Jump to content
Chasepoes

DE DOOS II - Probeer en wissel liquids onderling!

Recommended Posts

@Chasepoes Hoop dat het met je zoontje weer beter gaat en dus met jou ook :)

kan gebeuren toch Chase der is niemand die je iets kwalijk nam, thats life indeed 

Ik zit nu met een ander probleempje. Van LabLiquids had ik een stapel smaakjes gekregen om in De Doos II te stoppen. Helaas kreeg ik vandaag het bericht dat LabLiquids ermee stopt, omdat ze onder de huidige regels van de TPD2 niet een bedrijf kunnen runnen.

Zal ik de de dampsmaakjes in De Doos II doen of niet? Je kunt ze wel proeven, maar nooit bestellen...

eind aankomende week kom ik weer bij postkantoor voor degene die de zipzakjes dan kan wil ontvangen voor de doos mag mij ff een pm doen met adres waar ze heen moeten

Die doos heeft toch al wat kilometers gemaakt. Wellicht één van de meest succesvolle initiatieven van het dampforum. 

Wat zou het nu leuk zijn,  als we een (anoniem) kaartje hadden waar het kruimelpad van de doos op te zien was en hoe deze kris kras door NL is gegaan. (met PostNL als lachende derde)

9 hours ago, Sledge said:

Die doos heeft toch al wat kilometers gemaakt. Wellicht één van de meest succesvolle initiatieven van het dampforum. 

Wat zou het nu leuk zijn,  als we een (anoniem) kaartje hadden waar het kruimelpad van de doos op te zien was en hoe deze kris kras door NL is gegaan. (met PostNL als lachende derde)

Waar zou je dat kaartje dan willen plaatsen ivm met de huidige situatie ??? Vindt het echt een kikke idee :bliss 

Ohja ik wil graag weer van de straf/reservebank af @Chasepoes, please :bloem 

Waar te plaatsen (icm TPD = huidige situatie?) lijkt me niet zo'n punt. Het is een particulier initiatief.

Probleem is meer dat er geen tracklog is met waar de doos allemaal langs is geweest, dus dan zit je al snel met een leeg kaartje :)

Overigens leek het me gewoon grappig (al was het maar op woonplaats-niveau), maar ik ben principieel tegen allerlei niet noodzakelijke logs. Dus uit privacy standpunt vind ik het alleen maar mooi, dat we geen kaartje kunnen maken.

U is van de bank af @Meyeke52. Ik knal de liquids van LabLiquids er nog wel bij in en dan gaat hij morgen of overmorgen op de post. Straks ff husselen met de namen.

Fijn Chasepoes dat het beter gaat met je zoon (dat neem ik maar aan) en ik hoor/zie wel wanneer er weer gehusseld is!

Zo De Doos kan weer op pad. De wachtrij is toegevoegd, Meyke is van de uitpuf-bank gehaald en de namen zijn weer door de randomizer gehaald.

In de opening/startpost is de lijst bijgewerkt naar de nieuwe route.

@Wietske jij bent nu de eerste op de lijst. Zou je mij via PM even het adres willen doen toekomen waar ik De Doos naartoe kan sturen?

1 minute ago, RichTrip said:

Ook ik neem graag even plaats op de 'uitpuf-bank' .. Groet, Rich*

Done! Geniet van uw welverdiende rust.

En de Doos is vandaag van Wietske via Trinnitty weer bij aangekomen in, althans aan de buitenkant, goede gezondheid.

Ga dit Week-end er lekker voor zitten :grins 

zitten er weer nieuwe zip lock zakjes in, of zal ik die effe aanschaffen?

Aan Alle Dozers :) heb deze week keelontsteking gehad, loopt op zijn einde dus morgen of overmorgen ga ik met de doos beginnen sorry voor de vertraging :bloem 

De Doos kan morgen weer op pad :grins zal de volgende op de lijst DMmen, lijstje met ins and outs zet ik vanavond neer :)

wow ..leuk....  maar  zal helaas nog even moeten wachten tot ik deel mag nemen aan "de Doos".

Ben nog maar sinds kort lid  op het forum en dus nog niet zo heel veel gepost.  Ben eerder druk met lezen.

De drie maanden daar zal ik op moeten wachten  :(    en die 100 posts  ... dat wordt ook nog lastig 

@Chasepoes heb  peppie geDMmed geen respons zag ook vandaag pas dat peppie al sinds vorig jaar niet meer actief is klopt dat ?

Zal ik de volgende dan maar proberen @Ryan010 das uit het blote hoofd ) ?

@Ryan010  reageert ook niet :( next @Klaas Smaak en @Srijs

als beide heren of dames niet reageren wie wil de Doos dan ??? Doos moet Maandag echt weer op pad !!!

liever vandaag nog :grins