Jump to content
Sign in to follow this  
hendrik77

een hele speciale DE KRUSERONE uit Duitsland!

Recommended Posts

Hallo Mensen,

Ik ben veel op de duitse YT kanalen (Dampfmacher, steamlok Stefan,Dampferhimmel) om naar reviews te kijken.

Daar heb ik gehoord van een zeer speciaal Facebook project.

Twee duitse vrienden waren niet tevreden over de apparaten en hebben er zelf een ontworpen.

in duitsland is het echt een grote hype en bijna onmogelijk om er een te bestellen binnen 5 minuten waren alle exemplaren verkocht. deze twee maken de verdamper helemaal zelf dus de aanvoer is beperkt.

Nu is het mij gelukt om er een te bestellen. en ben ik dus erg benieuwd naar dit ding.

als damper heb ik al veel rotzooi gekocht en nu maar eens een keer wat geld ertegenaan gesmeten.

aangezien ik al die clearomisers droogtrek of liquid trek heb ik daar mijn neus vol van (kanger t3 enz)

het enige wat mij altijd bevalt zijn de ego-t's maar ook deze moet ik echt finetunen voor mijn stijl van dampen.

het systeem werkt met twee ruimtes een voor de liquid en een voor de coil verglijkbaar met de smok r-tank.

hier zijn een paar foto's als ik de K1 krijg zal ik een review maken.

greetings en veel :cigar,

Hendrik77

post-1651-14229935418066_thumb.jpg

post-1651-14229935418362_thumb.jpg

Ziet er leuk uit. De goede smaak van een druppel verdamper en ook nog een voorraadtankje eronder!

Ben benieuwd naar je review! Heb me ook maar even lid gemaakt van de facebook groep.

vraag me af wat hier zoveel specialer aan is dan een rebuidable vivi nova.

die ziet er praktisch hetzelfde uit en werkt hetzelfde zo te zien.

mag ik vragen wat je ervoor betaald heb?

Ik ben zo vrij geweest even op de website te gaan kijken en prijzen beginnen rond 70,00 euro, volgens afwerking.

Als je Kruserone intikt in je zoekrobot kom je er zo op.

Nog niet eens zo prijzig als je weet wat men voor quasi vergelijkbare rebuildables vraagt.

Mjn recente aanbiedingen:

LIQUIDS

http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=6742.0