Jump to content

Dat was een nieuwe lader van Fastech... Gorgel de gorgel...

Nillfist
 Share

Recommended Posts

Zo had ik bij Fastech een  NITECORE D2 batterijlader besteld.

En een paar dagen terug ontvangen. Een beetje raar: er zat geen bon bij. En, de verpakking was helemaal verfomfaaid. Die was duidelijk al eens geopend. Maar goed...

Nu na het éénmaal opladen van een 18650 batterij doet ie het dus niet meer,... 

Nu moet ik aan de hand van m'n bevestigingsmail(die ik gelukkig nog heb) achter mijn garantie aanhollen. En: de verzendkosten naar de USA kosten misschien wel meer dan het hele apparaat(de lader kostte $20,67). 

Ik voel mij echt bedrogen door Fastech, het is alsof ze die kapotte lader bewust hebben willen dumpen... Echt een beetje zout, 

~vinden jullie niet?

Laders en batterijen nooit van fasttech kopen. Veiligheid boven alles, altijd van een betrouwbare website kopen(nkon, dampaccu). Is iets duurder maar je weet dat je een goed product krijgt. Is het kapot, heb je gewoon garantie. Bij fasttech gaat de aftersale gewoon veel langzamer en kan er zo weer een maand overheen gaan voor je een nieuwe krijgt. En of je het überhaupt krijgt Is een tweede.

Dus mijn tip, koop geen laders en batterijen van fasttech!

Edit: bij nkon is hij zelfs 16euro (plus 6euro verzendkosten dan volgens mij)

• Like 1

tja, als je het naar de USA gaat sturen dan krijg je van Fasttech nooit wat terug.

aan de hand van een bevestigingsmail achter garantie aanhollen??

gewoon een ticket bij fasttech aanmaken is voldoende.

kan je aantonen dat het defect is dan hoef je het niet eens terug te sturen en krijg je de optie om een nieuwe toegestuurd te krijgen of je geld terug.

ik vind dit eerlijk gezegd een heeeel erg vreemd verhaal.

Zo had ik bij Fastech een  NITECORE D2 batterijlader besteld.

En een paar dagen terug ontvangen. Een beetje raar: er zat geen bon bij. En, de verpakking was helemaal verfomfaaid. Die was duidelijk al eens geopend. Maar goed...

Nu na het éénmaal opladen van een 18650 batterij doet ie het dus niet meer,... 

Nu moet ik aan de hand van m'n bevestigingsmail(die ik gelukkig nog heb) achter mijn garantie aanhollen. En: de verzendkosten naar de USA kosten misschien wel meer dan het hele apparaat(de lader kostte $20,67). 

Ik voel mij echt bedrogen door Fastech, het is alsof ze die kapotte lader bewust hebben willen dumpen... Echt een beetje zout, 

~vinden jullie niet?

Als alles lelijk aankwam, kan je fasttech de schuld niet geven, praat met ze, ik heb na tig bestellingen nog geen klachten. ze komen schappelijk over, succes.

Af en toe verkopen ze bagger, maar ik geloof niet dat ze expres kapotte zooi gaan verkopen of dumpen. Ik denk dat ze dan ook snel klaar ziin, aangezien ze een vrij kritische klanten database hebben ;-)

Alle ervaringen die ik tot nu toe over de service van fasttech gelezen heb, en gebaseerd op eigen ervaring durf ik te zeggen dat ze een behoorlijke aftersales hebben. En daar kunnen de meeste .cn webshops wel wat van leren.

Lijkt mij eerder dat je pakketje vast heeft gezeten onder een transportband in een sorteercentrum of iets dergelijks.

Zoals al aangegeven, foto of filmpje maken en opsturen. Grote kans dat je een nieuwe krijgt zonder dat de oude opgestuurd moet worden. 

En inderdaad, waarom niet bij nkon?

• Like 1

Ik heb 1.5 jaar geleden de nitecore i4 bij fasttech gekocht, doet het nog steeds. Maar nu is het voordeliger te kopen bij nkon. de D2 kost maar â‚¬ 15,95! Open de ticket, fasttech heeft inderdaad een behoorlijke aftersales. 

Jammer dat je dit probleem hebt. Geen idee of je een authentic of een van de vele kloons hebt gekocht, maar hopelijk helpt fasttech customer service.

En ja, een lader kun je net zo goed in NL kopen.

Ik sluit me ook aan dat het beter is om geen batterijen op Fasttech te kopen.

"kan je aantonen dat het defect is dan hoef je het niet eens terug te sturen en krijg je de optie om een nieuwe toegestuurd te krijgen of je geld terug."

Ja, maar hoe moet ik aantonen dat het defect is, lijkt me moeilijk... (hij knippert gewoon bij één balkje, voor de ingewijden)

Krijg je de verzendkosten retour in geval van defect..!? Nogmaals, hoe toon ik dat aan in een mailtje?

Gewoon een ticket aanmaken bij Fastech, maar hoe doe je dat dan?

Het doosje van de NITECORE D2 was gesloopt en het zat, in de verzend doos(die okay was).

Een filmpje maken, dat lijkt me dan wel de beste optie... Maar mijn beste vriend, die een telefoon met video-opnamen had, heeft zijn telefoon verkocht...Dus zonder video opname geen garantie? Hoe moet ik dit??

Bij voorbaat dank voor jullie hulp...

op de fasttech website naar jou orders en dan naar support en je kan een ticket aanmaken.

verzendkosten bij fasttech?? fasttech stuurt alles verzendkosten vrij. ten zij je er specifiek voor kiest een snellere verzending te nemen.

je spreekt over verzendkosten, en terugsturen naar USA.

weet je wel zeker dat je fasttech bedoelt en geen ebay??

fasttech zit in china... dus als je naar USA stuurt ben je alles kwijt :)

maarja... laders & batterijen geef ik liever wat meer aan & safe zijn, dan bij fasttech te bestellen... zelfs al staat er "authentic" bij...

ticket aanmaken bij fasttech is de beste optie, en ik gok dat je meer dan 1 iemand kent die n telefoon heeft waarmee je kan filmen? tegenwoordig kan je dat zelfs al met een telefoon van 15€...

Ik snap het topic niet, indien je nog geen contact hebt gehad met FT.
Sla daar geen beschuldigende toon aan, maar leg uit wat er gebeurd is.
Het zal je omslachtig lijken, maar indien jij netjes blijft, zijn hun het ook.

• Like 1

vroeger kocht ik nogal wat bij FT.

Daar ontbraken soms delen of delen waren defect.

(in jou geval doa = dead on arrival)

Het enige wat nodig was was een foto van het betreffende item op te sturen

(waarschijnlijk om aan te tonen dat je het ook daadwerkelijk hebt

en dat het ook door hun verkocht werd)

en de omschrijving van het defect.

Ik heb iedere keer zonder problemen het betreffende item gratis opgestuurd gekregen

mits het op tijd gemeld werd.

De communicatie met FT was bij mij altijd zeer correct en vermakelijk

en de antwoorden had ik altijd binnen 24h.

Het is natuurlijk goed mogelijk dat anderen andere ervaringen gemaakt hebben.

Mijn ervaring is, mits je vriendelijk/netjes en geduldig bent alles netjes wordt afgehandeld...

het duurt alleen soms een beetje ivm. (gratis) verzending.

• Like 1