ik de rest ervoor liggen.