Jump to content

Stingray X Mod m.b.t. Samsung INR18650-25R SDI5 2EA4


EDDIE

Recommended Posts

Dag Dames/Heren ,


 


Zoals aangegeven op de onderwerp ,


 


Had 2 batterijen besteld van Nkon , deze netjes volgende dag gehad ,


 


Deze meteen getest en werkte zeer goed op de Vamo V5 -  Taifun GT   1.5Ohm


 


deze batterij geplaats op de Stingray met de Taifun Gt , 


 


helemaal niets , vreemd batterij eruit hij was erg warm heb er geen ervaringen mee deze meteen apart veilig weggelegd ,


 


2'de batterij erin deze deed helemaal niets zelfs niet eens warm splinternieuwe batterijen pas vandaag binnengehad     .........oePPPPH:           : )


 


heb ze gemeten ene gaf 1.8V   en de ander 0 .


 


Kan ze ook niet opladen ik kan er niets mee ze zijn dood niet Dead on Arrivel , DOA


 


Dus 2 nieuwe zelfde besteld dus even gemeten deze waren rond de 3.7 V  deze in de VamoV5 werkt perfect ,


 


Ik heb deze batterijen opgeaden gemeten en het ziet er netjes uit , 


 


Deze in de MechMod Stingray weer niets , meteen een meting gedaan op de batterij en ja hoor batterij dood hij is  rond de 1.7Volts  en kan hem natuurlijk niet opladen want hij is dood 


 


Heeft er iemand enig idee advies wat er aan de hand kan zijn ik heb nu maar 1 van m'n 4 splinternieuwe batterijen over , ik durf het niet in de stingray te  leggen want dan heb ik niets meer 


 


 


Er is iets mis met die stingray ik weet niet wat , hij zuigt mijn batterij helemaal op ,  er valt me niets bijzonders op zodra ik het uithaal , firebutton werkt goed 


 


Graag lees ik jullie advies mede leden ,


Link to comment
Share on other sites

Of er kortsluiting in de mod zit zet je de mod inelkaar zonder batterij ering en meet je de 510 connectie. Doe dat nogmaals met ingedrukte firefutton. Als er contact ontstaat zonder dat er een batterij inzit heeft de mod een kortsluiting.


Link to comment
Share on other sites

Het is de topcap die maakte contact met de behuizing heb de 501 connectie gedraaid hij kan nu van binnen niet meer contact maken met de behuizing , 


 


3 splinternieuwe batterijen weg helaas , de connectiefout is erg hard gestraft door deze linea recta te elimineren 


 


Ik wil je graag met deze bedanken Logan voor je hulp en snelle reactie


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...