Jump to content

Heavy Taste - Bomber | Tukker Vape

Gerwin
 Share

Recommended Posts

Wauw! Veel dank voor de reacties! Ze blijven zeker komen hoor. Ik heb al een hele lijst met dingen die ik wil behandelen.

@Sledge, spiegeling kan ik zeker wel wat aan doen!

Hobbyist die ik ben heb ik zelf m'n lamp in elkaar geknutseld met een statief koppeling. Ga ik mee aan het werk.

@olieslurper, verzoekjes mag natuurlijk altijd, ik zal ze ook graag reviewen mits ik de hardware al heb of er geschikt aan kan komen.

• Like 2

Goed gedaan. Je valt wat mij betreft meteen al met je eerste review in de categorie goede reviewer.

De uitlichting zou nog wat beter kunnen maar daar maar je al werk aan. Misschien nog wat 'aankleding' (achterwand, tafelblad) maar je hebt in de close-ups geen onverzorgde afgekloven vingernagels en da's voor mij al een hele grote :duim .

• Like 2

Haha gaaf! En dat was serieus m'n eerste serieuze videomontage! In het verleden wel is een vakantievideotje in elkaar geprutst maar dat is niet vergelijkbaar.

Dank voor alle lof en tips! Ga ik zeker gebruik van maken!

• Like 1

Als eerste wil ik even zeggen dat dit een goede eerste review is! Mijn complimenten daarvoor. :-) Wel wil ik even melden dat ik meer het idee had een coil en wick tutorial te hebben bekeken dan een daadwerkelijke review over de RDA. Ik denk dat ik dit idee heb omdat je kort na de build eindigde met je review en je had misschien beter nog even de tijd kunnen nemen om hem te dampen, wat te vertellen over de smaak producti en eventuele plus en min punten van de RDA.

Maar zeker voor een eerste review erg goed gedaan!

Veel succes met het reviewen in de toekomst, zal het zeker gaan volgen!

Groeten