Jump to content
Guest Beheer

TheVapeStore.nl

Recommended Posts

Guest Beheer

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

http://www.thevapestore.nl/

Guest paffer42

Bij elke liquid die jullie leveren staat PG

Betekent dat dat Valeo VG is ?

Kzie het nergens staan

Kan aan mij liggen natuurlijk....

Dat staat (stond moet ik zeggen) alleen bij de Dekang liquids aangegeven.

We hebben maar 1 100% VG liquid in het assortiment en die staat daarom aangegeven als  Dekang - VG.

De rest van de merken, inclusief Dekang PG, is vaak een combi van PG/VG.

De exacte inhoudstoffen van Valeo staan boven in elke categorie omschrijving weergegeven: Prophylenglykol 50-60% Glyzerin 15-40% Ethanol 0-5% Aroma 4-14% Ggf. Nikotin 0-2.4% Destilliertes Wasser 0-5%

Eergisteren heb ik hier de 'aanbieding' Mini Vivi Nova transparant uitgekozen om te proberen en gisteren lag de envelop in de bus  :duim

Snelle levering dus tegen een goede prijs

Eerlijke prijs voor een kloon die echter qua kwaliteit evenwaardig blijkt te zijn aan de VISION.

Sinds afgelopen maandag blijkt onze site een probleem te hebben wanneer er een vraag over een product gesteld wordt.

(Wanneer er in de shop op productdetails van een artikel geklikt wordt is er de mogelijkheid om naar de tab "Stel een vraag over dit product" te gaan.)

U als klant ontvangt keurig netjes per mail een bevestiging van uw aanvraag, echter wij ontvangen uw aanvraag momenteel niet.

Wanneer u een vraag heeft over een van onze producten gebruikt u dan alstublieft ons contactformulier.

Uiteraard kunt u ook rechtstreeks contact opnemen via info[at]wegwerpsigaret.com of per telefoon.

Mocht u nog geen reply van ons hebben ontvangen, stelt u uw vraag dan alstublief per mail even opnieuw.

Onze excuses voor het tijdelijke ongemak.

Achteraf is gebleken dat we niet alleen problemen hebben gehad met het ontvangen van de Productaanvragen die via de webshop gedaan kunnen worden.

Onze webhost had een wijziging in de spamfilters doorgevoerd waardoor ook een deel van de aan ons gerichte e-mail niet is aangekomen. (Zie ook onze Laatste Nieuw rubriek op de website.)

Uitermate irritant als je dit achteraf moet constateren.

Inmiddels zijn deze problemen aan kant en werkt alles weer naar behoren.

Guest Karlo

de KCER poll is gereset. wegwerpsigaret heeft een triple A verlenging verkregen.

over een half  jaar weer een nieuwe audit.

:clap En ja hoor, gisternacht (net over 00.00uur) mijn bestelling geplaatst voor een 0mg DK Congress (om samen te voegen met mijn 11mg die ik te zwaar vond) en een DK (?) Honing 6mg (0mg was helaas niet op voorraad) en vandaag lag de envelop in de bus dus, wederom  :bedankt voor de levering in 1 dag !

Volgens ons ook, maar altijd goed om te lezen dat het 'aan de andere kant' ook zo werkt!

Vanavond en morgen zullen we een aantal wijzigingen in onze magazijnen doorvoeren t.b.v. de klanten die gedurende onze magazijn openingstijden langs komen om rechtstreeks in te kopen of voor advies binnen komen.

Doordat deze toeloop alsmaar groter wordt laten we onze huidige balie vervangen door een volledig afgesloten balie waaraan we de klanten rechtstreeks kunnen helpen.

We hopen a.s. vrijdag alles weer op orde te hebben.

Gedurende deze dagen blijven we gewoon open en proberen we de overlast tot een minimum te beperken.

Onze openingstijden blijven ongewijzigd:

Maandag: gesloten

Dinsdag t/m vrijdag: van 15:00 tot 17:00 uur

Adres: Linnewever 16 te Wateringen (vlakbij Den Haag)

U kunt dan zonder afspraak bij ons binnen lopen.

(Op dit moment alleen contante betaling mogelijk.)

Graag weer tot ziens!

Guest Hill2

:bedankt

driptip skull with hat  :gek

binnen, hij is zo leuk

snel verzonden dikke prima

Op 25 februari een poging gedaan dit bedrijf te bellen, telefoon werd niet opgenomen.

Toen maar een email gestuurd met een vraag, tot op de dag van vandaag nog geen enkele reactie mogen ontvangen, dus ik heb zo mijn bedenkingen helaas.

Goedenavond Theo,

Momenteel zijn we inderdaad slecht te pakken te krijgen, zoals ook op onze beide websites aan staat gegeven.

We komen wat handjes te kort op dit moment.

Uiteraard mijn excuses daarvoor.

Jammer om te lezen dat je gelijk bedenkingen hebt.

Zo te lezen gaat het over onze bereikbaarheid, die door de toegenomen drukte, momenteel slecht is.

Bestellingen worden gewoon volgens onze normale levertijden verzonden.

Aah, nog een fan! Leuk zijn ze he!

En bedankt voor je berichtje hier!

5 maart a.s. zijn we wegens familieomstandigheden beperkt open.

Gedurende deze dag zijn we telefonisch niet bereikbaar.

Tevens is ons magazijn gesloten.

Bestellingen worden op de normale wijze afgehandeld.

Vanaf woensdag zijn we weer volledig beschikbaar en kunt u ook gedurende onze magazijn openingstijden weer bij ons terecht voor uw inkopen of advies.

Zo te lezen gaat het over onze bereikbaarheid, die door de toegenomen drukte, momenteel slecht is.

Bestellingen worden gewoon volgens onze normale levertijden verzonden.

Mijn bedenkingen gaan inderdaad over de bereikbaarheid, over bestellingen kan ik (nog) geen oordeel geven.