Jump to content

IPV Mini 2 70W Limited Edition

VapenMetVinnie
 Share

Recommended Posts

Een halve filmstudio heeft eraan te pas moeten komen, studenten van de kunstacademie, een make-up artist en 3 reclame bureau’s, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt om weer een echte “Vapen Met Vinnie†uit te poepen…

Deze keer neemt Vinnie de IPV mini 2 70W Limited Edition onder de loep! Dikke wolk of een dikke dry-hit? Dat word spannend deze keer!

Wa zittuh nog te lezuh jonguh?! Filmke kijkuh!

Echt een heerlijk apparaat waar ik de hele dag mee rondloop. Heb er zelf een mutation v3 op zitten met 0,3 ohm en op 55/60 watt. Om te voorkomen dat hij heet(of alleen al warm) word heb ik wel een Vulcan heat sink base onder mijn dripper zitten, werkt perfect en kan all out dampen zonder dat hij warm word. Ook kan ik deze mod nergens vinden voor 100,- euro? Hij is echt 20% goedkoper dan dit.

• 2 weeks later...

Ik heb er nu twee staan. Éentje met geit (en een loodrechte 510 connector), en éentje zonder (met een beetje scheve 510 connector).

Beiden werken uitstekend. Even wennen aan de "knopologie". 

Voldoen prima.

Ome Mies.

Een halve filmstudio heeft eraan te pas moeten komen, studenten van de kunstacademie, een make-up artist en 3 reclame bureau’s, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt om weer een echte “Vapen Met Vinnie†uit te poepen…

Deze keer neemt Vinnie de IPV mini 2 70W Limited Edition onder de loep! Dikke wolk of een dikke dry-hit? Dat word spannend deze keer!

Wa zittuh nog te lezuh jonguh?! Filmke kijkuh!

In tegenstelling tot de doos is dit apparaat van 5-70. Heb dezelfde, goed apparaat.