Jump to content
Cegoca

Einde van onze aankopen met PayPal ?

Recommended Posts

inderdaad dan moet je wel ideaal omzetten zodat je in het buitenland kan kopen

dat was bij mijn bank met een paar klikken dacht ik

want dat heb ik nog niet zal er is naar gaan kijken

Dit deden ze inderdaad in Amerika al, daarom kon ik nooit iets bestellen daar. Zeer triest dat deze instelling die macht heeft.

Geldt dat dan niet voor e-liquids? Vandaag heb ik mijn zoveelste pakje uit USA ontvangen, dat betaald werd met PayPal.

Geldt dat dan niet voor e-liquids? Vandaag heb ik mijn zoveelste pakje uit USA ontvangen, dat betaald werd met PayPal.

Ik heb in het verleden liquids en flavours proberen te bestellen in USA, waarbij Paypal geen optie was. Toen ik het bedrijf in kwestie vroeg waarom dat was, gaven ze mij als reden dat Paypal dit niet toe liet.

Hoe dan ook, het is gewoon MIJN geld en IK bepaal wat ik daarmee doe, want IK ben persoonlijk aansprakelijk als er illegale spullen mee worden gekocht.

Bullshit dat PP of een bank daarvoor aansprakelijk zou zijn. Met die logica kun je de douane en posterijen ook wel aansprakelijk stellen.

Ik denk dat MasterCard meteen hetzelfde gaat doen als PP, want dat hebben ze al eerder geflikt in USA.

Hoe dan ook, het is gewoon MIJN geld en IK bepaal wat ik daarmee doe, want IK ben persoonlijk aansprakelijk als er illegale spullen mee worden gekocht.

Bullshit dat PP of een bank daarvoor aansprakelijk zou zijn. Met die logica kun je de douane en posterijen ook wel aansprakelijk stellen.

Ik denk dat MasterCard meteen hetzelfde gaat doen als PP, want dat hebben ze al eerder geflikt in USA.

Marianna, Ik neem aan dat je je geld op de bank hebt staan. Daarmee is het geld van de bank en niet van jou. De bank heeft enkel een schuld aan jou maar het is het bezit van de bank. Ze hebben dus alle recht te doen of laten wat ze willen met hun geld.

Wij kunnen natuurlijk best ons zelf voorhouden dat Paypal zich de das om doet door ons kleine bestedertjes het moeilijk te maken.

Rookwaar kon je al 10+jaar geleden niet met PP betalen, dus inderdaad, om dampers zullen ze zich ook niet al te druk maken.

Posterijen zijn al verantwoordelijk voor wat ze vervoeren........

Guest

Marianna, Ik neem aan dat je je geld op de bank hebt staan. Daarmee is het geld van de bank en niet van jou. De bank heeft enkel een schuld aan jou maar het is het bezit van de bank. Ze hebben dus alle recht te doen of laten wat ze willen met hun geld.

De volgende keer dat ik in het rood gaat moeten ze dus niet komen zeuren, het zijn dus zij zelf die onverantwoord omspringen met hun geld op mijn rekeneningen...

Het is overigens niet alleen PayPal die lastig doet. Ook via MultiSafepay (payment provider die onder meer iDeal betalingen afhandeld) kan er sinds vorige maand niet meer via creditcard betaald worden.

Koop gewoon een Gift certificate bij FT met je Paypal account en koop vervolgens daarmee wat je hebben wilt.

patat.gif

Hoe zit het dan met een prepaid creditcard?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Met gewone creditcard kan ik bij Fasttech bestellen. Behalve dat ik dan weer geen e-liquid mag bestellen. Maar dat schijnt dan weer een regel van Fasttech te zijn???. En Fasttech zelf zegt dan weer dat ik met PayPall moet betalen.

(Heb ik ooit eens uitgebreide discussie met Fasttech servicedesk over gehad)

Pfff is het nog te volgen?

De volgende keer dat ik in het rood gaat moeten ze dus niet komen zeuren, het zijn dus zij zelf die onverantwoord omspringen met hun geld op mijn rekeneningen...

Offtopic.png Edited by MisterMike

Wat betreft maatregelen van PayPal, MasterCard, etc. gelden die misschien voor e-sigaretten, maar wie van ons bestelt er e-sigaretten?

Ikke niet. Hoogstens een doosje, of een ijzeren buisje of een plastic of glazen hulsje of een paar plastic of ijzeren mini-buisjes.