Jump to content
Chasepoes

DE DOOS II - Probeer en wissel liquids onderling!

Recommended Posts

Leuk! ik wil over een tijdje ook wel meedoen. Als ik niet al genoeg testers heb geprobeerd :)

Wie mag ik contacteren mocht het zover zijn? want ik ben nu nog maar net lid.

1 hour ago, dpzz said:

Leuk! ik wil over een tijdje ook wel meedoen. Als ik niet al genoeg testers heb geprobeerd :)

Wie mag ik contacteren mocht het zover zijn? want ik ben nu nog maar net lid.

Hier kun je de regels lezen, @Chasepoes is je man.

Ja, ik heb ook weer een stapel spul en heb weer zin in andere dingen proeven. Chase! ik snap dat je het druk hebt, hebben wij ook :gek, please! :tong

Edited by Darksand

Met alle respect hoor, maar hier lijkt toch duidelijk iets niet te lopen zoals het hoort. Iets met heel veel goede wil, maar ook iets met veel hooi en een vork. 

Misschien toch iets om in deze groep te bespreken? 

Verder, sinds kort woon ik weer definitief in Nederland. Mocht dit een optie zijn wil ik ook wel aanbieden om de organisatie van @Chasepoes over te nemen.

Mijn excuses voor het niet reageren. Ik heb privé nogal wat te verstouwen gehad. Wat allemaal dat hou ik liever even voor mij, maar het was genoeg om te zorgen dat ik aan heel veel dingen niet toe gekomen ben.

Ik ga nu ff de personen door de randomizer halen en morgen gaat hij op de post. Ik weet, dat heb ik eerder gezegd, maar dat gaat gebeuren. Zo meteen meer. Eerst ff husselen

Zo, dat is geregeld.

@Stunned Guy is de eerste in de rij. Ik heb je adres nog niet, stuur mij deze a.u.b. via een PM en dan komt De Doos naar je toe.

Mocht ik nu nog iemand vergeten zijn, of overgeslagen hebben, of onterecht op de bank hebben zitten: Laat het mij even weten, dan pas ik het aan.

@De-rest. Nogmaals excuses. Ik heb een hoop achterstallig forum in te halen, dus ook PB'tjes die gestuurd en onbeantwoord zijn worden nu alsnog beantwoord.

En misschien wordt het ook tijd om het beheer van De Doos over te dragen aan iemand anders, want het ziet er niet uit dat het de komende tijd nog weer rustiger gaat worden... Dus @lageveld, ik houd mij aanbevolen!

10 hours ago, Chasepoes said:

Dus @lageveld, ik houd mij aanbevolen!

Als er geen overwegende bezwaren zijn bij de overige deelnemers, kan dat wat mij betreft gewoon in gang gezet worden en gaan we op weg naar "DE DOOS III".

Ik heb van Stunned Guy nog geen adres m ogen ontvangen. Om Het geheel toch weer op gang te brengen verplaats ik hem ergens midden in de groep. Basliner is nu de eerste in de rij. @basliner stuur mij a.u.b. je adres per PM en dan stuur ik De Doos II naar je toe.

Van Basliner zijn adres ontvangen en morgen gaat De Doos II op de post. Basliner ontvangt dan ook de T&T code van mij

Er is niets geheims aan bedacht ik mij. Dus bij deze de T&T-code 3S0PKA9517512. Waarbij die eerste nul na de S ook een O (van Oh!) kan zijn. Dat is erg moeilijk te onderscheiden op het bonnetje.

doos ontvangen,wel veel zweet flesjes,who is next?

lageveld stuur je me je adres via pb,verstuur ik de doos dinsdag naar je?

On 18-3-2017 at 11:35 AM, basliner said:

doos ontvangen,wel veel zweet flesjes,who is next?

lageveld stuur je me je adres via pb,verstuur ik de doos dinsdag naar je?

Zweet flesjes? Ik houdt me natuurlijk ook nogsteeds aanbevolen.

2 hours ago, Klaas Smaak said:

Zweet flesjes? Ik houdt me natuurlijk ook nogsteeds aanbevolen.

eigen risico

doos gaat morgen richting lageveld.

Wat een super leuk initiatief is dit zeg!

Misschien dat ik in de toekomst ook wel mee wil doen, eerst nog even een poosje op het forum rondhangen en het benodigde aantal posts behalen. En ondertussen nog wat ruilmiddelen verzamelen :lach

Ik ben op het moment aan het diy-en en ben vooral benieuwd naar de brouwsels van anderen en het uitwisselen van aroma's. 

Misschien tot gauw in de doos II :sorry

On 5-4-2017 at 20:05, Krentenbol said:

En @lageveld, hoe bevallen de juices?

Eerlijk gezegd ben ik daar amper aan toe gekomen :)

On 19-4-2017 at 14:33, Irissa said:

kom op mensen, beetje vaart er in graag....

Eens. En dat beetje vaart hoop ik er vanaf nu ook in te brengen maar.... ik schrok toch wel behoorlijk bij inspectie van de doos. Bij sommige onderdelen was het echt een (smeer)zootje. Maar omdat ik nu eenmaal de taak van het beheer op me heb genomen, voelde ik mij toch verplicht daar het nodige aan te doen. Daar zijn inmiddels heel wat uurtjes en bij elkaar geteld misschien wel dagen werk in gestoken. 

Het goede nieuws is dat de doos sinds vandaag (voorlopig) weer klaar is om haar reis te vervolgen. Helemaal tevreden ben ik nog niet, maar dat kan later. 

Klaas Smaak zie ik als eerstvolgende op de lijst, maar die vind ik niet (meer??).  Graag het adres per pb.  Anders @Meyeke52ook maar meteen?

Pb ontvangen! Zal de doos tevens even aanvullen met wat Blue dot en adirondack!