Jump to content
wally

Goeie mtl RTA gezocht

Recommended Posts

En ik maar wachten..

Dat Gearbest geloof ik niet meer zo in dus heb er nu nog maar 1 bij FT besteld.

En ik maar wachten..

Dat Gearbest geloof ik niet meer zo in dus heb er nu nog maar 1 bij FT besteld.

Weet je zeker dat je betaling goed is gegaan?

Ja de betaling is goed gegaan met paypal wat nu overigens al een paar dagen niet meer werkt bij FT.

Heb al eens eerder een bestelling gedaan bij Gearbest maar ik kijk altijd bij Fasttech eigenlijk.

Die vind ik het snelst met singapore post binnen 2 weken binnen.

paypal werkt nog wel bij FT alleen moet je ervoor kiezen vanuit de winkelwagen, daarna krijg je ook pas de verzend keuzes.

Wat niet werkt is gift certificates en dan de rest met pp betalen.

Ik weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn bij FT, rare snuiters.

De FeV die ik een aantal pagina's geleden bestelde is eindelijk aangekomen :)
Dat wil zeggen, het eerste exemplaar dat ik ontving had wat roest, en voordat die weer geruild was...enzo. Lang verhaal kort: erg blij mee! Hij dampt heel prettig, is verrassend makkelijk in gebruik en coils lijken langer mee te gaan dan in andere tanks.

Heb 'm wel wat ingekort. Zie plaatje. Tankinhoud is nu 4 ml.

De kleinere FeV VS is zo mogelijk nog leuker dan z'n grote broer. Na aanschaf van de kloon heb ik het origineel er gelijk achteraan besteld. Qua waar voor je geld verliest 'ie het natuurlijk van de kloon, maar hij is o zo mooi gemaakt! En er past meer sap in (3 ml in plaats van 1.8). Ook leuk bij dit formaat. Ze hebben dezelfde hoogte, maar iets andere verhoudingen.

En over goede MTL tanks gesproken: is de Rose V2 al genoemd? Ik zag dat FT nieuwe kloons heeft.

post-4668-0-25036700-1438630455_thumb.jp

Ik ben ook wel erg happy met mijn FEV 3 Hotcig kloon, Inderdaad erg gebruiksvriendelijk en wickt bijzonder goed.

Hij haalt het qua smaak niet bij een Taifun GT2 met een perfecte build, maar daar staat tegenover dat hij ook lang niet zo gevoelig is voor lekkage of slecht wicken.

Het is een schokbestendige RTA die heel constant presteert. De harde throathit is wel even wennen als je een Taifun gewend bent.

De topic refereert naar een goede mtl RTA, dus ik moet er wel bij zeggen dat de nauwste luchtschroef bij de Hotcig kloon nog steeds een gat heeft van 1.6 mm. Voor mtl die lijkt op een sjekkie of sigaret is dat veeeeeel te groot!

Ik heb dat opgelost door de luchtschroef te vullen met soldeer en daar vervolgens een veel kleiner gaatje in te boren, werkt nu helemaal geweldig.

Hee, goeie tip. Dat luchtgat is inderdaad veuls te groot. Ik had er een stukje mesh ingerold, maar dat geeft weer bijgeluiden en hij is juist zo lekker stil.

Ik mis mijn geliefde Rose nog in het rijtje :grins

FT heeft inmiddels trouwens ook de Rose V2-S clone :-) voor wie de V2 te groot vond (en ja, natuurlijk heb ik die besteld, hij kan elk moment landen).

Als het ook een genny mag zijn, dan is de Sat22 een hele goeie, of een Origen V2 Genesis. FeV's met het kleinste luchtschroefje is ook een hele fijne MTL tank. Wel oerlelijk, maar erg smaakvol ook nog. En uiteraard the Rose v2 (s). 

Tanks die ik nu heb die prima MTL dampers zijn:

Nextgen

Origen genesis

Flash e-vapor

Taifun GT2

Squape R