Jump to content
Guest

Ray Story kondigt revolutionaire e-sig aan

Recommended Posts

Guest

http://www.ma-cigarette.fr/utvg-membre-de-tveca-annonce-une-cigalike-revolutionnaire/

http://www.prnewswire.com/news-releases/utvg-will-revolutionize-the-e-cigaret-517575411.html

In het kort: een e-sig zonder dryhits (temp control??? bestaat reeds) zonder wick (keramisch element als wick en verwarmelement in één??? bestaat ook reeds) en bij sommige modellen zelfs zonder batterij (een vloeibare lolly dus???), zwaar gepatenteerd en vooral niet hervulbaar, lekvrij en 'tamperfee' dit om de compabiliteit met modellen die een ravage in de e-sig industrie hebben aangericht te vermijden (sic.). Zal in het najaar op de markt komen.

Het wordt duidelijk waarom onze Ray in naam van de Esigbond de TPD een staande ovatie heeft gegeven, maar volgens de vage technische gegevens ziet het er naar uit dat men de ideëen van anderen zich heeft toegeëigend die dan gepatenteerd worden om de wel compatibele open en hervulbare modellen uit de markt te weren. En ik vermoed dat die "ravage" die door dat soort modellen werd aangericht van zuivere financiële aard is op de bankrekening van onze Ray, aangericht aan dat deel van de industrie die cig-a-likes produceren. Ben benieuwd naar het finale product,...

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, ik denk dat we het, ondanks alles, maar bij open source systemen moeten houden.

"Daily use of e-cigarettes while smoking at one time-point is associated with subsequent increases in rates of

attempting to quit smoking and reducing smoking, but not with increased smoking cessation."

Al lees ik zulke zinnen tien keer, dan kan ik de logica nog steeds niet volgen of ik moet concluderen dat je met het roken 

van één tabaksigaretje per dag toch nog steeds als roker wordt beschouwd.

Denkt deze Ray nou echt dat wij als gevorderde dampers zijn rotzooi zullen kopen? Zo ja, dan moet hij toch echt eens in therapie om van zijn waanideeën af te komen.

Denkt deze Ray nou echt dat wij als gevorderde dampers zijn rotzooi zullen kopen? Zo ja, dan moet hij toch echt eens in therapie om van zijn waanideeën af te komen.

Hij hoeft ons niet te overtuigen, als de overheid geloofd dat hij een leak-free/consistent-dose e-sigaret heeft is dat genoeg om de concurrentie te verbieden.

Dan kunnen we (legaal) niet anders, en de nieuwe/niet geinformeerde dampers zijn de klos.

Hij hoeft ons niet te overtuigen, als de overheid geloofd dat hij een leak-free/consistent-dose e-sigaret heeft is dat genoeg om de concurrentie te verbieden.

Dan kunnen we (legaal) niet anders, en de nieuwe/niet geinformeerde dampers zijn de klos.

Een consistente dosis is simpelweg onmogelijk. Dangt hangt namelijk af van hoe lang je inhaleert. De enige manier waarop je dat kunt bereiken is door middel van een microprocessor die de duratie van elke puf exact reguleert. En zie dat maar eens in een cigalike in te bouwen. En hoezo kunnen we niet anders? Ik neem aan dat vrijwel iedereen hier net zoals ik genoeg hardware en nic base heeft om jaren vooruit te kunnen. De enigen die het kan raken zijn rokers die in de toekomst willen overstappen op dampen.

als ik dit lees dan denk ik dat de lobby van ray bij de opbouw van de TPD effectiever was dan die van bigT.

de TPD past wel heel erg in het straatje van dit produkt wat volgens eigen zeggen al jaren ontwikkeld wordt.

En hoezo kunnen we niet anders? Ik neem aan dat vrijwel iedereen hier net zoals ik genoeg hardware en nic base heeft om jaren vooruit te kunnen. De enigen die het kan raken zijn rokers die in de toekomst willen overstappen op dampen.

Waar baseer je die aanname op?

Ik heb hier voor een maand a 2 aan voorraad staan en daar houdt het ook wel mee op.

En dat anderen die mogelijkheid niet meer zouden krijgen, heb je daar vrede mee?

Knap staaltje "schaapjes op het droge" icm "ikke ikke ikke".

Dat is de indruk die je met dergelijke uitspraken maakt.

En wat nou als door dit product er miljoenen nieuwe dampers bijkomen? Die gaan toch wel rondkijken of het niet beter en/of goedkoper kan. Hoeveel dampers zijn er begonnen met een supersmoker?

Er kleeft toch een nare smaak aan die knaap, of dat nou uiteindelijk weer nieuwe dampers opleverd in ons segment of niet.

Zoals die met de esigbond in het TPD verhaal aan de haal is gegaan, vertrouw ik die knaap niet zo ver als ik hem gooien kan.. En ik heb een goeie werp arm :grins al zeg ik het zelf