Jump to content

coil


kees v r

Recommended Posts

iedereen heeft het over hoelang coils meegaan.


ik denk dat je beter kan zeggen hoeveel liquid je per coil gebruikt {smaak], ik gebruik alleen tabak smaak


deze cleromizers gebruik ik.


aspire nautulis bvc 50 ml


aspire bvc  30 ml


kanger protank 2  30 ml


innokin 30b  20 ml


kanger subtank mini 60 ml


de bvc coils maak ik na gebruik schoon door met een injektienaald met heet water ,


er doorheen te spuiten een paar keer herhalen laten drogen en ze gaan nog een keer mee.


ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.


Link to comment
Share on other sites

Mijn bevinding is vooral dat het heel veel verschilt per liquid, hoe lang een coil meegaat.


Vaak is het zo dat je bij zoete liquids de coil eerder dient te vervangen.


Ook maakt het verschil of je alleen fabriekscoils gebruikt of zelf je coils maakt.


Ik recoil mijn fabriekscoils, dus dan gaan ze langer mee.


Even dryburnen, afspoelen en voorzien van een nieuw wickje en dan zijn ze weer zo goed als nieuw :wink

Link to comment
Share on other sites

Guest defonz

Heb het nooit geprobeerd maar ik vraag me of je al die smurrie eruit krijgt na het spoelen , spuiten of wat dan ook als je ziet hoe dit aangekoekt is na een aantal tankbeurten . Ik doe hetzelfde als charlanti en dat is recoilen , éénmaal de voorbereiding is getroffen is de rest snel gebeurd en dit doe ik dan om de 3 a 4 tankbeurten van ongeveer 3 ml per tank , dus in mijn geval bijna dagelijks gebruikte watten eruit , even afspoelen , dryburnen en een nieuwe wick erin , is zo gebeurd en ben ik er zeker van dat ik steeds dezelfde smaak van liquid heb en ook geen aangekoekte smurrie zit te dampen , zekers bij het subohm 'en .


Link to comment
Share on other sites

Dat zijn de occ coils van kanger, die daarin passen. Deze zijn er ik 0.5ohm en 1.2ohm variant.


Daarnaast heb je van kanger RBA coils met katoen, voor als je het rba deck gebruikt.


Alles is bij verschillende shops te verkrijgen :ja


Link to comment
Share on other sites

Dat zijn de occ coils van kanger, die daarin passen. Deze zijn er ik 0.5ohm en 1.2ohm variant.

Daarnaast heb je van kanger RBA coils met katoen, voor als je het rba deck gebruikt.

Alles is bij verschillende shops te verkrijgen :ja

De kant en klare occ zijn ook met katoen, niet verwarrender maken dan het al is hè... ;)
Link to comment
Share on other sites

is maar net hoe je het leest, occ staat voor organic cotton coil, dus logisch dat die met katoen is :wink

bij de rba coils heb ik het erbij gezet, omdat dit los bij de coils bijgeleverd word.

Nee tuurlijk maar als je zegt "rba coils met katoen" suggereer je dat die andere zonder zijn. Dan staat Vitale straks zich af te vragen; ik moet die zonder katoen toch hebben. Maar het was niet helemaal serieus getuige de knipoog.... ;)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...