Jump to content

Cloupor GT Dual 18650 TC Box Mod Review

Manny4pacman
 Share

Recommended Posts

Hallo beste leden vandaag ga ik een review doe van de Cloupor GT Dual 18650 TC Box Mod

Voor mij is deze echt mee gevallen , en echte no nonsense BS mod maar toch met behoorlijk wat opties en power !

Deze gekocht bij Gearbest ( Promo ) : http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_210687.html : versie goud ( 42 dollar normale prijs 60 dollar )

Deze komt in drie kleuren : Zwart , goud en zilver

De Cloupor Gt : inside the box !

Deze mod komt in een degelijk kartonnen box , een engels/chinese handleidig , reserve magneten en een pincard achtige VIP garantie kaart .

1071ai0.jpg  2566xaa.jpg

Specs : Afmetingen 95 x 53 x 22 mm en slechts 99 gram

: 80 watt verstelbaar van 1W - 80 W

: 510 verende pin

: Ondersteund 0.1Ohm - 3.5 Ohm voor de VW modus en 0.1 Ohm - 3.0 Ohm voor TC

: 2 x 18650 batterijen

: Magnetische batterij cover

: Verstelbaar in 3 verschillende modus VV / VW /TC . Deze simpel aan te passen door de vuur en de min knop gelijktijdig in te houden .

: De temperature controle komt hier met een extra/nieuwe future ! De automodus in TC

: Temperatuur limiet 200/600 Fh of 100/300C°

: Reverse battery protection

Over de automodus wil ik even dieper op ingaan . In het begin keek hier wat achterhoudend tegen aan , maar eigenlijk werkt het best wel fijn . ik gebruik hem enkel nog in automodus.

Maar wat doet nu die automodus in de TC modus ! Eigenlijk is het een simpel proces : Jij bestuurd nog steeds de temperatuur voor je TC modus waar dan hier de Cloupor Gt in werking gaat en de joules zelf aanpast naargelang de ingestelde temperatuur , en verstel je deze zal de automodus zich gewoon aanpassen .( Dit zou de levens duur van de batterijen ten goede komen )

Ook kan je natuurlijk zelf je joules manueel aanpassen en dit gewoon door de vuurknop en de plus knop gelijktijdig in te houden .

Verdict : Degelijk afgewerkte mod zowel binnen als buitenkant (Het is geen SX of VF) maar alle functie doen het na behoren . Ik ben er dan ook zeer tevreden mee en heb nog geen buggs ervaren!

Nog wat foto s van de afwerking ;

1t8sow.jpg

360 graden

9r2535.jpg  nx6scp.jpg

Pro s en Cons

Pro s : 2 x 18650 snel wisselbaar

: Behoorlijk wat power 80 watt

: Prijs mits in promotie

: De auto joule modus voor TC werkt voor mij echt goed

: Komt met reserve magneten .

Con s : Geen usb poort , maar ik zie dit enkel als een nadeel als deze moest kunnen gebruikt worde als firmware update en niet om batterijen te laden .

: Redelijk groot niet echt een zakmodel .

: Prijs moest hij niet in promo staan .

Nog een foto van de GT met een Kayfun clone  .

vdh9pl.jpg

Hopelijk bevalt jullie deze review en alvest bedank voor het lezen

Mvg Manny

Alle feedback , vragen of opbouwend kritiek is welkom !

• Like 2

Ik heb 'm bijna twee weken nu maar de mijne werkt niet naar behoren. Gearbest heeft al beloofd dat ze m'n geld gaan terugstorten, het volledige bedrag, zonder dat ik het apparaat hoefde terug te sturen. Ik ben bang omdat mijn problemen reeds bekend zijn bij hen. Hij heeft het alleen de eerste paar dagen goed gedaan.

Het bord is niet okay of de aansluitingen zijn niet goed. De ohms schieten alle kanten op, elke keer wanneer ik de vuurknop indruk geeft hij een totaal andere ohmwaarde: van 0,17 tot 2,27 en dan weer 1,17; hij geeft zelfs ohmwaardes wanneer er geen enkele atty of clearo op zit,. Probeert ook gewoon te vuren wanneer er niks op zit en ik de vuurknop indruk. Wat ik ook doe, het "check atomizer" verschijnt maar uiterst zelden, de mod blijft van mening dat er nog een atty in zit.

Op gegeven moment vuurde hij terwijl er wel een atty op zat en ik slechts de op- en neerknop had bediend. Hij bleef doorgaan met vuren zonder dat ik knoppen aanraakte en ik kreeg 'm alleen weer uit door de batterijen eruit te halen.

Nadat ik de toezegging had dat ik het geld terug zou krijgen heb ik de mod helemaal opengemaakt en wat aan de draadjes zitten friemelen. Hij deed het toen een dag weer goed maar het probleem van de wisselende ohmwaardes kwam daarna weer terug.

@ Polderjongen , jammer te horen, zelf nog geen problemen ondervonden ...maar als ik dat moest meemaken zou ik ook blij zijn mijn geld terug te krijgen .. Toch wel een positief punt van Gearbest

@ Nice wist niet dat deze Ti ondersteunde of aankom bedankt